X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Køb hos Play-Asia (men hvad?)


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 10/06-10 16:44 
Umiddelbart et luksusproblem:
Jeg ligger inde med et par kuponer til Play-Asia. Problemet er bare, at jeg ikke lige ved hvad der skal købes. Hvad kan I foreslå en PAL ejer om at købe til sin 360'er?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 10/06-10 17:04 
Husk at du kun kan bruge én kupon per køb, og at du skal købe for minimum $50 før forsendelse. Så medmindre du alligevel skal have noget, så tror jeg ikke rigtig det kan betale sig...

Meen, ESPGaluda II og Mushihimesama Futari er jo begge regionsfri!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 10/06-10 17:07 
Og det er netop fra disse to køb mine kuponer stammer fra :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 10/06-10 17:10 
Brokrøv! Du skal da bare købe dem igen!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 10/06-10 17:16, rettet 10/06-10 17:17 
Selvfølgelig! Der var den jo ;)
Mon det ændrer Cave's indstilling mht regionerne?...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 10/06-10 17:29 
Det kommer nok helt an på spillet. Ketsui er ikke udgivet af Cave selv, og jeg ved egentlig ikke hvordan det står til med Death Smiles II, men hvis den er låst, så er det nok fordi man regner med at sælge den til udgivelse i USA, ligesom med den første. Kommer der fremtidige konverteringer (hvilket man vel roligt kan regne med at der gør, eftersom de såvidt jeg ved har solgt ganske fornuftigt, og givet overskud), så bliver det nok forskelligt hvordan det bliver med regionerne.

Alternativt forslag til brug af kuponerne: Giv dem væk til andre der skal have Cave-shmups :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/06-10 19:59 
Køb det her

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-10v-49-en-70-2akm.html
SumezSumezSkrevet 10/06-10 20:19 
Naiera>
Brokrøv! Du skal da bare købe dem igen!

Og give dem til mig
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig