X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2010 - Microsoft Tråden


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/06-10 18:06, rettet 14/06-10 18:40 
I denne tråd kan vi diskutere presse konferencen og Microsofts nyheder på E3.
Den starter kl 19:30 og kan ses bla. hér:

http://e3.gamespot.com/press-conference/?tag=filter_tabs%3Bpress-conferencesSe hele indlægget
189 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
SaftenSaftenSkrevet 14/06-10 20:46 
Echelon VI>
Kom nu med Xbox slim - ikke mere kinetic/move/wii ævl...

Quoted for truth.

Er ved at brække mig over alle de her tosser flagrende rundt.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/06-10 20:46 
Dance Central bli'r fandme et hit til julefrokosten... hvis vi kendte nogen piger... :/
KilroyKilroySkrevet 14/06-10 20:47 
For mig er det en konkurrence mellem læspende piger, og flagrende tosser...
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 20:47 
Darkbeat>
Ham den hvide fyr der sidder ude i siden under det hér Dance Halløj ligner én der er til strip show.

Jeg ser frem til Kinect Lap Dance... så køber jeg!
dpldplSkrevet 14/06-10 20:50, rettet 14/06-10 20:52 
Personlig synes jeg nu alle disse Kinect spil faktisk virker godt lavet og ser meget mere lovene ud end Wii/Move, selvom de spil de vidste ikke henvender sig til mig.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SaftenSaftenSkrevet 14/06-10 20:51 
Det der kommer til at afgøre det er prisen på dem.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
XiwanaXiwanaSkrevet 14/06-10 20:52 
Wuhuu.. Star Wars til Kinect!
[inspirational quote here]
WikzoWikzoSkrevet 14/06-10 20:54 
Star Wars som on-rails spil ...
KilroyKilroySkrevet 14/06-10 20:54 
Javist Star Wars, men i den horrible Clone Wars-stil. Og ingen afhugning af lemmer :/
Kilroy Was Here
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/06-10 20:57 
Det der Forza-gøgl kunne du gøre hurtigee med en controller!
XiwanaXiwanaSkrevet 14/06-10 20:58 
Grim slim-version med hårde kanter!
[inspirational quote here]
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 14/06-10 20:59 
JA MEN MÅ VI SE STRØMFORSYNINGEN ?
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
SaftenSaftenSkrevet 14/06-10 20:59, rettet 14/06-10 21:00 
HOLY SHIT! Samme pris og ude indenfor en uge O_O

I USA ihvertfald
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/06-10 20:59, rettet 14/06-10 21:04 
SHIT! They pulled an Ellen the Generous!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 21:00 
En gratis 360 til alle i publikum... så er deres begrejstring sikret :D
WikzoWikzoSkrevet 14/06-10 21:01 
Wow for en cheap afslutning ... og en grim ny Xbox, endda uden nogen undertitel eller lignende.
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 21:02 
Var det alt?

Jammen det var dog en skuffende omgang - havde regnet med noget spændende nyt for os gamere :P

Og ingen Kinect pris...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/06-10 21:03 
De ved når de skal holde kortene tæt til kroppen ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KilroyKilroySkrevet 14/06-10 21:06 
Ja, jeg havde håbet på nogle WOW-annonceringer efter Kinect, men nej.
Gad vide om Nintendos pressefolk er blevet hyret af MS, for det er nogenlunde samme fremgangsmåde de bruger.
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 21:08, rettet 14/06-10 21:10 
Den nye 360 har HDD bay så den stadig kan opgraderes. Stadig powerbrick ser det ud til.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/06-10 21:11, rettet 14/06-10 21:12 
Dog skal man ikke bruge ekstra strømforsyning til Kinect med den nye Xbox 360...

Og Hr. Greenberg siger at de sinker prisen på Arcade og normale Elite.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 21:12, rettet 14/06-10 21:13 
Skal man vel heller ikke med den gamle?

Hiver vel bare strøm via normal USB?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/06-10 21:14, rettet 14/06-10 21:20 
Ikke ifølge Greenberg - men de smider en ekstra transformater med :D

Jeg tror dyret sluger for meget strøm til at det kan ordnes med USB.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 14/06-10 21:14 
Alle danske journalister til det show er nu købt! KØBT!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 21:14, rettet 14/06-10 21:15 
Echelon VI>
Ikke ifølge Greenberg - men de smider en ekstra transformater med :D

Kilde?

Jeg syntes nemli ikke han sagde det på GT's feed da han blev interviewet...
KilroyKilroySkrevet 14/06-10 21:15 
Bare ærgerligt at maskinen sikkert er regionslåst til US:P
Kilroy Was Here
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/06-10 21:18, rettet 14/06-10 21:19 
Beano>
Kilde?

Jeg syntes nemli ikke han sagde det på GT's feed da han blev interviewet...

Det synes jeg da han sagde!?

Han fortalte at den nye Xbox 360 var "Kinetic ready" og at det ikke ville kræves ekstra strømforsyning med den. Han undveg lidt Geoffs spørgsmål, om det så var nødvendigt med den gamle, ved sige "we will ship the necessary cables and powersupply".
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/06-10 21:18 
Jeg vil gerne have en US maskine...
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/06-10 21:21 
Nu er Sony nødt til at gi' 2 stk PS3 double slim til alle!
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 21:21, rettet 14/06-10 21:22 
@Echelon VI: Ok, jeg (mis)forstod det bare sådan at det ikke var specifik på den nye 360 at det kun var strøm via USB. Men hvis han sagde "power supply" har du jo sikkert ret :D

@King Chaos: Eller en håndfuld PSPgo... de har sikkert nok af dem liggende i overskud :)
WikzoWikzoSkrevet 14/06-10 21:23 
Ja, han sagde godt nok, at Kinect skal bruge en separat strømadapter. Underligt, men dimsen er jo også pænt stor.

Skuffende show generelt og noget af et stilskift/-forvirring fra Microsoft.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/06-10 21:23 
Jeg kan selvfølgelig have hørt forkert, men ellers virker hele "Kinetic ready" konceptet da fjollet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/06-10 21:24 
King Chaos>
Nu er Sony nødt til at gi' 2 stk PS3 double slim til alle!

Rygtemøllen går at de måske har en PSP2 i bedende... Så det kunne da være at de giver sådan én væk?
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 21:27 
@Echelon VI: Jeg tror nu du har ret :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/06-10 21:27, rettet 14/06-10 21:28 
Joystiq har billeder af det nye dyr. Den er godt nok ikke pæn, men Wireless N, den større HDD, og mindre form faktor er ret tiltalende... og så selvfølgelig "Kinetic Ready" :D

Lak og Lufthuller
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 21:29 
Men spøjst at de bruger "Kinetic Ready" betegnelsen - kan jo nemt misforstås som om den gamle ikke er Kinetic kompatibel.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/06-10 21:31 
Jeg tænkte også straks at det hurtigt kunne fragmentere deres marked - måske var Greenberg bare lidt hurtig med at finde et smart udtryk.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 21:32 
Ja måske bare hans udtalelse i situationen og ikke den officielle partilinie :)
Captain NCaptain NSkrevet 14/06-10 21:33 
Jeg tror slet ikke jeg har plads til sådan en Kinect
Min lejlighed har nok ikke plads til både at gøre plads til de monstrum og mig der skal gøre 4-5 meters afstand... og med mit dårlige syn kan jeg da heller ikke se skærmen ordenligt fra den længde.

Jeg er ikke meget for Kinect. Ved ikke hva den skal gøre godt for men hold da kæft hvor plaprede de meget om den. Troede aldrig de ville stoppe og da de endelig gjorde var showet næsten slut.

Nå jeg og jeg glemte lige her er en ny 360er ha det godt farvel..... De ønskede tilsyneladende ikke at tale meget om den. Gad vide hvorfor. Lad os bare aflede deres opmærksomhed ved at give dem allesammen en.
De nævnte hverken noget om "the brick", RROD, Støvsuger larmen, Funktioner eller noget som helst...

Microsoft lavede kort sagt et tyndt show i år. Tvivler på Nintendo kan gøre det bedre men håber fandeme at Sony vil. og ikke bare spilde tiden på en masse MOVE pis. Er snart træt af den dille. Ellers vil de nok plapre om 3D spil. Uhhhhhh.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 21:34 
Den ser noget mindre ud end det leakede billede antød - det er jo altid nice :)
Bliver også spændende at høre/læse hvor støjsvag den er.
WikzoWikzoSkrevet 14/06-10 21:35 
Captain N>
De nævnte hverken noget om "the brick", RROD, Støvsuger larmen, Funktioner eller noget som helst...

Han sagde godt nok, at den nye maskine vil være helt støjfri :P
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/06-10 21:37, rettet 14/06-10 21:40 
Jeg har efterhånden vænnet mig til niveauet, når spillene er installeret på HDD'en, men noget der er endnu mere lydsvagt ville da bestemt ikke skade :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 21:41 
Captain N>
Tvivler på Nintendo kan gøre det bedre men håber fandeme at Sony vil. og ikke bare spilde tiden på en masse MOVE pis. Er snart træt af den dille. Ellers vil de nok plapre om 3D spil. Uhhhhhh.

Jeg tror at Sony's bliver den samme tynde omgang - stort casual fokus med Move og lige kort vise nogle af de store titler - måske en Resistance 3 annoncering.
Nok derfor de allerede har annonceret nogle af de store titler den sidste stykke tid - LittleBigPlanet 2, Killzone 3, Infamous 2, Motorstorm: Apocalypse.

Nintendo tror jeg mere på - fremvisning af Zelda og 3DS bliver spændende :D
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/06-10 21:43 
Den nye Xbox er dælme lækker:
http://www.joystiq.com/photos/xbox-360-slim-live-shots#/0
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WikzoWikzoSkrevet 14/06-10 21:44 
Forstår slet ikke, hvor de store megatons-afsløringer blev af. Vi kendte til alt på forhånd, selv den nye Xbox blev leaked dagen før.

Call of Duty? Mere af det samme. Gears of War? Det samme nu med four player co-op. Fable III? Anderledes koncept, men ligner sig selv. Star Wars? Så meget simpelt og overfladisk ud, og sjovt nok var det det eneste Kinect-spil, som ikke blev vist frem live, men i stedet som en trailer. Og resten af Wii-klonerne? Sørgeligt, men forståeligt, når du lortet sælger så godt, som det gør.

Det nye Metal Gear Solid så lidt mærkeligt ud, og det undrer mig, at Kojima forsvandt fra scenen så hurtigt. Er det bare mig, eller virker hele cut-konceptet ikke mere oplagt med en Move- eller Wii-controller?
Captain NCaptain NSkrevet 14/06-10 21:46 
Wikzo>
Han sagde godt nok, at den nye maskine vil være helt støjfri :P

True. Men der var ikke så meget demonstration før han forsvandt i en røgsky og udbrød MWAHAHAHAHAHAHAHA.... Eller måske tænker jeg på noget andet.... nej... nej det var bestemt det der skete:D
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
PlaykidPlaykidSkrevet 14/06-10 21:46, rettet 14/06-10 21:47 
PalleJensen>
Den nye Xbox er dælme lækker:
http://www.joystiq.com/photos/xbox-360-slim-live-shots#/0

Det ligner et godt tidspunkt at opgradere. Min Elite larmer ALT for meget, selv med spil installeret på harddisken.
Et pænere design og større harddisk skader jo ikke :)
Spiller nu: Halo 3
Captain NCaptain NSkrevet 14/06-10 21:50 
Beano>
Jeg tror at Sony's bliver den samme tynde omgang - stort casual fokus med Move og lige kort vise nogle af de store titler - måske en Resistance 3 annoncering.
Nok derfor de allerede har annonceret nogle af de store titler den sidste stykke tid - LittleBigPlanet 2, Killzone 3, Infamous 2, Motorstorm: Apocalypse.

Nintendo tror jeg mere på - fremvisning af Zelda og 3DS bliver spændende :D

Det kan du måske have ret i. Mener ikke at Sony rigtigt har så meget i vente. medmindre de selvfølgelig vil overraske os. Håber dog at de i det mindste har en PSP 2 at vise frem. Tror de skal gå meget mere aggresivt til værks hvis de vil konkurrer med Nintendo og ikke bare stjæle en lille håndfuld kunder:/

Glæder mig naturligvis til at se Zelda og 3DS.. hvis de altså viser dem frem.

Er bare ved at være pænt træt af at de skal bruge så meget tid på ting folk er bedøvende ligeglade med.
Selvom jeg da grinte meget da Sony sidste år annoncerede en Hannah Montana PSP bundle og alle i puplikum jublede og klappede xD
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
WikzoWikzoSkrevet 14/06-10 21:57, rettet 14/06-10 21:59 
Ja, arrangørerne har stadig svært ved at finde ud af, hvem deres publikum er. Selv tvivler jeg på, at det marked, Kinect henvender sig til, følger særlig meget med i et show som E3.

Nintendo:
Vis Zelda, Star Fox, Pikmin og Other M frem, samt den nye 3DS.

Sony:
Vis LittleBigPlanet 2, Uncharted 3, remake af Shadow of the Colossus/Trico, Last Guardian og PSP2.
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 21:57, rettet 14/06-10 21:58 
Captain N>
Håber dog at de i det mindste har en PSP 2 at vise frem. Tror de skal gå meget mere aggresivt til værks hvis de vil konkurrer med Nintendo og ikke bare stjæle en lille håndfuld kunder:/

Jooo, men måske er det smartere bare at lade Nintendo få opmærksomheden med 3DS på E3 og så fremvise PSP2 på TGS i september og få mere opmærksomhed der? PSP er trods alt størst i Japan :)

@Wikzo: Ja, nyt Pikmin vil også snart være på tide at se!
189 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig