X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Game Critics Awards: Best of E3 2010


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/07-10 00:02 
Best of Show
Nintendo 3DS - (Nintendo)

Best Original Game
Dance Central - (Harmonix/MTV Games/Microsoft for Xbox 360)

Best Console Game
Rage - (id Software/Bethesda for PC, PS3 and Xbox 360)

Best Handheld Game
God of War: Ghost of Sparta - (Ready at Dawn/Sony Santa Monica for PSP)

Best PC Game
Portal 2 - (Valve)

Best Hardware
Nintendo 3DS - (Nintendo)

Best Action Game
Rage - (id Software/Bethesda for PC, PS3 and Xbox 360)

Best Action/Adventure Game
Portal 2 - (Valve for PC / Mac, PS3 and Xbox 360)

Best Role Playing Game
Star Wars: The Old Republic - (BioWare Austin/LucasArts/EA for PC)

Best Fighting Game
Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds - (Capcom for PS3 and Xbox 360)

Best Racing Game
Need for Speed Hot Pursuit - (Criterion Games/Electronic Arts for PC, PS3 and Xbox 360)

Best Sports Game
NBA Jam - (EA Canada/EA Sports for Wii)

Best Strategy Game
Civilization V - (Firaxis/2K Games for PC)

Best Social/Casual Game
Rock Band 3 - (Harmonix/MTV Games/Electronic Arts for PS3, Xbox 360, and Wii)

Best Motion Simulation Game
Dance Central - (Harmonix/MTV Games/Microsoft for Xbox 360)

Best Online Multiplayer
Assassin's Creed: Brotherhood - (Ubisoft Montreal/Ubisoft for PC, PS3 and Xbox 360)

Special Commendation for Graphics
Rage - (id Software/Bethesda for PC, PS3 and Xbox 360)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 07/07-10 00:16 
... Rage?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SaftenSaftenSkrevet 07/07-10 00:48 
It's all the...
Sumez>
... Rage?

Åbenbart.

Det er åbenbart kommet ud af træværket, og folk kan lide hvad de ser. Who should have thunk
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
dpldplSkrevet 07/07-10 00:55, rettet 07/07-10 00:55 
Jeg kan ikke se problemmet med Rage?

ID er normalt ikke et dårlig firma og de er syge til grafik. Og det gameplay jeg så fra E3, så meget lovene ud(Hvem kan ikke lide en lille RC bil med en bombe på? :P).

Vigtigest ved den liste for mig er nu, der er ingen Activsion spil overhovedt. En SEJRE for min activision had :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 07/07-10 08:02, rettet 07/07-10 08:02 
dpl>
Jeg kan ikke se problemmet med Rage?

Navnet siger mig bare absolut ikke noget, jeg har ikke set det spil nævnt én eneste gang i al den dækning af E3 jeg ha rlæst og set, så undrer mig at det lige pludselig er det vigtigste spil i samtlige genrer, hvad går det ud på?

Og har Id Software da lavet noget godt siden Quake 1? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 07/07-10 08:17 
Du kan tjekke min tråd om spillet Sumez :-)

linkz
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 07/07-10 08:31 
Jeg læste den her artikel http://www.eurogamer.net/articles/rage-may-2010-preview

Og selvom spillet ser sjovt ud, lyder det som uendeligt mange andre spil, er ikke sikker på hvordan det skiller sig ud, men det skal da prøves når det engang kommer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 07/07-10 09:03 
Ja endnu et post-apocalyptic skydespil, hvor originalt. sættet lyder præcis som fallout 3, bare helt rendyrket FPS og mere action.
dpldplSkrevet 07/07-10 11:15 
Har man ikke hørt om spillet, så er man vel enlig kun selv skyld i det. Spillet været kendte siden 2007, og været stor snak pågrund af IDtech 5.

Azzkikr: Som sagte spillet været undervejs længe (Før F3 og borderlands blev udgivet). SÅ kalde det "endnu et post-apocalyptic skydespil" er da lidt unfair.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 07/07-10 11:26 
dpl>
Har man ikke hørt om spillet, så er man vel enlig kun selv skyld i det. Spillet været kendte siden 2007, og været stor snak pågrund af IDtech 5.

Fint, så er jeg selv skyld i det, men jeg har nu læst en del dækning af E3, og er ikke stødt på titlen på noget tidspunkt. Jeg har dog set Neros gamle tråd, men titlen virkede uinteressant og var røget i glemslen hos mig.

Azzkikr: Som sagte spillet været undervejs længe (Før F3 og borderlands blev udgivet). SÅ kalde det "endnu et post-apocalyptic skydespil" er da lidt unfair.

Jamen det er jo det det er, uanset hvor længe det har været undervejs? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 07/07-10 11:39, rettet 07/07-10 11:40 
Jamen vis du ikke havde hørt om spillet inden E3 er det jo let nok overse E3 info om det? Sker selv for den bedste :p

Der jeg uenig. Et spillet der start for 4 år siden, hvor det enlig kun kunne sammenlignes med Borderlands(Personlig synes jeg det er en bedre sammenligning.). At spillet så endte med tage længere tid end det skulle og i mellem tiden er der kommet nogen flere spil i samme post-apocalyptic stil. Skal ID bare smide hele deres design ide ud, pågrund af de været langsom om lavet spillet?
Så jo, jeg synes man skal lige kigge på hvor gammelt spillet er, inden man kalder det "endnu et".

Personlig er jeg bare glad for ID laver en skydespil der er lidt åben og ikke så lukket som alle deres gamle spil. Samt de skyder efter 60fps og HD opløsning på alle platforme!(IDtech 5 handler jo om lave multiplatform spil)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 07/07-10 11:50, rettet 07/07-10 11:51 
Jeg er ligeglad med hvor "gammelt" spillet er. Det hele ændrer jo ikke på at det er mindre interessant for mig.

Jeg har dog ikke et problem med at spillet har en setting der minder om Borderslands og Fallout 3, der findes langt "værre" alternativer, men hvis det også er ligeså ensformigt som de to, bliver jeg nok ret træt af det. Det er mere som en helhed at jeg synes spillet lyder som utallige andre ting. Hvis spillet i sidste ende er rigtig godt er det selvfølgelig ligemeget, men i nuværende stund ser jeg intet der får det til at skille sig ud og fortjene en masse priser.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 07/07-10 11:53 
PalleJensen>
Best Online Multiplayer
Assassin's Creed: Brotherhood - (Ubisoft Montreal/Ubisoft for PC, PS3 and Xbox 360)

Det her havde jeg helt overset, men jeg sprang også det meste E3-dækning over i nedslået tilstand efter at have læst kommentarerne herinde.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/07-10 12:04 
Et godt bevis på (sammen med folk som har overset Rage), at man bør have en bredere horisont end P:R, for ellers går man glip af en masse gode ting... Mens man tilgengæld er helt opdateret på "sjove" japanske 2D fightere og skydespil... ;-)

Bemærk, at ovenstående er skrevet med et glimt i øjet... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 07/07-10 12:19 
Spørgsmålet er om jeg så virkelig er gået glip af noget, efter alt hvad jeg nu har læst og set om spillet, virker det som sagt ikke som om det har noget at byde på, som vi ikke har set en masse gange før. For mig at se, er det ikke en titel at se frem til, men en titel der får lov til at bevise sit værd når det ER udkommet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/07-10 12:22, rettet 07/07-10 12:25 
Jeg har også set Rage videoerne og forstår heller ikke hypen. Jow da, det ser nydeligt ud og er sikkert godt nok - men Best Of Show ligefrem?
Måske bare en indikering af at E3 2010 i virkeligheden ikke var vandvittigt spændende mht. nye titler.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/07-10 12:49 
Best of Show var 3DS...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 07/07-10 12:57 
Neej meget af det der fangede min interesse mest var jo bare nye iterationer af gamle franchises.
Men tror også det er svært at præsentere en ny idé et sted som E3, hvor det gælder om at fange folks opmærksomhed med buzzwords som "3D", "Zelda" og "Wan miwwion twoops".

Personligt er jeg vild med at høre om nye Zelda og Donkey Kong Country spil, men mere objektivt må jeg sige at Deus Ex 3 nok var det mest interessante på E3, ikke fordi det løfter en gammel franchise, men fordi det i sig selv ser både flot og interessant ud og virker som om det agter at sætte nye standarder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/07-10 13:07, rettet 07/07-10 13:09 
PalleJensen>
Best of Show var 3DS...

Jeg mente selvfølgeligt konsol spil :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig