X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dansk E3 2010 video


Svar
Captain NCaptain NSkrevet 22/07-10 20:04, rettet 23/07-10 21:17 
Nu er E3 overstået. Eller ja, det har det godt nok været i en måneds tid. Der blev vist en masse spændende nye sager frem, i form af nyt hardware og nye spil, som vi ikke havde forventet.

Faktisk skete der så meget derude, at det kan være halvsvært at holde styr på det hele. Til alle jer derude, som måske ikke fik det hele med, er her en video som gennemgår alt fra konferencerne, til alle de spændende spil som var værd at holde øje med.

Videoen er 100% på dansk og varer over 1½ time. Der er dog en smart programoversigt så man nemt kan springe til de dele der interessere en mest.

Håber i kan lide videoen.

E3 2010 Dansk coverage
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 23/07-10 14:58 
Rimelig sejt, at du laver alt det her.
Dit studie/værelse/stue ser fantastisk ud :-)

Når nu du har lavet en så lang film, ville jeg personligt cutte introen meget ned, så man som seer kommer i gang med dine udmærkede introduktioner og betragtninger med det samme.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Captain NCaptain NSkrevet 25/07-10 21:12 
SeventhSun>
Rimelig sejt, at du laver alt det her.
Dit studie/værelse/stue ser fantastisk ud :-)

Når nu du har lavet en så lang film, ville jeg personligt cutte introen meget ned, så man som seer kommer i gang med dine udmærkede introduktioner og betragtninger med det samme.

Jamen mange tak for kommentaren og kritiken.
Grunden til jeg lavede introen ret så lang var at jeg gerne for de utålmodige lige vidste en masse ting frem på meget kort tid og så man lidt ved hvad man kunne forvente:) men kan godt følge dig:)
Selve comment delen af videoen er desværre havnet som en slagmark ser det ud til:/
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
CronossCronossSkrevet 25/07-10 22:11 
Jeg synes også du laver nogle rigtig gode ting - længden synes jeg faktisk er helt fin, især fordi du kommer rundt om så meget. Jeg er enig med SeventhSun omkring introen, der godt kan cuttes lidt ned. Hvis du har mulighed for at eksperimentere lidt mere med mikrofoner, så kan selve talen godt forbedres en del så man bedre kan høre hvad du siger. Det lyder som om du sidder lidt for langt væk fra mikrofonen som det er nu.

Men imponerende initiativ!
HankyHankySkrevet 25/07-10 22:27, rettet 25/07-10 22:28 
Jeg har set samtlige dine uploads på Youtube, og synes det er for sejt du lyster det. Tag dig ikke af de klaphatte der kommenterer dine videoer (læste kun lige denne E3 video T_T)

Dukkede du forresten op til SSKT5?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChronoChronoSkrevet 26/07-10 10:42 
Det er rigtigt godt - sprang lidt rundt til de ting jeg gerne ville se, så tak for at lave den programoversigt også.

Man ønsker sig kun at du havde en bedre mikrofon.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Captain NCaptain NSkrevet 27/07-10 22:34 
Mange tak for feedbacken. Det betyder virkelig meget at vide at folk faktisk er interesseret i hvad man laver:)

Jeg bruger pt kun mikrofonen som er indbygget i min bærbar da den er den jeg har fundet som den bedste jeg har. har ikke rigtigt den store forstand på mikrofoner men hvis nogen af jer kender til en god en må i meget gerne sige til:)


Mht SSKT5, så overvejer jeg stadig om jeg skal med. Kender ikke så mange herinde fra og har ikke deltaget før. Overvejer det dog kraftigt.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 30/07-10 14:57 
Rigtig god og omfattende video, Cap'N :)

Dog kan jeg ikke helt følge din overvældende begejstring for Grease spillet. Det tangerer jo fanboyism ;)
ElgenElgenSkrevet 30/07-10 15:43 
Captain N>
Mht SSKT5, så overvejer jeg stadig om jeg skal med. Kender ikke så mange herinde fra og har ikke deltaget før. Overvejer det dog kraftigt.

Self. skal du det, og hvis du møder op i det Zelda Outfit du er iført på profilbilledet, gi'r jeg en pils };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HankyHankySkrevet 30/07-10 16:07 
Tror de fleste herinde dukkede op til deres første træf, uden at kende ret mange. Det værste der kan ske, er at du kommer til at lære nye mennesker at kende ;-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Captain NCaptain NSkrevet 31/07-10 13:01 
Beano>
Rigtig god og omfattende video, Cap'N :)

Dog kan jeg ikke helt følge din overvældende begejstring for Grease spillet. Det tangerer jo fanboyism ;)

Jamen kan du virkelig bebrejde mig :P Hehe


Det kan godt være jeg deltager i arrangementet:) Tror lige jeg vil se det an:) Tror dog ikke jeg orker hele mit Link og Minish Cap outfit. Man er ikke just så mobil iført det kluns:)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
RaGeRaGeSkrevet 31/07-10 15:46, rettet 31/07-10 15:47 
Spændende video og super med en opsummering af det hele fra E3 messen i år - fedt at nogle gider at tage sig tiden til det :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig