X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mortal Kombat!


Svar
MusicManMusicManSkrevet 11/06-10 00:11 
Yes! Endelig en "rigtig" Mortal Kombat efterfølger! :-D

Ser fantastisk ud! :-)
143 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
dpldplSkrevet 19/04-11 12:07 
Må man da håbe, MK classic kostumer er en af de få gange jeg ikke vil have problem med at købe noget der på en måde ikke gøre noget for spillet. ><

Håber mere de er hemmelig unlocks, MK serie er jo kendt for at have masser hemmelig ting. Hell folk har stadig ikke fundet den sidste "Hidden Kombatant"(De har 3 ud af 4), som jo bare er classic kostume man slåser imod.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 19/04-11 21:47 
Ok, det her er mærkelig, jeg ikke fået en mail fra dem, og i min "den er afsendt mail" står der 399kr :S
Står der også 400kr i din "den er afsendt mail" mail beano eller står der den nye aftalte pris på 250kr?
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 19/04-11 21:56, rettet 19/04-11 21:57 
Der står 250,- .. så må de have løjet eller fået færre coll. ed. end de havde solgt.
dpldplSkrevet 19/04-11 22:02 
Hmmmm for vi at se imorgen, eller må en af os jo bare kom efter dem! :P


Nå ja 6 kasser sodavand og masser af slik(Ja lige været i tyskland). Så har jeg noget at drukne min sorg i, vis der ingen CE er og prisen er for høj! :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 19/04-11 22:09 
Hvis de kun sender en alm. udgave til den pris, kan du godt kræve handlen annulleret. Du har dokumentationen på hvad du har bestilt :)
nerosnerosSkrevet 19/04-11 22:11 
Beano>
PS3 udgaven med Kratos selvfølgeligt - demoen fejlede ihvertfald ikke noget rent teknisk :)

Ok så :-) Får 360 ingen eksklusive ting?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 19/04-11 22:15 
Ikke svjv... der var rygter og Green Lantern men det var vist en and.
dpldplSkrevet 19/04-11 22:15, rettet 19/04-11 22:19 
Nope, ser ud til Warner bro er forelsket i sony, samme grund til koden i Mortal kombat bluray er til PS3 only. Netherrealm har selv sagt de havde været igang med finde en til 360 (Tro enda epic engang sagde de vil elske se gears i MK).

Så lyder som warner bro er i seng med sony(Ja havde lige lyst til lyde som 360 fanboy :P)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 19/04-11 22:16 
Hvad er det for en kode?
dpldplSkrevet 19/04-11 22:20, rettet 19/04-11 22:21 
Jade classic kostume
(Og jeg er en dem der genkøber filmene engang ><)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 19/04-11 22:22, rettet 19/04-11 22:26 
Ok det havde jeg ikke hørt om. Men hvis vi taler om den gamle MK film er det jo ligegyldigt :)

Edit: 360 folket skal nu nok få mulighed for at købe kostumet før eller siden.
dpldplSkrevet 19/04-11 22:34 
HOV HOV, første film var nu enlig ok.(Nogen vil sige så ringe at den blev god. :P)

Jo mindre penge jeg skal bruge på DLC, der ikke tilbuder andet en ny udseende, jo bedre. (Er stor MK fanboy, kommer jeg vidst ikke uden om)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 19/04-11 22:38, rettet 19/04-11 22:39 
dpl>
Nope, ser ud til Warner bro er forelsket i sony, samme grund til koden i Mortal kombat bluray er til PS3 only. Netherrealm har selv sagt de havde været igang med finde en til 360 (Tro enda epic engang sagde de vil elske se gears i MK).

Ok ja så bliver det PS3 for sure. The Green Lantern er da også nederen ;D Ærgeligt jeg skal ud og rejse imorgen kan først købe det når jeg kommer hjem igen..og så er der sikkert ikke flere tilbage i butikkerne (joke) host!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 19/04-11 22:43, rettet 19/04-11 22:43 
@dpl: Godt nok også mange år siden jeg så den (første tror jeg) ... kan være jeg ser anderledes på den i dag ;)
dpldplSkrevet 19/04-11 22:46 
Du for jo filmen gratis på dvd med din mk9, så der er sgu ingen ting udover tid der stopper dig for at give den en tur mere. :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 19/04-11 22:54 
Tror ikke den er med std udgaven?

Blev ikke nævnt af ham Blockbuster gutten ihvertfald...
dpldplSkrevet 19/04-11 23:03 
Ret siker på t-shirt og dvd stadig er med. Kun Kollectors(Det MK, så det skal være et K) der ikke kom? De andre 2 ting er jo ikke en del af den.

Men kan jo være jeg tager fejl.

Uh ved at være senge tid. Må heller være ud af seng når post kommer med MK og når DHL kommer med mit arcade stick :D
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 19/04-11 23:23 
Oc, jeg er sceptisc men nu ser vi hvad der commer ind af døren i morgen :)
dpldplSkrevet 20/04-11 11:44, rettet 20/04-11 11:47 
Jeg fik normal version og en t-shirt, men Dvden manglede. Så jo jeg har lige ringet til BB for at få en lille smule penge tilbage!
Men onlineshop folket er gået til påske nu, men hun vil finde en anden der lige kunne hjælp.


Så nu sidder jeg som stor MK fan med et spil jeg ikke må åbne i mindst en ½ time. DET ER IKKE SJOVT :'(
(Hjælper heller ikke min track og trace på arcade stick siger "The shipment was misrouted and could not be delivered. The shipment will be readdressed and forwarded to the recipient.". Damn you DHL)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 20/04-11 11:54 
Det lyder da som noget rod at du bare har fået den normale udgave til den pris :(
BeanoBeanoSkrevet 20/04-11 13:26 
Jeg fik også t-shirt men ikke DVD. Stod kr. 249,- + forsendelse på min faktura der fulgte med.
AmbyAmbySkrevet 20/04-11 13:34, rettet 20/04-11 13:35 
Der er nu en flashspecial på alle BlockBuster butikker i FourSquare. De 5 første der checker ind, får en Mortal Kombat t-shirt.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dpldplSkrevet 20/04-11 14:09 
Beano: Lige snakket med dem, jeg vil få de 150kr tilbage. Og de først fået dvd´en idag, så de bliver sendt nok på mandag. Så jo dvd´en kommer.

Men en L t-shirt kommer jeg altså ikke lige for tiden :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
GreaseballGreaseballSkrevet 20/04-11 17:02 
Sad og spillede det igår aftes. Uha det er sjovt ^^ Og faktisk lidt nemmer end de gamle spil. Især rart at man slå Fatality's op på en Move liste(dog er der kun listet et)
Men heh.. syns altid at de sidste bosser i MK har været døden's pølse lige meget hvilken level af sværdhed man valgte. I det nye, man skal lige finde det rigtige move og så bare holde afstand.

Dog lage jeg mærke til at hvis man tabte og valgte at prøve igen med samme figur så holdt de sværhedsgraden. Men valgte man en ny figur så blev bossen lige lidt "dummere".
dRxLdRxLSkrevet 21/04-11 00:56 


Portal Kombat@youtube (sjov sjov sjov)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/04-11 20:11 
Mortal Kombat!

Ja det er ikke sådan med at huske alle de dér fatalities. Jeg ender nok også med at købe det på et tidspunkt da jeg var jævnt glad for MK2 back in the day.
dpldplSkrevet 21/04-11 20:29, rettet 21/04-11 20:29 
Nu er det jo ingen problem, da der er en move list ingame og jeg brugt den både i ladder og vs. Så ikke lige så vigtig at huske dem mere.

Nå fik spillet en helveds del igår, kan kun sige story mode er nok først gang jeg rigtig har nydt en fighters historie. Overgang fra cutscene til kamp er virkelig godt lavet, og får det hele til at føle som en stor ting. Man skifter også med hvilken person man bruger, som jo passer bedre til fortælle historien. Men et par steder kan det godt blive hårdt(Liu Kang, UGH!). Selve historie kan altid diskuteres om den er god eller dårlig, men den holdte sig til MK stilen og det var dejligt.

Challenge tower. Prøvet de 20 først eller noget i den stil, dejlig lille ting der giver endnu mere at lave vis man bare vil spille selv (der er jo hele 300 challenges, med en reward i slutningen)

Gameplayet føles god, men nok ikke den bedste til at bedømme det, da min sidste figther er lille stykke tid siden.

Alt i alt er jeg glad for spillet og synes netherrealm har gjordet et virkelig godt job med denne "reboot"
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
GreaseballGreaseballSkrevet 21/04-11 21:52 
ja.. og da jeg spillede det sammen med en ven idag, så opdage vi at man når der bliver sagt "Finnish him" så kan man bare sætter på pause og lige kigge på Move listen for at se hvordan det nu var.
KalicolaKalicolaSkrevet 23/04-11 18:32 
Der er desvære udsolgt i min blockbuster. Så jeg må klare mig uden, hvilket er noget hø når spillet ser så fedt ud som det gør. Jeg er glad for at de har fået unreal engine til at se pæn ud, og det i sig selv gir stor respekt herfra.
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 24/04-11 10:41 
Fandt det her tip i går. Ville lige dele det med dem som ikke allerede ved det.
De finish moves som er markeret med ?? på move listen. Find en guide til dem på nettet og udfør dem, så optræder de her efter på listen, uden at man først skal finde dem i The Krypt(eller gætte sig frem til dem)

Gade vide hvor mange gang man skulle gætte sig til de moves før man fandt det rigtige input?(Før guides tid). Virker ikke lige som de mest logiske kommandoer
KalicolaKalicolaSkrevet 01/05-11 10:20 
Jeg spillede spillet i ca 1 time igår (+30min hvis vi tæller tiden i the crypt med). Gennemførte Ladder med 2 characters (johnny cage og nightwolf). Jeg er MEGET positivt overrasket over hvor godt det egentligt er det spil. De gamle spil var gode, så jeg forventede et endnu bedre spil med det her. Det viser sig så er det er LANGT bedre end de gamle.

Hele kampsystemet fungerer vildt godt. Det er meget nemt at gå til, og alle special moves og fatalities er nemme at lave, i modsætning til super street fighter 4, hvor jeg stadig har meget svært ved at mestre karakterene og specielt deres combo'er. I MK kan man med lidt botton mashing være heldig at lave et par fede combos.

Og så er deres special moves bare fede at se på, med tilhørende go lyd. Der er meget snak om at karakter designet sidder fast i 90'erne, men det er sgu ligemeget, for alle karakterne er meget forskellige fra hinanden, hvor street fighter har mange ens karakter designs (bla. karate karaktere).

X-Ray moves bidrager virkeligt til både gameplay og hele MK oplevelsen. Man kan være sikker på at der sker noget fedt i hver kamp. Jeg ved at X-ray er præcist det samme som supers i street fighter, men uanset hvad, så er det en top fed gameplay feature, som gør at man stadig kan nå at gøre noget fedt, selvom man får klø. Godt tænkt, og pisse godt lavet.

Som sagt. Jeg spillede kun med Johnny Cage og Nightwolf. Men jeg lærte lynhurtigt deres moves, så jeg kunne koncentrere mig om gameplayet, fremfor at fumle rundt og se dum ud fordi man prøver at lave et move som man ikke kan fyre af. Jeg tror jeg lavede ca 16 fatalities i de 20 kampe jeg spillede, og johnny cages fatality var en fornøjelse at se på hver gang :)

Virkelig lækker animation hele vejen, alt er smooth, lækkert og responsivt. Præsentationen fejler ihvertfald intet.

Bosserne er unfair og snyder, men det er jo tradition for MK spillene, så det er vel ok :)

Og så hele idén med, at man score penge hele tiden når man spiller (og ekstra penge hvis man laver fatality og flawless victory osv) er super nice. Jeg elsker spil hvor man hele tiden vinder noget. Det er bare fedt at smutte ned i the crypt og åbne kister og få en masse guf, som concept tegninger, cheat codes, music, og tilmed nye fatalities og outfits.

Jeg fik et nyt outfit til johnny cage, men aner ikke hvordan jeg vælger det :(

Anyways, jeg er meget overrasket over spillet. Jeg havde ikke forventet at det var SÅ gennemført lavet. Og det er helt uden at have spillet story-mode, challenge-mode eller tag-team-mode :)

Jeg er spændt på hvad de finder på af DLC til det her spil.

Tak Netherrealm, for at have gjort det helt rigtigt den her gang.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 01/05-11 11:33, rettet 01/05-11 11:59 
Kalicola>
I MK kan man med lidt botton mashing være heldig at lave et par fede combos.

Den slags bryder jeg mig ikke om, og hader når jeg kommer til at lave en combo eller super uden at vide hvad man gør. Botton mashing er bandlyst i fighters hvis man spørger mig selvom mange benytter sig af det alligevel.
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 01/05-11 12:06 
Jeg syntes at det er ok at comboerne er nemme nok til at man kan lave nogle random, uden at skulle være ekspert til spillet. Det betyder at man kan spille det med sine casual venner og stadig have det sjovt og at alle kan lave nogle tilfældige små comboer i ny og næ.

Street fighter er mest lavet til eksperterne, da comboer ikke at noget man kommer til at lave ved et tilfælde når man spiller det casual.

Jeg har aldrig rigtigt nydt street fighter med venner, fordi det er for svært for dem. Hvorimod, at jeg kan mærke at MK bliver super grineren med casual venner.
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 01/05-11 12:32 
Kalicola: Du kan finde de nye kostumer i Nekropolis, gå hen til den person du har unlocket deres kostume til og tryk.

Angående combo. Så er ikke ret langt man kommer med bottom mashing, du laver ved held max standard combo af 3 slag(Dem der findes i din move liste), men du laver nok ingen rigitig combo med deres "dial-a-combo" system.

Så jo MK system er let for nye spiller, da standard tricks er pænt let at lave, men en god combo kræver stadig god timming og at man kender alle tricks(Vi snakker en 30 til 40% combo). Men vil give ret i folk der ikke spiller fighters ofte vil uden tvivl kun nyde MK let(Hell, min bror prøvede det og havde det sjovt og han hader normalt 2d fighters.)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KalicolaKalicolaSkrevet 01/05-11 13:13 
Det er nok rigtigt at de der 3-4 hits comboer ikke er rigtige comboer, men det føles alligevel godt når man engang i mellem fyrer sådan en af. Jeg er selv typen som ikke orker at lære de lange complicerede comboer, for det kræver sgu for meget af min koncentration at lave dem, og midt i en kamp bliver jeg bare stresset hvis jeg prøver. Specielt i street fighter. Har ikke forsøgt nogle comboer i MK endnu, så det kan jeg ikke helt tale om endnu.

Uanset hvad, så syntes jeg at det er lækkert at MK er mere tilgængeligt at komme igang med.

Og så er det bare top fedt, fik jeg sagt det? :)
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 01/05-11 13:54 
Kalicola>

Jeg fik et nyt outfit til johnny cage, men aner ikke hvordan jeg vælger det :(

Tryk start på din fighter når man skal vælge dem.
KalicolaKalicolaSkrevet 01/05-11 14:41 
Roger that :)
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 01/05-11 15:23, rettet 01/05-11 15:43 
Kalicola>
Street fighter er mest lavet til eksperterne, da comboer ikke at noget man kommer til at lave ved et tilfælde når man spiller det casual.

Jeg har aldrig rigtigt nydt street fighter med venner, fordi det er for svært for dem. Hvorimod, at jeg kan mærke at MK bliver super grineren med casual venner.

Jeg er nok bare ikke til casual gaming så ;-) Når jeg spiller fighters dedikere jeg mig selv til spillet. Det er den eneste måde for mig at spille den genre på. Det er ikke nok at spillet bare ser lækkert ud.

Jeg er nu også ret sikker på der findes en ordenlig omgang rigtige MK spillere derude som kan finde ud af at spille det ordenligt uden botton mashing. Jeg tror også generalt det er et spørgsmål om at gide..
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/05-11 17:43 
neros>
Når jeg spiller fighters dedikere jeg mig selv til spillet. Det er den eneste måde for mig at spille den genre på.

Is that you Sidney? :p

Jeg glæder mig ret meget til at prøve spillet. Det skulle eftersigende være tæt op ad Mortal Kombat II, hvilket er min helt klare favorit i serien. Samtidig lyder det også til at de for første gang har gjort virkelig meget ud af produktet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 01/05-11 20:03, rettet 01/05-11 20:05 
Echelon VI>
Is that you Sidney? :p

No that's just pro talk ;-)

Edit: Jeg skulle nok egentlig have skrevet sådan her i stedet:

"Det er ikke nok at spillet bare ser lækkert ud, man skal også være lækker når man spiller det".
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 02/05-11 08:03 
Ingen tvivl om at det er det bedste mk til date.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 02/05-11 08:47 
Greaseball>
Gade vide hvor mange gang man skulle gætte sig til de moves før man fandt det rigtige input?(Før guides tid).

Den tid har da vist aldrig fandtes. :)
Jeg husker da at alle de "hemmelige" moves altid blev offentliggjort i diverse spilblade kort efter spillenes udgivelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/05-11 09:40 
Hvordan er spillet online?
Bashful Neophyte
DarklynoonDarklynoonSkrevet 02/05-11 12:05 
har ikke haft de store problemer ud af de få kampe jeg har prøvet, virker dog som om det er lettere at få kampe hvis man joiner et rum frem for at den bare søger efter en ranked match der jeg har endnu ikke har held med mig med at finde en kamp.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
KalicolaKalicolaSkrevet 02/05-11 12:50 
Når jeg spiller med Kung lao på beginner (I know). Så blocker cpu'en ALLE mine hatte angreb, det er pænt sygt. Jeg har ikke ramt med hatten én eneste gang, i de 10 kampe jeg spillede. På beginner siger jeg, damn!
For The Love Of The Game
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/05-11 13:16 
Det lyder måske som noget mærkeligt noget at gå op i et kamp spil, men story mode er super fedt.

Jeg har ikke rigtig spillet MK siden MKII og har set det på afstand som værende et spil som jeg måske ville finde for teknisk at komme ind i, når nu kvart cirkler og den slags ligger så naturligt i håndleddet på én, men efter at have hørt at der var en god story mode og massere af unlocks man kan lege rundt med, blev jeg alligevel nødt til at købe det.

Det er den helt rigtige måde at reebote serien på ved at fortælle historien fra bunden af og fortælle den grundigt frem for at smide én midt ind i en eller anden side historie med karaktere som man burde vide alt om ud fra et statisk billede med tekst fra slutningen af et af de ældre MK og det hele er næsten lige så fjollet som MK filmene, men alligevel ok da det jo bare er et spil.
dpldplSkrevet 02/05-11 16:01 
Kalicola: Det lyder mærkeligt, jeg har normalt ingen problemmer med det angreb

Men jeg er nu gået mere over til combos (3 slag, spin også hat eller andet der er hurtig nok. Ret sikker på jeg kan lave den kombo en smule bedre)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
GreaseballGreaseballSkrevet 02/05-11 17:23 
Sumez>
Greaseball>
Gade vide hvor mange gang man skulle gætte sig til de moves før man fandt det rigtige input?(Før guides tid).

Den tid har da vist aldrig fandtes. :)
Jeg husker da at alle de "hemmelige" moves altid blev offentliggjort i diverse spilblade kort efter spillenes udgivelse.

Nå ja... men dengang skulle man betale for det XD Nu kan bare surfe ind på GameFAQ ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 02/05-11 17:51 
dpl: Er vi ikke enige om at hvis kaste-hatten-angrebet rammer, så grinder den i brystet på modstanderen et lille stykke tid? Sådan var det ihvertfald i 2'eren. Hver gang min hat rammer, så ryger den med det samme ud af billedet.. hmm... Måske er jeg bare mega ringe :)
For The Love Of The Game
DarklynoonDarklynoonSkrevet 02/05-11 18:07, rettet 02/05-11 18:08 
jo men i mk9 skal du lave ex versionen af angrebet så sidder den i brystet et stykke tid på modstanderen
Mortal Kombat the mother of all fighting games
143 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig