X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ni No Kuni-serien


Svar
jaesjaesSkrevet 24/06-10 14:35 
Sjovt det her RPG ikke er nævnt. Anyway, det er et samarbejde mellem Level-5 og Ghibli (Ghibli laver vist "kun" cutscenes). Udkommer til DS og PS3.

Det ser rigtig flot ud, omend stilen måske låner lidt rigeligt fra de to firmaers andre værker.

Filmklip:
Se hele indlægget
118 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/05-13 12:59 
azzkikr
når du kalder FF7 dårlig? Hvad for nogle rpg er så i din smag?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Alex-AndAlex-AndSkrevet 28/05-13 08:30 
Jeg måtte vente en del, da Elgiganten bare gad at have det indtil MARTS... men jeg er ret vild med det, og imponeret af den cel-shaded'e grafik.
SumezSumezSkrevet 01/07-13 11:09 
Sumez>
Er Ni No Kuni allerede udgået af produktion? Kan se at flere butikker ikke fører det længere.

Det er dukket op igen, og endda med i Zavvi's Mega Monday, så det forsvinder nok ikke fra hylderne lige med det samme :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 01/07-13 21:10 
Til noeds kan det koebes paa PSN til 300kr.
NaieraNaieraSkrevet 05/08-13 17:15 
Så fik jeg Rank S i Solosseum OG fanget en Toko. Mere præcist en tokotoko fra Perdida-omegnen.

Såen en Toko skal sgu have 14k erfaringspoint for at blive så meget som lvl 2, så der bliver ikke til noget grinding for sjov, for at få den lidt op i niveau :p Jeg er vist færdig med Ni No Kuni nu.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 06/08-13 08:24 
Hvilke familiars bruger du mest?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 06/08-13 16:56 
De sidste mange timer havde jeg Mite, Puss in Boats og en Weavadiva (fordi hun er såååå nuttet!) med Oliver.

Myrtle/Shirley havde en Whambat, Dourongo og en Madcap. Sidstnævnte havde VILDT meget ATK og forsvar til sidst, da hun nåede lvl 99.

Swaine rendte rundt med det der skelet, en lemur og sådan en Iron Man robot-tingest, som var dum.

Jeg sigtede efter at ramme karakterernes favorittyper, og så gik jeg også efter at de skulle være til at holde ud :p Alle var selvfølgelig i deres højeste metamorfobabble.

Det var møgbesværligt at fange den Toko, men med 2% chance for at de vil med en, så brugte jeg nok ikke længere tid end man kunne forvente. Det skal nok passe, at jeg slog en små 50 stykker, før jeg fik muligheden. Det er vildt provokerende at de står der og vinker til en, og så vil de ALDRIG tæmmes :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 06/08-13 18:40 
Jeg tror vi har kæmpet mod 20 Tokotoko'er uden at fange en endnu, og mangler stadig Rang S. Skal alle op på level 99 før det er realistisk at vinde der?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 06/08-13 19:05 
Nej, man skal bare vide hvad man gør, og have heldet med sig. Jeg klarede faktisk sidste runde uden Shirley, da hun til sidst i tredje runde røg langt ned i HP, og så nåede jeg ikke at hele hende først i fjerde. Men jeg klarede det med både Swaine og Oliver i relativt god behold. Cloudburst og Thunderstorm er meget effektive. Førstnævnte kan nixe og sidstnævnte slår fjenderne ned, så de smider blå og grønne kugler, og så dropper Mitey'en jo også eventuelt Super Slash, eller hvad det er den hedder. Under lvl 90 stykker ville jeg dog ikke gøre mig de store forhåbninger.

Som sagt er der 2% chance for at tæmme en Toko. Uanset om det er Toko på Ugly Duckling Isle, Tokotoko ved Perdida eller de der Tokotocold i Ivory Tower. Hvis du er heldig kan du slås mod en 25-50 stykker og få en med, men man kan vel også være lige så uheldig og slås med 200, uden at det giver pote. Som nævnt passer det nok ret godt med, at jeg mødte 50 af dem, før jeg fik en.

Jeg mener at det er mest givtigt nedenfor Perdida. Man får 8900 exp per Toko man slå, og de dukker relativt nemt op. Husk at bruge Veil så de ikke løber væk. For rent faktisk at slå dem er et back attack også meget belejligt, og det sker hver gang ved brug af Veil. Jag fjenderne væk eller slå dem (nogle gange dukker en Toko jo også op sammen med andre fjender), og vent på at Tokotoko'erne spawner.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 05/08-14 15:50 
Gah!! Må ha!

https://www.nippon-yasan.com/playstation-3-console-japan/663-playstation-3-160gb-ninokuni-magical-edition.html
j/k
BeanoBeanoSkrevet 12/06-17 20:04 
Ni No Kuni 2 udkommer d. 10. november på PS4 og PC:
http://www.eurogamer.net/articles/2017-06-12-ni-no-kuni-2-gets-a-release-date
NaieraNaieraSkrevet 12/06-17 21:11 
Nå men, så må Persona 5 jo lige holde indtil da :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 19/03-18 18:39, rettet 19/03-18 18:40 
Pæn modtagelse...

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/ni-no-kuni-ii-revenant-kingdom/critic-reviews

Det udkommer på fredag ;)
slk486slk486Skrevet 19/03-18 21:39 
Woah! Dejligt :D
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/03-18 21:58 
Jeg går all in og har forudbestilt Retard Edition af spillet.

Kunne virkelig godt lide etteren, borset fra monster raising-delen, men den kunne næsten ignoreres totalt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 19/03-18 23:13 
Me 2 :D

Etteren er nok det mest charmerende RPG jeg nogensinde har spillet.
j/k
NaieraNaieraSkrevet 04/09-18 16:41, rettet 04/09-18 17:04 
Toeren virker til at være virkeligt god. Efter halvanden times spil har jeg kun et par meget små klagepunkter, som jeg egentlig ikke gider bruge tid på. Jeg var bekymret for kampsystemet da jeg, efter at have bestilt det, fandt ud af at det var realtime. Men det er overhovedet ikke et problem; det fungerer rigtig godt, og ubetydelige kampe er lige så hurtigt overståede som de bør være.

Det er i øvrigt ret vildt, så hurtigt fjender osv. regenererer ude på verdenskortet. Man kan ikke, som jeg ofte gør, rydde kortet og gå videre til et andet område, for inden man er færdig, er alle fjenderne klar igen ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-18 16:50 
Jeg kom ca. halvvejs igennem før jeg holdt en pause, men er stadig ikke vendt tilbage. Kunne godt lide det, men sværhedsgraden var simpelthen for lav til at det blev ved med at være sjovt.

Der er dog kommet en update efter som indeholder en hard mode :) Når jeg vender tilbage til spillet slår jeg den på og håber at det gør spillet lidt mere interessant :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
118 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig