X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til at finde StarCraft II billigst


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 31/07-10 19:52, rettet 31/07-10 20:15 
Leder efter hvor man kan købe Starcraft II (2): Wings of Liberty Collectors Edition billigst henne uden told risiko ?.
I love monster land
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/07-10 20:00 
Game.co.uk tror jeg

http://www.game.co.uk/PC-Games-and-Downloads/Strategy/Real-Time/~r349913/StarCraft-II-Wings-of-Liberty-Collectors-Edition/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/07-10 20:16 
Det koster 649,- i GamesTop, så hvis der kommer porto oveni kan det ikke betale sig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 01/08-10 15:26 
Hvorfor købe SC2?

Fra et RTS synspunkt er spillet en joke og det kommer fra en person der har spillet sc:bw professionelt.
JmogJmogSkrevet 01/08-10 16:03 
Fjollet og bevist provokerende spørgsmål. Hvis du tjekker det dersens "internet" vil du opdage, at der er tonsvis af mennesker, der synes det er et sjovt spil.

Det kan da godt være du synes det er noget lort, men det er jo bedøvende ligegyldigt, at du har den mening, for dem der kan lide det.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 01/08-10 16:42, rettet 01/08-10 16:45 
Jeps er derfor de koreanske pro broodwar spillere har udtalt de ikke gider spildde tid på sc2. Fordi det er så kanon kompetetivt, hold nu. Jeg har selv spillet bw på højeste EU plan, omend deet det blegner IFLD til koreanerne er det stadig sammme holdinger vi er enige om.

Led efter en anden slåskamp, for den her vinder du aldrig.

Der er også mennesker der synes warcraft 3 er fedt, det gør det stadig ikke til et godt RTS (hvis man overhovedet man kalder WC3 for et RTS)

SC2 er en af de største skuffelser i spilhistorien fra fan-basens side.
RJKRJKSkrevet 01/08-10 16:46 
Og så holder vi os til emnet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
salsalSkrevet 01/08-10 16:53 
Opret et emne, Azzkikr, jeg vil gerne stille dig nogle uddybende spørgsmål.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
dpldplSkrevet 01/08-10 16:58, rettet 01/08-10 16:59 
Synd Elgiganten solgt ud for en dag siden, Det vel nemlig kun 600kr der (Normal version er 250 med porto hos dem lige nu). Held og lykke med finde en billig LE så sent (Ja for blizzard spil er det pænt sent at finde et LE :P)

Ellers er den billigest omkring 700kr i DK, efter edbpriser.

Azzkikr: Nej det emne er jo lige netop ikke om selve spillet, men derimod en der spørger om hjælp til at finde spillet som LE billigt.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 01/08-10 17:40 
Hvad med den normale version, hvor findes den billigst.
Jeg har set den til 349.95 på cdon.dk Er det et tilbud der er værd at springe på !
dpldplSkrevet 01/08-10 18:20 
uh, du springet over mit indlæg? :P

Elgiganten hjemmeside = 250 med fri fragt
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 01/08-10 23:06 
Sorry...
Jeg læste indlæget, som at StarCraft II var udsolgt i Elgiganten :-/
My bad
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/08-10 21:16 
dpl>
...Normal version er 250 med porto hos dem lige nu..

De har desværre sat prisen op til 349, efter at deres side har været nede hele dagen. P*khoveder! :(
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/08-10 14:07 
Er der nogen der har set det til UNDER 349? Og med under mener jeg ikke de 499 som de tager i Kvickly :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig