X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Søges: Little Big Planet Sackboy knit...


Svar
dchangdchangSkrevet 30/07-10 10:02 
Har i længere tid forsøgt at få fat i den strik-version som Sony vist gav ud pre-release i begrænsede mængder. Har også en 32cm figur i restordre hos Play. Ser dog ikke ud til at den kommer, ordren er fra november og datoen bliver skubbet frem hele tiden.

Så spørgsmålet lyder, nogen der ligger inde med denne, som vil sælge/bytte:

Søges: Little Big Planet Sackboy knit...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BeanoBeanoSkrevet 30/07-10 10:56, rettet 30/07-10 10:57 
Ellers kommer der en mindre med LBP2 collectors edition... hvis den altså udkommer i Europa.

"LBP2 Collector's Edition includes adorable plush Sackboy, more"
dchangdchangSkrevet 30/07-10 11:02 
Ja hvis den udkommer i Europa. :-) Så vidt jeg ved er der heller ikke dato på endnu.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BeanoBeanoSkrevet 30/07-10 11:04, rettet 30/07-10 11:05 
Kommer vel samtidig som USA... plus/minus 1-2 uger som etteren :)
GreaseballGreaseballSkrevet 30/07-10 18:55 
Hmmm... et bullseye logo på maven af Sackboy og en tur på skydebanen. Se DET ville være sjovt.

Syns nok den er noget af det mest creepy i lang tid ;p
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/07-10 22:12 
Jeg prøvede at nasse mig til en omkring spillets udgivelse, uden held... jeg tror ikke der kom ret mange til DK (hvis nogen overhovedet)
dchangdchangSkrevet 30/07-10 22:55 
Greaseball>
Hmmm... et bullseye logo på maven af Sackboy og en tur på skydebanen. Se DET ville være sjovt.

Syns nok den er noget af det mest creepy i lang tid ;p

Syntes virkelig at den er cute. :-)

King Chaos>
Jeg prøvede at nasse mig til en omkring spillets udgivelse, uden held... jeg tror ikke der kom ret mange til DK (hvis nogen overhovedet)

Har set nogle enkelte herhjemme men enten er de solgt for næsen af mig eller så er de solgt til en hamper pris. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig