X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Majin and the Forsaken Kingdom dato


Svar
Per SPer SSkrevet 23/07-10 21:32, rettet 23/07-10 21:38 
Pressetekst fra Namco Bandai:

MAJIN AND THE FORSAKEN KINGDOM
COMING TO EUROPE ON 26th NOVEMBER 2010

NAMCO BANDAI Games Europe S.A.S today confirmed the `release` date of its forthcoming fantasy action adventure title Majin and the Forsaken Kingdom. The original and enchanting title for Xbox 360® and PlayStation®3 will launch across EMEA and Asia-Pacific on 26th November 2010.

Majin and the Forsaken Kingdom creates a new fusion of cooperative stealth and action as the player takes the role of the game's hero to fight alongside the AI-controlled monster Majin. Obstacles and adversaries can be overcome only by combining his bulk and ever-evolving abilities with the player’s smaller size and cunning.

Over thirty hours of gameplay will take the player seamlessly through the vast and colourful open world and its many rich character interactions, with the constantly evolving gameplay and absorbing storyline designed to keep the experience gripping throughout.

Majin and the Forsaken Kingdom is developed by the Game Republic team behind acclaimed title Folklore, while Executive Director on the project is Yoshiki Okamoto, the man responsible for Street Fighter II and Resident Evil, and one of video gaming's most respected and talented creative forces.

P:R info med videoklip
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/07-10 15:57 
Videoklip? Hvordan ser man det? Hvad skal man trykke på?
RJKRJKSkrevet 24/07-10 16:00 
Under udvikling, ikke offentligt :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 24/07-10 16:23 
For de dovne...

Videoer på GameTrailers
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/07-10 18:19 
Fino, Beano (det rimer). Men det var ikke så meget fordi jeg ikke selv kunne google mig til en trailer. Jeg troede bare jeg havde overset en fe' feature på P:R - og den kan jeg så glæde mig til :-)
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 15:34 
Demo på krydskasse lev nu :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/03-11 13:40 
Jeg forstår ikke hvordan dette spil ikke har fået (mere) opmærksomhed!

Jeg er 3/4 igennem og det er virkelig en god oplevelse. Jeg føler mange ligheder med f.eks. Zelda og Metroid - puzzles, upgrading med fortløbende oplåsning af nye områder og secrets og et paradoksalt simpelt-og-dog-komplekst kampsystem (komplet med weakness-bosser).

Det er mindst lige så meget sleeper-hit som Enslaved for nylig blev udråbt til herinde.
SumezSumezSkrevet 23/03-11 13:55, rettet 23/03-11 13:55 
Jeg blev virkelig tændt af på demoen.
Det virkede som en masse gode idéer, (skamløs) Ico-inspiration og flot stemning der er blevet totalt ødelagt af en diametralt modsatrettet tankegang, fjollede tegneseriestemmer og kedelige puzzles+banedesign. Som om udviklerne har haft en rigtig god idé og adgang til nogle flotte renderers, men så pludselig løb tør for kreativ energi og har lavet resten på autopilot.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/03-11 16:02 
Af en eller anden grund havde jeg fået det indtryk at spillet var et film til spil projekt. Det skal vist hjem til samlingen - tak for opråbet :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 23/03-11 16:48 
Man forventer næsten at der er Limahl på soundtracket.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/03-11 18:44 
Haha, ren Neverending Story dér... jeg kunne godt forestille mig, at den blev forvekslet med film-til-spil-projekt. Så'n Labyrinth/NE Story-stil med, tjaeh, bare som eksempel Guillermo del Toro som instruktør :-D
AzzkikrAzzkikrSkrevet 24/03-11 10:28 
Echelon VI>
Af en eller anden grund havde jeg fået det indtryk at spillet var et film til spil projekt.

Det var også mit indtryk, jeg ved ikke hvorfor, men jeg troede det var baseret på en eller anden tegnefilm :P

Jeg synes nu ikke det ser ud til at være specielt godt.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/03-11 11:12 
Præcis.

Er det titlen "blabla AND THE blabla", der lyder mere som en titlen på en (tegne)film, end et spil? Måske i kombination med spillets cover?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 24/03-11 11:36 
Azzkikr>
Jeg synes nu ikke det ser ud til at være specielt godt.

Der er demoer på både PSN og Xbox Leif.
SumezSumezSkrevet 24/03-11 12:01 
Og som jeg nævnte før, taler den demo ikke ligefrem for spillets kvaliteter :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 24/03-11 12:17 
jammensåundskyldforhelvede ;)

Spørgsmålet er så om demoen er representerende for det fulde spil?
SumezSumezSkrevet 24/03-11 12:19 
Præcis hvad jeg godt kunne tænke mig at vide
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/03-11 14:41 
Jeg snakkede med bede-x i går, og han har spillet demoen. Ud fra hans beskrivelse lyder det som en dårlig og meget ikke-repræsentativ demo - totalt lineære tryk-på-en-knap-for-at-åbne-en-dør og alt for mange cutscenes som afbryder gameplayet.

Det fulde spil er meget mere exploration og selvom der nok er en del linearitet, når man går gennem historien, er der stadig fri bevægelighed på hele kortet - og som sagt skal man tilbage til tidligere områder for at samle powerups, når man låser op for mere. Cutscenes er overhovedet ikke generende i spillet og der er ganske få i forhold til spiltiden.
SumezSumezSkrevet 24/03-11 14:52 
Det var meget godt at høre, for det indtryk Bede-X har haft stemmer meget godt overens med min mening om demoen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig