X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2010 - Microsoft Tråden


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/06-10 18:06, rettet 14/06-10 18:40 
I denne tråd kan vi diskutere presse konferencen og Microsofts nyheder på E3.
Den starter kl 19:30 og kan ses bla. hér:

http://e3.gamespot.com/press-conference/?tag=filter_tabs%3Bpress-conferencesSe hele indlægget
189 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/06-10 21:59 


E3 2010 Microsoft Press Conference Highlights
Captain NCaptain NSkrevet 14/06-10 22:02, rettet 14/06-10 22:03 
Daawwwwww, Ain't that just precious:D

Ej det var da meget sjovt. Men hvor pokker blev Milo af.. Håber da ikke at Peter molyneux har gjort ham noget:S
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 22:05 
Captain N>
Ej det var da meget sjovt. Men hvor pokker blev Milo af.. Håber da ikke at Peter molyneux har gjort ham noget:S

Han er lavet om til en tiger - de mente det var mere politisk korrekt at lade en tiger slikke en lille pige i ansigtet, frem for en dreng!
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 14/06-10 22:09 
Milo var som peter sagde.. kun en demostration hvad man også kunne med "Project Natal" for uden at stå og hoppe og danse...

Milo var da ikke tiltænkt som et spil eller noget andet der skulle udgives...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Captain NCaptain NSkrevet 14/06-10 22:11 
Beano>
Han er lavet om til en tiger - de mente det var mere politisk korrekt at lade en tiger slikke en lille pige i ansigtet, frem for en dreng!

Det ved man jo ikke før man har prøvet det :D

Men det fik mig da hurtigt til at tænke på EyePet.
Syntes firmaerne bruger lidt for mange ressourcer på at kopierer deres konkurrenter istedet for at lave noget nyt.

Løftede også lige et øjenbryn da jeg så at Sonic var på Kinect listen... Kan Sonic overhoved falde mere i kvalitet:S Kan da slet ikke forestille mig hvor nedderen det må være at styre Sonic med hele sin flæskede krop.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/06-10 22:32 
Captain N>
Kan da slet ikke forestille mig hvor nedderen det må være at styre Sonic med hele sin flæskede krop.

Jow, jow, du skal løbe meget stærkt på stedet, til hele din krop bliver blå ;)
Captain NCaptain NSkrevet 14/06-10 22:36 
King Chaos>
Jow, jow, du skal løbe meget stærkt på stedet, til hele din krop bliver blå ;)

Imponerende. Normalt gør nutidens Sonic spil mig kun blå i hoved:D
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 14/06-10 22:39 
Denne burde egentligt være i youtube tråden... men..

Hvor gammel er Xbox360 egentligt?

"Den nye Xbox 360 slim er tyndere og smallere end sin 10 år gamle forgænger, kommer med 250 GB hardd..."

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/spil/article1362803.ece?ref=jplisterseneste

men på en måde.. er det jo rigtigt.. for original xbox var jo tykkere end 360 og havde "kun" 20gb harddisk...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
ChronoChronoSkrevet 14/06-10 22:51 


First Xbox Kinect TV Spot
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 14/06-10 22:56 
EB kaldte det også for Kenict indtil jeg kommenterede at det ikke lige var dét, den hed.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 14/06-10 22:58 
GrillBillerDK>
Milo var som peter sagde.. kun en demostration hvad man også kunne med "Project Natal" for uden at stå og hoppe og danse...

Milo var da ikke tiltænkt som et spil eller noget andet der skulle udgives...

Arh, det kan ikke passe. Det er ikke mere end et par måneder siden, at han sagde at de var nået meget længere med Milo. Så har de droppet det sidenhen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 14/06-10 23:02 
Uha, jeg kom glad hjem fra kortspil regnende med at skulle se Ms-conference. Nu har jeg så set en mindreårig lalleglad pige sige "oh yeah you like that, hah" til en tiger og Chronos tv-spot med en familiefar helt blottet for intelligens i sit ansigtsudtryk... jeg klarer ikke endnu en Wii... aaaaargh.

Det hjalp :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-10 23:06 
Jeg er bare mega uklar på det eyetoy fis... :S

Er der et sted man kan se hele showet nu?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 14/06-10 23:10 
Så. Nu starter EA konference. Håber sgu den er bedre end Microsofts.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 14/06-10 23:17 
Fantastisk at sidde og læse hele den her tråd nu, hvor folk har siddet og kommenteret på alt hvad der skete, uden man har nogen idé om HVAD der skete. :)

Og fedt at alle kalder den ting for Kinetic... siger lidt om hvor meget de har fejlet med Kinect navnet :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 23:33 
Sumez>
Fantastisk at sidde og læse hele den her tråd nu, hvor folk har siddet og kommenteret på alt hvad der skete, uden man har nogen idé om HVAD der skete. :)

Hvad mener du så med det?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 14/06-10 23:35 
Chrono>


nup.. Det er en reklame for "Husk lige sikkerhedsselen"
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SumezSumezSkrevet 14/06-10 23:48 
Beano>
Hvad mener du så med det?

At halvdelen af tråden ingen mening giver, når man ikke har set konferencen? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 23:51 
Sumez>
At halvdelen af tråden ingen mening giver, når man ikke har set konferencen? :)

Ja du må bare lære at se det når det sker :D
SumezSumezSkrevet 14/06-10 23:54 
Jeg har "bedre ting" at foretage mig :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/06-10 00:01 
Pjat med dig - jeg ved du bare SKAL have sår'n en virtuel tiger til at slikke dig i ansigtet :D
GreaseballGreaseballSkrevet 15/06-10 00:24, rettet 15/06-10 00:32 
Sad lige og så den. Var ikke hjemme da den bleve streamet. Må sige at MS ide med en motion controller.. eller controller-less gameplay virker meget intr. Bliver i hvertfald sjovt at prøve det.
Syns ikke på nogen måde Sony pegepind kommer tæt på den ide. Den ligger tætter på Nintendo's Wii-mote, men har lidt for mange knapper til sammenligning, af hvad der blevet vist indtil vider.

AND YES! Har ventet længe på at dette spil skulle komme ud til XboxLIVE
Dust: An Elysian Tail
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/06-10 01:11 
Reklame for det nye Xbox design. Det ligner en TV shop produktion

http://www.giantbomb.com/the-new-xbox-360-unveiled/17-2652/

Call now and get not only 1, but 2 Xbox 360 gaming entertainment consoles.
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-10 01:21, rettet 15/06-10 01:27 
Det var godt nok en kedelig konference for core-gameren. Ikke sådan at forstå, at de ikke har spil til de folk - for de er der tydeligvis - men det var ikke det, de fokuserede på.

Kinect så ud nøjagtig, som jeg havde forstillet mig det. En ren Wii kopi, men med den forskel, at der var enkelte takter, hvor det så ud som om, Microsoft for en gang skyld havde forstået det marked. Forstå mig nu ret, spillene virkede latterlige, de er måske til den forkerte platform rent imagemæssigt, det var tydelige kopiprodukter, der er muligvis ikke plads til endnu en Wii osv. Problemer er der nok af...

Men det der overraskede mig var, hvor meget nogle af spillene så ud til at kunne ramme Wii/DS markedet. Normalt når jeg tænker på Microsoft og casual, ville jeg forstille mig sådan noget som det her:

http://www.youtube.com/watch?v=Xge3RDej-ws

Generisk, livsløst og helt uden føling for modtagergruppen. Det gælder bare ikke, når man kigger på fx Kinectimals:

http://www.youtube.com/watch?v=FmH3ngYoEak

Det er sikkert et elendigt spil, men det virker usædvanligt - for MS - målrettet Nintendogs gruppen. Fuld af charme og glæde. Det ser salgsbart ud til den målgruppe.

Samme målrettethed kunne genfindes i større eller mindre omfang i Harmonixs dansespil + eventyr- og fitnessspillet.

Som nævnt ovenfor betyder det selvfølgelig ikke, at der ikke er mængder af problemer at forholde sig til og at spillene ikke kan blive massive flops. Selvfølgelig kan de det. Men taget i betragtning af hvor clueless de plejer at være på dette område, er der tale om fremgang :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-10 02:00 
Summer of arcade trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=FMYZxsN4wkE

Der er et 2d Castlevania spil imellem - Harmony of Despair - og Limbo ser fedt ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-10 02:06 
Det Carstenvania ligner en blanding af mange tidligere. Måske der er tale om noget multiplayer halløj?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 15/06-10 02:24 
Det rygtes at der er co-op der i:

Said to be an Xbox LIVE Arcade title, the game supposedly brings back the classic "Metroidvania" gameplay with a twist -- six-player cooperative play.

http://www.destructoid.com/rumor-6-player-castlevania-harmony-of-despair-revealed-172497.phtml
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/06-10 04:04 
Gamereactor plejer ikke at lave super spændende videoer men jeg kan godt lide deres Kinect indtryk
http://www.youtube.com/watch?v=SuPpKxjM53E
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/06-10 08:44 
Så fik Q Games lige solgt Kinect til mig... Child of Eden - efterfølgeren til Rez kommer til Kinect... Kan jeg få den 100 kr. over tak?

Child of Eden
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 15/06-10 08:48 
LOL MGSR traileren er fantastisk..!

Cut what you will! What will you cut?

Metal Gear Solid Rising Official E3 2010 Trailer
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 15/06-10 08:56 
Synes flere glemmer lidt, at finanskrisen har ramt spilbranchen - de 1-2 år har der ikke rigtig været økonomi til gå nye veje, så det er vel ikke så underligt, at der mest vises spil, der salg i og/eller relativt billige at producere (kendte franchises/genrer og casual-waggle).

Det sagt, der det naturligvis lidt skuffende, at der åbenbart mest er causal-spil på vej til Kinect :)
BeanoBeanoSkrevet 15/06-10 08:59 
Næh overhovedet ikke - havde nogen regnet med andet? ;)
GreaseballGreaseballSkrevet 15/06-10 09:21 
PalleJensen>
Så fik Q Games lige solgt Kinect til mig... Child of Eden - efterfølgeren til Rez kommer til Kinect... Kan jeg få den 100 kr. over tak?

Oh WOW! Er vild med Rez til DC og Rez HD til Xbox.
Bliver nice med et nyt spil i samme stil :)
jaesjaesSkrevet 15/06-10 09:36 
Beano>
Næh overhovedet ikke - havde nogen regnet med andet? ;)

Hvis du refererer til første del af mit indlæg så, ja, jeg synes, der er lidt for meget unødig brok over MS' event i denne tråd :)

Hvis du snakker om det med casual-spil, så havde jeg - og en del andre, gætter jeg på - et håb om, at en producent som MS ville promote lidt flere "core-spil" til Kinect. Men voldsomt overraskende er det naturligvis ikke :)

Bortset fra det, ser jeg den store fokus på casual-spil de senere år som rigtig positivt, da det er ansigtet på, at branchen er ved at vokse op. Så mangler vi bare lige, at de historiedrevne spil også får et mere interessant ansigt og vokser et par centimeter... eller 80 :)
HeroldHeroldSkrevet 15/06-10 09:39 
Eksistensgrundlaget for Kinect er jo også at fange de mange millioner mennesker, der købte en Wii i sin tid. Jeg tror nok der skal komme nogle lidt mere interessante titler til hardwaren, hvis det bliver en succes - problemet er nok bare at Microsoft hellere vil have en bid af kagen fra en målgruppe, der lige pt. ikke ejer deres maskine. Og hvis dem der ejer maskinen ikke har noget incitament til at købe den, så bliver den nok ikke en succes. Det er lidt en ond cirkel.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 15/06-10 09:39 
Jeg synes ikke ligefrem MS's event viser nogen tegn på "finanskrise"...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 15/06-10 09:47 
Spillene gør lidt, IMO, og det er jo essensen :)

Hvad et enkelt firma laver af lir til en enkeltstående event er jo mindre relevant for både gamere og branchen - der er altid lir til E3 :)
BeanoBeanoSkrevet 15/06-10 10:01, rettet 15/06-10 10:02 
jaes>
Hvis du snakker om det med casual-spil, så havde jeg - og en del andre, gætter jeg på - et håb om, at en producent som MS ville promote lidt flere "core-spil" til Kinect. Men voldsomt overraskende er det naturligvis ikke :)

Ja, det var den sidste sætning jeg refererede tid :)

Af to grunde var det ikke overraskende for mig: MS forsøger stadig at gennemtrænge casual markedet og Kinect teknologien er tydeligvis mest velegnet til det pga. lag og manglende præcision i core spil. Der er Eyetoy 2.0 helt som forventet - ikke at det principielt er noget i vejen med videreføre andres koncepter men syntes jeg har overstået at stå og blafre med arme og ben foran TV'er for 6-7 år siden og savnede at se noget nyt :P Det eneste de viste hvor jeg syntes teknologien kom til rette, var fitness spillet hvor "spillerens" krop blev tracket og vist korrekt stilling.
SumezSumezSkrevet 15/06-10 10:01 
jaes>
Spillene gør lidt, IMO, og det er jo essensen :)

Hvordan? Spil i dag er større og dyrere end nogensinde før.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 15/06-10 11:39 
Det eneste jeg fandt interessant ved den konference var halo reach, og så det der mystisk spil fra crytek. Resten var kedeligt.

Jeg håber ikke at sony og nintendo også skuffer.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 15/06-10 11:50 
Darkbeat>
Gamereactor plejer ikke at lave super spændende videoer men jeg kan godt lide deres Kinect indtryk
http://www.youtube.com/watch?v=SuPpKxjM53E

Er den ikke nærmest en kopi af Destructoids? ò_Ô
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 15/06-10 12:16 
PalleJensen>
Den nye Xbox er dælme lækker:
http://www.joystiq.com/photos/xbox-360-slim-live-shots#/0

Jeg synes sgu ikke den er specielt lækker. Nu skal vi igang ha kikset, plastik, kantet, blankt og sort design.
Jeg er sgu ret tilfreds med det "gamle" konkave design i mat hvid.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
jaesjaesSkrevet 15/06-10 12:19 
Sumez>
Hvordan? Spil i dag er større og dyrere end nogensinde før.

Faktisk er spillene jo generelt ikke større, men ja alligevel dyrere, og det skal de jo være for at sælge. Krise eller ej.

Men statistikker viser, at branchen har det hårdt:
http://seekingalpha.com/article/210090-tough-times-for-video-game-industry?source=feed

Personligt synes jeg også man kan se det på spiludbudet (retail) - endnu større fokus på traditionelle genrer og franchises end normalt, konstant strømligning/udvanding for at sælge flest spil (udviklerne forsøger at ramme så bredt som muligt).

Men nu er vi vist på vej off-topic :)
SumezSumezSkrevet 15/06-10 12:21, rettet 15/06-10 12:21 
CenobiteDK>
Jeg synes sgu ikke den er specielt lækker. Nu skal vi igang ha kikset, plastik, kantet, blankt og sort design.

Jamen det er jo Microsoft der laver den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 15/06-10 12:22 
jaes>
Faktisk er spillene jo generelt ikke større, men ja alligevel dyrere, og det skal de jo være for at sælge. Krise eller ej.

Det kommer an på hvordan du måler "større". Spil i dag når en spændevidde og detaljegrad som aldrig havde været muligt før i tiden, selv hvis teknologien havde været til det! Se f.eks. spil som Assassin's Creed II og Uncharted 2.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 15/06-10 12:33 
Ja, det er sådan set også det jeg skriver bare på en lidt anden måde :)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 15/06-10 12:48 
Sumez>
Jamen det er jo Microsoft der laver den.

Og hva så? Som sagt synes jeg godt om det gamle design. Med det nye design følger de strømmen af alle andre medieenheder.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 15/06-10 12:50 
Hvis den kommer FerrariRød kunne jeg jeg godt blive overtalt };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 15/06-10 12:52, rettet 15/06-10 12:56 
Ja, i glossy rød kunne den faktisk være ret kinky :D

Er der kommet nogen konkret info om støjniveauet?

EDIT: Har de droppet faceplate konceptet eller kommer der nye af dem også?
GreaseballGreaseballSkrevet 15/06-10 13:19 
Mon ikke der kommer flere farve varianter af den nye Xbox som med det gamle. På den side har MS da sjælent skuffet.
189 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig