X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Street Fighter - Hvilken version


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 08/07-03 22:07, rettet 08/07-03 22:08 
Hvilken/hvilke version/versioner af Street Fighter spillene er bedst/mest vellykket til DCen?

SF II, III, Zero, Alpha 3, +, -? Enlighten me.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 08/07-03 22:12 
Zero 3 til Saturn er en meget god fighter, og mon ikke Dreamcast versionen er ligeså god?

Ellers er det klart 3rd Strike du skal gå efter. Koster alligevel ingenting fra ny af.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 08/07-03 22:19 
Zero 3 er jeg mest til. SF3 serien er dog heller ikke dårlig. Hvis der godt må være et par venner fra SNK med, så kan jeg godt anbefale Capcom Vs. SNK 2 :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
kimmerkimmerSkrevet 08/07-03 22:21 
Zero 3 til Saturn og Dreamcast er næsten identisk. Dreamcasten har et par ekstra ting, men ikke noget særligt. Bagrunden er vist også lidt mere detaljeret, men ikke noget man virkelig lægger mærke til.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
dRxLdRxLSkrevet 08/07-03 22:21 
"SFIII:third strike" mener jeg er den bedste 2D fighter nogensinde.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 08/07-03 22:22 
Du tager fejl, MOTW er den bedste ever. Shame on you! ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 08/07-03 22:26 
Muligt, men det synes jeg så ikke.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RitesRitesSkrevet 08/07-03 22:45 
3rd Strike er klart rigtig fed.

Kan dog også bedst lide MotW, men det gør ikke førstnævnte dårlig.
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 08/07-03 23:07 
Det overrasker mig faktisk at dRxL bedst kan lide SF3 (viser hvor meget jeg følger med).

Jeg kan betydeligt bedre lide SF serien end SNK's fighters, og SF3(3rd Strike) ER helt genialt. Det er lidt irriterende at man ikke kender figurerne, men selvfølgelig også fedt at de endelig tog et skridt videre med serien, og desuden implementerede lidt mere "nytænkning", f.eks. en anden slags block. Grafikken er helt ekstremt flot, og spillet SKAL klart spilles, hvis man er fan af 2D fighters, og især SF.

Alpha/Zero 3 er dog også rigtig fedt, men er man alligevel på Dreamcast, kan man ligeså godt erhverve Capcom vs. SNK 2, synes jeg.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kimmerkimmerSkrevet 08/07-03 23:12 
Puha, der er vist nogen der ikke ved hvad de går glip af i Zero 3. World Tour mode er for fedt! I den får man lært de fede SF skills.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
DarklynoonDarklynoonSkrevet 10/07-03 14:21 
du går ikke forkert med nogle af sf spillende.

to punkter som dog godt kan ødelægge spilglæden en smule ved sfa3 er manglende run/dash mulighed(det er kun når jeg har spillet for meget KOF) eller at V-ismen (custom combo) ikke fungere som den gør i sfa2.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig