X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DealExtreme


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 19/07-10 09:22 
Jeg har købt 5 wii straps den 30 maj hos dealekstreme den 30 maj men har intet modtaget endnu..

Jeg har brugt denne her email adresse til dem for at klage, som nu er oppe på 7 gange sales@dealextreme.com
pengene er trukket, men jeg har stadig ingen pakke fået.
Jeg har heller ikke fået svar på 1 eneste af de 7 klager jeg har sendt til dem

Jeg har endda sendt foto fra paypal af at jeg har betalt for den vare, men jeg har intet hørt eller fået..
Er der nogen der har et råd til hvad jeg kan gøre..?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/07-10 09:56 
Det er noget med at man kan gøre indsigelse over for banken og få sine penge tilbage den vej rundt, men jeg ved ikke om det kun er 30 dage eller hvad... Der skal du nok prøve at høre hos dem.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/07-10 11:53, rettet 19/07-10 12:04 
solid snake>
Er der nogen der har et råd til hvad jeg kan gøre..?

Tager jeg helt fejl, hvis jeg regner mig frem til, at de 5 straps har kostet dig ca. 30 kr incl. fragt?

I så fald ville et af mine råd være, at slå noget seriøst koldt vand i blodet. De er sikkert blevet sendt med den mest usselt billige fragttype, der overhovedet eksisterer på kloden, hvorfor det sikkert også kan tage alt mellem en uge og en håndfuld år for dem at nå frem.

Men mit bedste råd ville nok bare være at blæse de straps et langt stykke. Hvis man forventer at få ting smidt i hovedet stort set gratis hver gang, man køber det et bestemt sted, bør man også have overskud til at være fløjtende ligeglad, hvis det skulle kikse med leveringen en sjælden gang. Der er sgu ting i livet, der er vigtigere end 30 kr... undskyld jeg siger det.
AV Intelligent Terminal
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/07-10 12:51 
Jeg vil blot indskyde at jeg aldrig har haft problemer med dealexstreme, men at det selvfølgelig er irriterende når det kikser.

Brug denne side, så følger du deres egen konsensus, og vil med al sandsynlighed få svar:

Help and support...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 19/07-10 13:35 
DealExtremes forsendelse plejer at være ret hurtig, men det indebærer jo at de rent faktisk har sendt varen. Hvis disse straps er bestilt 30. Maj er det overhovedet ikke utænkeligt, at de endnu har tilgode at blive sendt afsted.

Desuden er det jo klart at pengene er trukket allerede, da det er sådan PayPal fungerer.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
solid snakesolid snakeSkrevet 19/07-10 14:59 
Ja det med Paypal har du ret i..
Men det underlige er, at normalt får jeg mine pakker fra dem indenfor 12 dage.. Så jeg mener at 1½ måned lige er i overkanten..

Jeg kan mærkeligt nok heller ikke logge ind på deres side, selvom jeg har bestilt min ordre der.. Det er lige som om jeg ikke findes i deres system mere..

Jeg kan desværre ikke finde den godkendelse på at de er sendt.. Hvor kan jeg så finde ordrenummer henne, når jeg ikke har den mail..? :-S
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig