X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

5 Things Hardcore Gamers Need to Get Over


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/07-10 13:46 
;-)

5 Things Hardcore Gamers Need to Get Over
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 16/07-10 14:02, rettet 16/07-10 14:02 
"In fact, I still maintain that Half-Life 2 is the Citizen Kane of video games".

Aldrig! Det har nogle sindsygt grimme designfejl som jeg blev så frustreret over at jeg gav op...

F.eks når du har allierede løbene i hælene i smalle korridorer og du vil vende om og gå den anden vej. No can do :-(
Bashful Neophyte
SeventhSunSeventhSunSkrevet 16/07-10 14:54 
link>
There’s nothing wrong with the FPS format. – .... - so bagging the format out of spite is downright silly.

Tag dén P:R ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 16/07-10 15:02 
Der er intet galt med FPS-formatet overhovedet, der er noget galt med orignaliteten af en overvejende stor del af de spil, der følger det. :)

Det gælder iøvrigt også så mange andre genrer, men det er især fremtrædende i FPS-genren på baggrund af dens popularitet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 16/07-10 22:04 
Og til tider JRPG's ;) Nyder lige PT FF13 men som med FPS er der mange ting der går igen der... så ja til at mange genrer lider under gentagelser.
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/07-10 22:19 
Jeg synes artiklen er overflødig... den er end ikke sjov... så who cares!
HeroldHeroldSkrevet 16/07-10 23:00 
Men Palle synes jo at den var sjov?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/07-10 10:38 
Og det skulle jo ha' været et stort blinkende advarsels-skilt, men jeg klikkede jo alligevel... :/
GreaseballGreaseballSkrevet 17/07-10 11:09 
Ja... smedens kat døde af nysgerighed men du overlevede da XD

Hmmmm.. tror nu nok listen kunne havde været meget længere når man tager os herinde i betragning ;p
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig