X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ghost Trick: Phantom Detective


Svar
jaesjaesSkrevet 28/06-10 14:38, rettet 28/06-10 23:35 
Shu Takumi, designeren bag Phoenix Wright-serien, arbejder åbenbart på et nyt adventure. Det lyder og ser lidt Samorost-agtigt ud, hvor man manipulerer en genstand og venter på konsekvensen. Stilen er ret cool, omend hovedpersonen måske er en smule femi :P

Et par film:
http://www.youtube.com/watch?v=DpChrBhKYyA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=cDprOzmmGOg

EDIT: Det er vist ikke engang hovedpersonen, man ser i det andet filmklip. Og for lige at slå fast, så synes jeg, det tit er fint med spil med lidt atypiske personer. Min umiddelbare indskydelse var bare, at det måske ville være lidt irriterende i længden, at spille ham man ser i klippet ;)
3of193of19Skrevet 28/06-10 16:57 
Wow, det ser super nice ud. Jeg er helt vild med animationerne.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/06-10 17:20 
Ja, det er godt nok nogen flotte animationer. Er der nogen der kan gennemskue, om det er 3D-modeller - ellers er det godt nok imponerende.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
3of193of19Skrevet 28/06-10 17:40, rettet 28/06-10 17:42 
Jeg vil skyde på det er noget flat-shaded 3d, men det ser næsten håndtegnet ud med masser af flotte detaljer og "flourish". Det minder lidt om figurerne i DS Zelda spillene bare meget flottere.
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/06-10 18:58 
Flippet
SumezSumezSkrevet 28/06-10 19:33 
Fed stil!

Har svært ved at forestille mig hvordan gameplayet fungerer, men håber det bliver sjovt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 28/06-10 20:25 
Har længe haft spillet under radaren, selvom vi ikke kender så forfærdelig meget til det endnu (det bliver dog snart udgivet i Japan). EDGE skrev pænt om det.

Er selv vild med alle Phoenix Wright-spillene, og selvom Ghost Trick lader til at blive en smule anderledes, kan man godt genkende mange af elementerne, synes jeg.
jaesjaesSkrevet 28/06-10 23:31 
Jeg skimmede et preview, hvor skribenten skrev, at animationerne mindede ham om rotoscoping. Efter lige at have kigget nærmere på animationerne, tror jeg godt det kunne være rotoscoping - det ser for naturtro ud til, at det virker håndtegnet.
SumezSumezSkrevet 29/06-10 08:04 
Figurerne er da alt, alt for karikerede? Kan det være de ekstremt bløde/detaljerede animationer, der får tankerne over på det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 29/06-10 08:13 
Det er naturligvis karikatur, men jeg så ikke bevægelser, som et menneske ikke ville kunne lave :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig