X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dreamcast spil på vej til PSN og XBLA


Svar
BeanoBeanoSkrevet 10/06-10 18:17 
Fra EG :

SEGA has confirmed rumours that it plans to begin releasing Dreamcast titles on PlayStation Network and Xbox Live Arcade.

Sonic Adventure will arrive this autumn and Crazy Taxi will be the second title to appear at a later date.

According to the announcement, the original games will be transferred intact but with updated high-r... Se hele indlægget


"Dreamcast games heading to PSN/XBLA"
102 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 10/06-10 18:17 
Fra EG :

SEGA has confirmed rumours that it plans to begin releasing Dreamcast titles on PlayStation Network and Xbox Live Arcade.

Sonic Adventure will arrive this autumn and Crazy Taxi will be the second title to appear at a later date.

According to the announcement, the original games will be transferred intact but with updated high-resolution visuals and surround sound, online leaderboards, Achievements and Trophies.

Both titles should be at E3.


"Dreamcast games heading to PSN/XBLA"
nerosnerosSkrevet 10/06-10 18:38, rettet 10/06-10 18:40 
Jeg så faktisk at de hellere udgav nogle af deres arkade titler som aldrig har set lyset andre steder end på arkaden. Daytona 2, Golden Axe: The Revenge Of Death Adder, Star Wars Trilogy Arcade eller et par Saturn udgivelser ville også være jaw dropping. Radiant Silvergun.....PLEEEEEEASE!

Men ok Cosmic Smash, kom gerne i HD :D

Så var der vist også lige et par shmups også..
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-10 19:24 
Når de nu er i gang med at pille i Dreamcast titlerne så er det vel ikke usandsynligt at Propeller Arena dukker op på et tidspunkt? Der var allerede broadband og voice support i spillet så det er da bare at porte til noget af det nye :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 10/06-10 19:25 
Ja det ville da ikke være så dårligt :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 10/06-10 20:18 
Fedt!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 10/06-10 22:52, rettet 10/06-10 22:54 
Chu Chu Rocket ville da også være en oplagt Arcade PSN title..

Kom lige i tanke om.. Den version of Soul Calibur som Namco udgav op Arcade.. Det var jo også en Dreamcast port.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/06-10 13:21 
Mega sejt, glæder mig til de titler kommer!
Hoid to colony C05 where the computer is...
Captain NCaptain NSkrevet 13/06-10 21:10 
Jeg vil sige at Crazy Taxi og Sonic Adventure er nogle gode valg at lægge ud med.

Håber dog også at de med tiden vil udgive spil som
Shenmue 1+2
Crazy 2... også gerne 3 selvom det var et Xbox spil
Sonic Adventure 2
Power Stone 1+2
Jet Set Radio

Måske også mindre kendte spil som
Soul Reaver
Toy Commander
Phantasy Star Online
Seaman
Typing of the Dead
Space Channel 5
Skies of Arcadia
Daytona USA



Gad vide hvor meget spillene mon kommer til at koste. Rocket Knight kostede jo 1200 MS point selvom det var et meget kort og simpelt spil så håber ikke de kommer til at koste mere end det.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
GreaseballGreaseballSkrevet 13/06-10 21:38 
Gode ideer til spil. Men Power Stone er fra Capcom og Soul Reaver er fra Eidos, så deres skæbne ligger i andres hænder. Selv om Power Stone online ville være sjovt.

Typing of the Dead kunne faktisk også være en fed titel. Siden næsten alle har et USB keyboard fra PC'en så ville det være nemt for alle at prøve. Og ikke bare de få som har et Dreamcast keyboard.
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 13/06-10 21:57, rettet 13/06-10 22:28 
Captain N>

Phantasy Star Online


Er du vimmer, det ville være fedt. Selvom jeg kun har spillet det en smule offline, er jeg allerede blevet fulstændig fanget af det. Og så er det ærgerligt at man aldrig nåede at være med dengang D:
SumezSumezSkrevet 13/06-10 22:15 
Soul Reaver, mindre kendt??? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 13/06-10 23:06 
Sumez>
Soul Reaver, mindre kendt??? :P

Ja okay sorry:D

Er jeg den eneste der har spillet Toy Commander? Det spil var hammer grineren:D
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-10 18:56 
Toy Commander var herre fedt. Første Dreamcast spil jeg købte da jeg fik konsollen og jeg var helt oppe og køre over hvor lang holdbarhed det spil havde dengang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 18/07-10 21:09, rettet 18/07-10 21:09 
Det skal lige siges at de såkaldte Dreamcast-spil der er på vej, ikke er Dreamcast udgaverne. Både Crazy Taxi og Sonic Adventure er begge GameCube-portene, der bliver udgivet -.-
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 18/07-10 21:39 
Nederen...hvorfor ikke?
Bashful Neophyte
3of193of19Skrevet 19/07-10 00:42 
Er det så slemt? Hvad var forskellene? VMU spillet i SA ville jo næppe virke på Xbox 360 eller PS3, og musikken og de brandede bygninger i Crazy Taxi måtte alligevel ændres pga at licensen er udløbet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/07-10 00:49 
Så længe Sonic Adventure DX kører bedre end på GCN gør det mig ikke det store. Lidt skuffende alligevel når vi regnede med at vi skulle spille de rigtige Dreamcast udgivelser... :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 19/07-10 08:08, rettet 19/07-10 08:08 
De kører vel ikke bedre af at være et emuleret DC-spil end en port. Man må formode at en X360 er bedre til at køre spillet end en GameCube :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 19/07-10 10:11 
Jeg ser det bare som alt der er tættest på originalen er bedst :-)
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 19/07-10 14:50 
Eller bare det, at de hypede de kommende udgivelser med "Dreamcast Is Back" t-shirts og deslige til E3.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 19/07-10 14:56 
Jeg kan godt undvære et "comeback" til Dreamcast, hvis det bare involverer Crazy Taxi og Sonic Adventure-spil...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 19/07-10 15:18 
Der er vi helt enige Sumez og Alf81.
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/07-10 18:38 
Jeg fatter simpelthen ikke at der ikke snart kommer noget Daytona!!1 >:( Er jeg virkelig nødt til at gå ud og investere i et 4-mands kabinet?!?!?
nerosnerosSkrevet 19/07-10 19:38, rettet 19/07-10 19:39 
Daytona 2 er bedre mig bekendt. Jeg vil godt vædde med at det bliver det skuffende Daytona USA 2001 i stedet hvis det skulle blive aktuelt :-(
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/07-10 19:40 
Sumez>
Jeg kan godt undvære et "comeback" til Dreamcast, hvis det bare involverer Crazy Taxi og Sonic Adventure-spil...

Ganske uenig... ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 20/07-10 23:22 
Jeg er ikke sikker på der vil være tale om en GC port af Sonic Adventure. Syntes jeg har set mere og mere der tyder på det er en opgraderet version af DC versionen. Der er små ting hist og her der afsløre det. De siger også at de der 50 missioner der var i DX versionen vidst ikke er med. Men hva ved jeg. Oftest får man jo aldrig en pind af vide om Download spil før de kommer.

Crazy Taxi er jeg skuffet over at Offspring ikke længere lægger toner til, for det var virkelig 2 ting jeg syntes der bare gik hånd i hånd.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
GreaseballGreaseballSkrevet 21/07-10 00:15 
Ja Crazy Taxi ligner overhovedet ikke sig selv efter at de ikke har de org. brands som Levis og Pizza Hut. Tager man også Offspring væk. Så nøjse jeg med den org. DC udgave og et VGA stik.
BeanoBeanoSkrevet 13/10-10 10:07 
Crazy Taxi på PSN/XBLA d. 24 november.

Kilde
BeanoBeanoSkrevet 20/10-10 12:18 
Sega Bass Fishing og Space Channel 5 kommer næste år.

Kom nu med Daytona og JSR i stedet!

Kilde
JAAJAASkrevet 20/10-10 14:25, rettet 20/10-10 14:27 
Og PSO. Kom nu.

Det ville også være oplagt at smide Propeller Arena op til en billig penge. Spillet er jo færdigt. Nu har de muligheden for rent faktisk at tjene nogle penge på det!
Danny SallingDanny SallingSkrevet 20/10-10 14:42 
Sega Bass Fishing, hvem fanden gider købe det når man ikke kan bruge fiske kontroleren, så er det da en rimelig ligegyldig titel at ligge op skulle jeg mene :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
nerosnerosSkrevet 20/10-10 14:45 
Hvad med det der PS-Move halløj?
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 20/10-10 14:56 
Danny Salling>
Sega Bass Fishing, hvem fanden gider købe det når man ikke kan bruge fiske kontroleren, så er det da en rimelig ligegyldig titel at ligge op skulle jeg mene :-/

Jeg må indrømme, at have spillet det ret så meget med den alm controller og kunne sagtens finde på at gøre det igen.

Man kan håbe på, at SEGA sløver den lidt her i starten med de DC titler, for der findes da tonsvis af ting der vil være langt mere spændende, end de annoncerede.
Ting om dét og pis.
GreaseballGreaseballSkrevet 21/10-10 13:45 
JAA>
Og PSO. Kom nu.

Det ville også være oplagt at smide Propeller Arena op til en billig penge. Spillet er jo færdigt. Nu har de muligheden for rent faktisk at tjene nogle penge på det!

Ja Propeller Arena var faktisk et rigtig godt spil. Har spillet det en del med split-screen. Kunne vaere sjovt med noget online multi-player kastet ind i det
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/10-10 16:45 
Sega Bass fishing er et interessant valg, men Space Channel 5 er lige i skabet.

Giga Wing 2 og Gunbird 2 kunne være totalt vilde at få sammen med Last Blade 1 og 2, men jeg forventer næsten at det næste spil der kommer er ChuChu Rocket eller Power Stone.
nerosnerosSkrevet 21/10-10 16:50 
Jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen ;-) Jeg kan ikke forstå hvorfor SEGA ikke udgiver nogle af deres vildeste arkadespil som aldrig har set dagens lys på konsollerne...Hvorfor SEGA?
Bashful Neophyte
3of193of19Skrevet 21/10-10 18:03 
Giv Space Channel 5-2 med Kinect understøttelse :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/10-10 18:43 
neros>
Jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen ;-) Jeg kan ikke forstå hvorfor SEGA ikke udgiver nogle af deres vildeste arkadespil som aldrig har set dagens lys på konsollerne...Hvorfor SEGA?

Scud Racer og Daytona 2 kunne være SÅ sejt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 21/10-10 18:46 
Helt sikkert!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 16/09-11 20:21 
Gentlemen, start your...

Engines
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/09-11 20:42 
Håber på en port af Daytona 2 i stedet. 2001 til Dreamcast er ikke særlig godt :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 16/09-11 20:48 
Fuldstændig enig! Det ville være så fedt med Daytona 2 i stedet for Dreamcast versionen, men så heldige er vi nok ikke. Ja kald mig bare pessimist ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 16/09-11 20:54 
Det er jo Sega, så det er selvfølgeligt Daytona 2001 :)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 16/09-11 20:56 
Møg fedt, kan se Sega Rally også kommer :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 16/09-11 21:13 
Er kommet :)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 16/09-11 21:16 
Det er vel ikke Sega Rally Online de mener er det dét? For det er da ikke et DC spil :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 16/09-11 21:18 
Ja, det er SRO de mener som ikke er en DC port.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 16/09-11 21:55 
Hmm, synes så måske ikke de skulle nævne det da focus var på DC titler :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
3of193of19Skrevet 17/09-11 10:05 
Sega genudgav jo faktisk det gamle Daytona USA til arkader for et par år siden som Sega Racing Classic eller noget i den dur.
nerosnerosSkrevet 17/09-11 10:41, rettet 17/09-11 10:41 
Til hvilken platform? Det er Daytona 2 som er det bedste i serien. Helt uden tvivl!
Bashful Neophyte
102 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig