X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Transformers: War For Cybertron


Svar
Alf81Alf81Skrevet 01/07-10 02:29 
Som barn var jeg fuldstændig besat af Transformers og har lige siden også ønsket mig et videospil der behandler franchisen med respekt. Måske der er en lille chance med dette?

Transformers: War For Cybertron var faktisk smuttet under min radar, indtil jeg her til aften, for sjov skyld og tossestreger, downloadede multiplayer demoen.

Andre der har tænkt sig at anskaffe skidtet?
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 01/07-10 09:36 
Jeg har kikket lidt på det, men jeg må indrømme at det ikke har fanget min interesse big time endnu, men måske man skulle prøve det. Jeg er jo også ret glad for robotter, men siden de to film kom på banen har jeg mistet lidt glæden ved transformers universet..
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 01/07-10 11:21 
Jamen, dette spil har jo' netop INTET med de to lortefilm fra helvede at gøre.

Folk er ret splittede omkring spillet, men dem der roser det, gør det bla pga den store nostalgiske værdi.

Man kan spille op til tre i co-op og det skulle være ret sjovt. Multiplayer kan jeg allerede skrive under på er fedt.

Og ja, lydene er fuldstændig som de burde ;)
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 01/07-10 12:31, rettet 01/07-10 12:51 
Ja du har helt ret, men jeg fik en gevaldig mavepuster af at se de film. Jeg elskede jo de gamle tegnefilm. Lyder fedt med tre i co-op! Må hellere lige få det tjekket ud i en fart.

Edit: Det ser ikke så værst ud ;-)
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 01/07-10 13:28 
Ja, grafisk er det næsten helt som det burde.

Jeg regner med at spille noget mere multiplayer til aften. Hvis jeg så ikke bliver ked af det, køber jeg spillet meget snart :)
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 01/07-10 13:32 
Hmm jeg synes slet ikke det mørke, detaljerede og gnidrede look (at dømme efter screenshots) passer til Transformers :\

Lad os vide hvordan det er :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/07-10 15:13, rettet 02/07-10 15:14 
Jeg har lige spillet det i et par dage i forbindelse med en anmeldelse og jeg syntes det er overraskende godt. Jeg havde forventet at det ville være noget mere film-licens garbage Activision, men det er overraskende solidt.

Dialogen er meget tro til originalserien... Sådan lidt hammy, men leveret meget professionelt.

Hvis man er glad for Transformers i forvejen tror jeg ikke man vil have noget problem med det, ellers syntes jeg at historien er rettet mod et lidt yngre publikum.

Det er stadigvæk et rigtig, rigtig fedt spil og jeg ville ønske at det var det hér spil jeg havde da jeg var teenager istedet for Transformers til Commodore 64

http://www.youtube.com/watch?v=3AktyDQAwtU
nerosnerosSkrevet 02/07-10 15:18 
Haha fed C64'er intro. Jeg kan godt huske det spil ;-)

Det lyder rigtig godt hvad i skriver om spillet. Jeg må hellere få det købt så.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 06/07-10 15:00 
Hvor er det billigst henne?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/07-10 15:48 
zavvi.com vil jeg tro

http://www.zavvi.com/elysium.search?searchFilters=&search=transformers+war+for+cybertron


Man kan også købe dem hos Shopto hvor man får en fin figur med

http://www.shopto.net/XBOX%20360/VIDEO%20GAMES/XB2TR05-Transformers%20War%20for%20Cybertron%20With%20Free%20Star%20Scream%20Transformer%20Figure.html
nerosnerosSkrevet 06/07-10 16:42 
Hmm ok ikke så ringe. Nu er der vel ikke noget med told fordi jeg tror ikke jeg orker mere af den slags lige foreløbigt ;-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/07-10 16:48 
Zavvi er der toldriciko men jeg har kun fået taget én pakke ud af alle dem jeg har bestilt, så forhåbentligt skulle der ikke være noget problem.

Shopto er toldfrit men sender rekommenderet så fragten alene er 5 pund.
nerosnerosSkrevet 06/07-10 17:29 
Darkbeat>
Zavvi er der toldriciko men jeg har kun fået taget én pakke ud af alle dem jeg har bestilt, så forhåbentligt skulle der ikke være noget problem.

Haha det blev der også sagt om Neoamusement :-) Jeg tror ikke jeg orker den slags lige i øjeblikket da alt det jeg køber ryger i tolden og så går der 14 dage før man har det. Så ellers må jeg bare købe det her i DK måske med en bytter eller noget istedet.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig