X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Eneste Tøs ???


68 emne(r).
1 2 > »

Svar
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 00:10 
Hejsa!
Sad lige og tjekkede billederne fra KT-3 ud.
En liiille tanke ( meget lille ) ramte mig stille og roligt.
Er jeg den eneste tøs på dette forum?
Bliver pludselig meget lille...
Det kan da godt være at det er mig der er sær, men er det meget unormalt at en tøs er vild med konsolspil?
Åbenbart..
Nåh drenge, så må i da have en fed og hyggelig tur.
Pas nu på I ikke drukner i al mandehørmen. *SS*
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RJKRJKSkrevet 07/03-03 00:17, rettet 07/03-03 00:18 
Søster Salsa er da rimeligt aktiv og der er også et par andre...

Men til et træf... dRxL -> Lovede du ikke en masse piger til KT4? ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/03-03 00:26, rettet 07/03-03 00:29 
Bestemt ikke, Søster Salsa er her da. Der er sikkert også et par tøsedrenge tilstede (no offense boys, hvis nogle føler sig truffet... >;)) Alle er velkomne uanset køn... men landet ligger nu engang, som landet ligger. Er folk tiltrukket af spilverdenen og føler trang til at diskutere åbent om emnet, skal PlayRight nok få en magnetisk indvirkning på alle former for kromosomer. Så spred ordet Blossom... >:)

EDIT: RJK kom mig i forkøbet...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/03-03 00:29, rettet 07/03-03 00:29 
RJK >
Men til et træf... dRxL -> Lovede du ikke en masse piger til KT4? ;p

Der kom da vist et par stykker...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 07/03-03 00:38 
Og jeg opdagede som sædvanlig ingenting... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/03-03 00:48, rettet 07/03-03 00:49 
Den ene var Jannik Aagerups (MSN) udenlandske kæreste. Den anden var... nåeh nej det var Cronoss (pga det lange hår)... >;D
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 07/03-03 00:55 
Hehe, okay. Så opdagede jeg alligevel godt begge hunkønsvæsener ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RegnRegnSkrevet 07/03-03 06:16 
LoL!

Ja Cronoss spillede i hvertfald PES2 som en tøs :) (campede helt vildt på egen banehalvdel da jeg spillede mod ham).
.regnen.
RitesRitesSkrevet 07/03-03 06:39 
Så du mener, at mænd er bedre end kvinder til PES?
» a winner is you «
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 07/03-03 07:36 
Blossom> I´m here. Var faktisk første pige på det nye forum :=) *blær* Men jeg snød også lidt

Og jeg er faktisk ret god til PES! Har været meget tæt på at slå Chrono flere gange.. og det vel at mærke ved at spille meget offensivt. Det KAN også være det var nybegynder held.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RitesRitesSkrevet 07/03-03 07:49 
Det var det sikkert, hvis du spørger ham ;)
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 07/03-03 08:13 
RJK >
Men til et træf... dRxL -> Lovede du ikke en masse piger til KT4? ;p

Problemet er at de troede vi skulle sidde og spille Halo hele tiden og være dumme. Da det senere kom frem at der havde været en hel del retro i gang, så var der er en del af dem der gerne ville have været der.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/03-03 08:47 
Grineren nok, jeg sad lige i går og tænkte på det samme [piger på P:R]

Men drenge hvis I skal have lidt til jeres våde drømme, så køb det nye Edge - The Girl Issue.
Der er flere artikler om girl gamers, og interview med et par stykker, der ikke holder sig tilbage med at købe konsoller.
Jeg blev helt misundelig.

Tænk at møde en tøs, der har en Atari 2600 og en NeoGeo derhjemme.....
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 09:05 
Hey hey du!
Jeg har skam en Atari...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 09:06 
Søster Salsa >
Blossom> I´m here. Var faktisk første pige på det nye forum :=) *blær* Men jeg snød også lidt

Og jeg er faktisk ret god til PES! Har været meget tæt på at slå Chrono flere gange.. og det vel at mærke ved at spille meget offensivt. Det KAN også være det var nybegynder held.



Var du der også på DKF ?
Fedt nok. *Blær* : jeg er lige præcis 1 mdr. og 27 dage ældre end dig. Sjovt nok at vi er lige gamle... ;-)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
TLTLSkrevet 07/03-03 09:23 
Blossom - >

Hvilke konsoller ejer du?? Og i hvor lang tid har du intereseret dig for konsolspil?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 09:39 
TL >
Blossom - >

Hvilke konsoller ejer du?? Og i hvor lang tid har du intereseret dig for konsolspil?

Jeg har ikke så mange.
En Atari 2600, Snes, Nintendo 64
Havde for 5-6 år siden en kæreste der havde en Snes med Zelda til. Det blev jeg helt vild med at spille, og da jeg droppede ham, købte jeg en snes i den blå avis med 4 spil til - Wauuw hvor mange...
Men det er først for 3-4 mdr. siden at jeg fandt den frem igen og besluttede mig for at nu skulle jeg have anskaffet mig zelda... ( Fik aldrig fat i det, da jeg købte maskinen ) Det er så i løbet af de her 3-4 mdr. blevet til en Snes samling på omkring et par konsoller og ca. 50- 60 spil. Atari med 6 spil og Nintendo 64 med ca. 30 spil.
Vil gerne have en Nes, men det er lidt småt med finanserne.
Skulle egentlig have solgt min N64, men så har jeg et par unger på gule plader der bliver kede af det.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RitesRitesSkrevet 07/03-03 09:40 
Nu får man heller ikke så vildt meget for en N64 :(
» a winner is you «
fumfumSkrevet 07/03-03 09:48 
Og når man først har en n64 og Paper Mario, så skal man slet ikke af med noget. (blæreblære)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 09:51 
fum >
Og når man først har en n64 og Paper Mario, så skal man slet ikke af med noget. (blæreblære)

Nemlig.
Har egentlig ikke rigtig sat mig ind i det spil, men ungerne er helt vilde med det..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
fumfumSkrevet 07/03-03 09:54 
Jeg har været forkølet i en uges tid, og istedet for godnathistorie, så har ungerne fået en ½-1 times paper mario sammen med mig. Det er rigtigt sjovt.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 09:59 
Hvor mange har du? ( unger altså ) *SS*
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
LWSLWSSkrevet 07/03-03 10:01 
Blossom >
Er jeg den eneste tøs på dette forum?
Bliver pludselig meget lille...
Det kan da godt være at det er mig der er sær, men er det meget unormalt at en tøs er vild med konsolspil?
Åbenbart..

Det er min overbevisning, at det er langt mere normalt, at se piger ved en konsol, end ved PC, når det gælder spil. Det eneste spil til PC der har et stærkt kvindeligt publikum er vist The Sims. På konsollerne er der adskillige spilserier, som gang efter gang får interesseret piger verden over. Du har jo f.eks. selv valgt et Final Fantasy X ikon, og selvom du ikke selv har PS2 og nyder det spil, så kan du jo spørge Søster Salsa, om ikke du måske skulle prøve det. :)

(Final Fantasy serien er jo i bund og grund også "bare" en række kærlighedshistorier forklædt som action-rpg, så vi dumme drenge ikke opdager, at vi spiller "tøsespil")

En af mine veninder skal da også lige være med, når vi sidder nogle stykker foran en af mine konsoller, og hun får da også tævet sin kæreste på halv-regulær basis i diverse genrer.
fumfumSkrevet 07/03-03 10:05 
Jeg har tre. Det har været en kamp og få dem til at interessere sig for konsol spil. Ihvertfald datteren på 9 år. Men fik hendes sfo en n64 med mario party. Det ville hun også gerne have derhjemme, så det fik vi. Senere kom paper mario. Drengen på 6 har der ikke været problemer med. Jeg viste ham et bilspil på ps2'eren, så var han solgt. HeHe. De sidste der mangler er den yngste datter på 1½ og så konen. Den sidste bliver nok den sværeste. Det eneste hun gider spille er windows xp kortspil. Og en lille smule tekken. Men det er over et år siden sidst.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RitesRitesSkrevet 07/03-03 10:06 
FF er kærlighedshistorie, men ikke kun. Der er også en del mere, men kærligheden er et vigtigt element i spillene(og livet).
» a winner is you «
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 10:11 
fum >
Jeg har tre. Det har været en kamp og få dem til at interessere sig for konsol spil... Drengen på 6 har der ikke været problemer med...

Min søn er kun 9 mdr, så det bliver nok lidt svært at forklare ham det fede i at spille. Min kæreste interreserer sig ikke en dyt for andet end hans faldefærdige Mercedes, så jeg sidder helt selv (snøft) med min lidenskab...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
TLTLSkrevet 07/03-03 10:11 
LWS >
(Final Fantasy serien er jo i bund og grund også "bare" en række kærlighedshistorier forklædt som action-rpg, så vi dumme drenge ikke opdager, at vi spiller "tøsespil")

Ja, men det er jo også blandingen der gør FF fedt. Hvis det kun var sukkersødt, og der ikke var krig (kampe), havde det nok ikke et stort publikum.

Der er jo også dem, der kun spiller det for kampenens skyld
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RitesRitesSkrevet 07/03-03 10:15 
Dem har jeg personligt ondt af ;)

-Men ja, hvis hele verden i FF bare var sukkersød og slet ikke havde nogle problemer ville det være for kedeligt.
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/03-03 10:21 
wow Blossom

Der er da ingen grund til at fortvivle.
Du har en N64, alene i Mario64 og Zelda: Ocarina of Time, er der tid nok til at din kæreste få fixet adskillige Mercere.
At det så også er 2 af de bedste konsolspil nogensinde, gør jo ikke sagen dårligere.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 07/03-03 10:35, rettet 07/03-03 10:48 
LWS >
Det er min overbevisning, at det er langt mere normalt, at se piger ved en konsol, end ved PC, når det gælder spil. Det eneste spil til PC der har et stærkt kvindeligt publikum er vist The Sims. På konsollerne er der adskillige spilserier, som gang efter gang får interesseret piger verden over. Du har jo f.eks. selv valgt et Final Fantasy X ikon, og selvom du ikke selv har PS2 og nyder det spil, så kan du jo spørge Søster Salsa, om ikke du måske skulle prøve det. :)

(Final Fantasy serien er jo i bund og grund også "bare" en række kærlighedshistorier forklædt som action-rpg, så vi dumme drenge ikke opdager, at vi spiller "tøsespil")


Hehe. Måske. Men p.t. går jeg rundt i KH (og i FF, som jeg desværre har for lidt tid til p.t) og level´er op! Jeg har en eller anden mani med at skulle level en hel hel voldsom masse op.
Det stammer nok fra, da jeg spillede FF3, hvor jeg ikke var stærk nok. Så satte jeg mig nogle mål med at alle personerne skulle lære cure3 (tror jeg det var) og så skulle de også liiiiige et til level op osv. og pludselig var jeg så stærk at jeg blev dybt skuffet over Kefka, som slutboss. Det var alt alt for let!

Men jov Blossom jeg synes du skulle prøve et Final Fantasy spil eller Kingdom Hearts - virkelig anbefales værdig! Ved Kingdom Hearts er der jo også Disney figurer med, mon ikke din søn (evt. når han er blevet lidt ældre) ville synes de er sjove.

Edit: Blossom> det var også kæresten som er ansvarlig for mit konsol.

Iøvrigt tror jeg grunden til, at piger ikke spiller så meget er, at vi jo skal læres op til at være gode husmødre (dvs. lære at lave god mad, strikke, gøre rent mv ) og ikke har tid til den slags ;)

Edit2: især Blossom: Uden at have spillet FFX (endnu), så tror jeg det er bedre at starte med et andet spil. Jeg synes det der sphere-grid kort med evner og hp ser lidt indviklet ud. Kingdom Hearts synes jeg er meget mere simpelt. Eller et af de andre FF-spil.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RitesRitesSkrevet 07/03-03 10:38 
Søster: Havde det på samme måde i FFVII mod Sephiroth.

Cloud og Barret havde begge deres final ultimate og våben og 9999 i hp.

På andet forsøg nakkede jeg ham. Så her for et par måneder siden satte jeg ned med det igen, loadede mit gamle savegame og smadrede igen Sephi -på første forsøg.

Havde dog lidt flere problemer med Ruby og Emerald ;)
» a winner is you «
LWSLWSSkrevet 07/03-03 11:06 
Jeg kvæstede også Seph i første forsøg, før han nåede at gøre noget. Jeg havde egentlig troet, at det var meningen han skulle være så nem? :)

Hvis man er FF-jomfru, vil jeg dog klart anbefale FF7 som en optimal start. Der gjorde jeg selv min debut i serien, og det har været en favorit lige siden. FF8 forekom mig lidt kedeligere. De to titler fik jeg fat i til PC, men så holdt Square op med at konvertere deres perler. Da jeg endelig fik fat på en PS2, skaffede jeg straks FF10, og selvom det faldt i bedre jord end FF8, så syntes jeg nu stadigvæk, at historien i FF7 var bedre. Sidenhen har jeg fået fingrene i FF9, som jeg er blevet ret vild med. Jeg kan godt lide den søde manga-stil det har.
RitesRitesSkrevet 07/03-03 11:17 
LWS: Enig. Syntes at grafikken i FFIX er for sej.

FFVII er dog stadig min favorit og jeg har også FFVI og Anthology stående på hylden, som jeg må se at komme igang med.
» a winner is you «
PapandPapandSkrevet 07/03-03 11:42 
Piger kan skam godt lære at spille PC og konsolspil. Min tidligere kæreste blev faktisk rimelig god til CS til sidst, og i FIFA fik jeg bank i straffesparks konkurrence gang på gang.. (måske derfor jeg slog op) :-)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RitesRitesSkrevet 07/03-03 11:57 
Straffesparks konkurrence?

Er det ikke bare held?
» a winner is you «
KTCKTCSkrevet 07/03-03 12:00 
LOL, det var vist mig, der kom til at starte den Cronoss-joke ;)

Helt seriøst, så håber jeg da, at tøserne har lyst til at deltage i KT, for de er da mere en velkomne. Selv om det er flovt at få tæsk af en tøs, er vi nok alligevel stærke nok til at kunne klare et par stykker :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PapandPapandSkrevet 07/03-03 12:02 
Rites >
Straffesparks konkurrence?

Er det ikke bare held?

Jo det siger jeg også.. Det mente hun dog ikke.. For jeg tabte hver eneste gang..
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PriestPriestSkrevet 07/03-03 13:54 
Søster Salsa >
Iøvrigt tror jeg grunden til, at piger ikke spiller så meget er, at vi jo skal læres op til at være gode husmødre (dvs. lære at lave god mad, strikke, gøre rent mv ) og ikke har tid til den slags ;)

Det nægter jeg nu at tro på. Vi lever vel i år 2003 og ikke i 1950'erne?
RJKRJKSkrevet 07/03-03 14:05, rettet 07/03-03 14:05 
Snowman >
Rites >
Straffesparks konkurrence?
Er det ikke bare held?

Jo det siger jeg også..

Straffespark er 100% heldbaseret. Det kan alle der har været i straffesparkskonkurrence mod mig i PES bevidne...

Bevis: Hvis det havde noget med evner at gøre, så ville jeg jo VINDE hver gang, frem for at tabe hver gang...

;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 14:09, rettet 07/03-03 14:11 
Priest>>
Jeg tror hun mener det i overført betydning.
For hun har jo ret. Om et par år vil vores fyre sg ikke længere have en pige de kan sidde og spille med. Nej de vil have en der laver mad og passer deres afkom.
Jeg taler af erfaring, da jeg er sammen med en mand der lige er "et par" år ældre end mig, og har 3 børn i forvejen. Han har virkelig nogle foruroligende meninger om kvinders plads i livet.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RitesRitesSkrevet 07/03-03 14:10 
Selvfølgelig RJK ;)

Kunne være interessant med et spil som gjorde straffespark mere skill-baseret dog.
» a winner is you «
CronossCronossSkrevet 07/03-03 14:14 
Skal man diskrimineres bare fordi man ser godt ud ;)
Mange piger finder faktisk langt sort hår sexet.

Jeg tvinger da også tit min forlovede til at spille diverse konsolspil, men det er sgu kun Sims der har holdt hele vejen. Hun ææælsker at planlægge vores fremtidige hus :)
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 14:15 
Dagens lumske spørgsmål:

Hvorfor er mænd som de er?
Er der virkelig ikke nogen derude der kan respektere og behandle en kvinde som sin ligemand?
Er sg ved at være træt af mandschauvunister og ufølsomme hankønsvæsner. De fortjener sg ikke en kvindes kærlighed.
( Dagens sure opstød fra mig )
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 14:17 
Cronoss >
Skal man diskrimineres bare fordi man ser godt ud ;)
Mange piger finder faktisk langt sort hår sexet.

Jeg tvinger da også tit min forlovede til at spille diverse konsolspil, men det er sgu kun Sims der har holdt hele vejen. Hun ææælsker at planlægge vores fremtidige hus :)

Det kan godt være at du lige nu synes hun skulle være mere frisk på noget andet, men tænk lige på at det er sådan hun er blevet opdraget, og om et par år, så vil du jo også gerne have at hun går og støvsuger jeres nye hus, mens du sidder og spiller. Du skal ikke komme og bilde mig ind at du selv ville gøre det, mens hun sad og spillede...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 07/03-03 15:09 
Blossom >
Dagens lumske spørgsmål:

Hvorfor er mænd som de er?
Er der virkelig ikke nogen derude der kan respektere og behandle en kvinde som sin ligemand?
Er sg ved at være træt af mandschauvunister og ufølsomme hankønsvæsner. De fortjener sg ikke en kvindes kærlighed.
( Dagens sure opstød fra mig )

Jep, men kan man slå drengene i CS eller løse deres computerproblemer eller være tæt på at slå dem i PES, så holder de kæft og bliver meget stille! Det er min erfaring.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 15:14 
Jeg synes egentlig det er meget sjovt at ramle sammen med en anden tøs, herinde, og så på samme alder.
Men du har nu været en del længere tid inden for konsolverdenen.
Jeg kender slet ikke alle de forskellige spil og alt det der.
Har kun Snes og N64.
Har dog lige anskaffet mig en Sega Master og en Sega Mega Drive, men ved ikke helt om jeg beholder dem...
Hvor kommer du egentlig fra??
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 07/03-03 15:18 
Nope jeg tror du har været længere tid i verden. Jeg har bare været længere tid inde på DKF og nu R:P.
Se min profil - der står mange interessante ting :=)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
MajorPMajorPSkrevet 07/03-03 15:46 
Synes også at SeventhSun og Wagner er lidt feminine!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
quadquadSkrevet 07/03-03 15:48 
Siger ham der snakker uafbrudt og med en stemme der ikke er i overgang endnu :)
MajorPMajorPSkrevet 07/03-03 15:50 
bah bah bah...du er fuld af P*S wagner :D oooh...sorry, du er bare dragqueen!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
68 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig