X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Scott Pilgrim Vs. The World


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/06-10 12:14, rettet 12/06-10 12:19 
Pixelleret 2D sidescrollende beat em' up, der tydeligvis er stærkt inspireret af Paul Robertsons fantastiske arbejde?

Count me in!

EDIT: Og det er sjovt nok Paul Robertson der står for designet - ENDELIG!

Debut gameplay trailer...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JmogJmogSkrevet 13/06-10 23:09 
Genialt! Det skal købes.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/06-10 23:20 
Man kan kun håbe at det kickstarter Robertsons karriere, og at han efterfølgende laver en "spil-matisering" af Pirate Baby's Cabana Battle Street Fight - det er bare ikke rigtigt Paul Robertson hvis det ikke er ultra voldeligt :)

Pirate Baby's Cabana Battle Street Fight
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JmogJmogSkrevet 13/06-10 23:34 
Det var dog de mest fantatiske special attacks jeg længe har set.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/06-10 16:41 
Wow, det er ellers ikke så tit at både spil og film ser gode ud!

Scott the Movie!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/06-10 19:25 
Echelon VI>
det er bare ikke rigtigt Paul Robertson hvis det ikke er ultra voldeligt :)

Enig! Scott Pilgrim spillet ser fedt ud, men et rigtigt Paul Robertson brainchild spil ville være 1000 gange federe :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 21/06-10 09:05 
Synes ikke det ser så spændende ud, ligner et meget stereotypisk 90'er beat'em up. Men ok, Castle Crashers overraskede jo positivt.

...er jeg den eneste, der ikke aner hvem Paul Robertson er?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 21/06-10 09:35 
Jeg har ingen ide om hvem manden er :)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 21/06-10 09:58 
Se Pirate Baby-linket længere oppe.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/06-10 10:38 
Sumez>
...er jeg den eneste, der ikke aner hvem Paul Robertson er?

Hvilket opsummere, hvorfor du ikke finder spillet "spændende" :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 21/06-10 10:51 
Er du så ikke sød at forklare hvordan spillet bliver mere spændende af at man kender personen? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/06-10 10:57, rettet 21/06-10 11:03 
Ikke så meget manden, som hans værker.

EDIT:
Og så er der selvfølgelig også Kings of Power 4 Billion %
http://vimeo.com/7861415

Derfor :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 21/06-10 11:04, rettet 21/06-10 11:04 
Dvs. nej? :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/06-10 11:07, rettet 21/06-10 11:17 
Jeg har ikke tænkt mig at bide på krogen, Sumez...

Edit: Men jeg er da f.eks. også mere forhåbningsfuld i forhold til Epic Mickey, fordi Warren Spector står bag, og ved at et nyt Zelda som regel vil indeholde en stor mængde kvalitet fordi Shigeru Miyamoto er med ved roret...

Det er det samme i forhold til Scott Pilgrim - jeg bryder mig meget godt om Paul Robertsons arbejde, og derfor er jeg yderst interesseret i spillet, og har større forventninger på baggrund af hans arbejde.

Jeg håber det var forklaring nok :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 21/06-10 11:29 
Echelon VI>
Jeg har ikke tænkt mig at bide på krogen, Sumez...

Jeg ved ikke hvad du tror jeg forsøger på, jeg vil bare gerne vide hvad det er med ham der Paul Robertson der kan få et så banalt beat'em up spil til pludselig at være spændende, i stedet for bare at blive spist af med links til lange videoklip. Har han ikke bare lavet grafik til spillet? Hvad er det jeg overser?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/06-10 11:41, rettet 21/06-10 11:41 
Jo, han er bare art director.

Videoklippene skulle netop understøtte hvorfor Paul Robertsons arbejde er så spændende. De ideer han har til special-attacks, og hele hans stil vil forhåbentlig smitte af på spillet. Jeg tror ikke jeg kan forklarer det bedre end hvad videoerne viser af potentiale - kan du ikke se dette, tror jeg ikke at jeg kan overbevise dig :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/06-10 11:52 
Sumez>
Hvad er det jeg overser?

At Scott Pilgrim spillet er temmelig nedtonet og børnevenligt, mens ufortyndet Paul Robertson er en hel del mere fantasifuldt og meget lidt børnevenligt. Jeg kan feks. ikke se én eneste dråbe blod i trailer'en til Scott Pilgrim Vs. The World :)
AV Intelligent Terminal
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig