X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo Mini Classics i Lidl


Svar
RJKRJKSkrevet 09/06-10 20:26 
Opdagede at Lidl har/havde de her nøgleringsudgaver af gamle Game & Watch-spil på tilbud til 50 kroner. I den lokale Lidl var der dog kun to styks tilbage (Donkey Kong Junior og et mere tvivlsomt bilspil kaldet "Carrera"), som jeg så tog.

Jeg er ikke helt sikker på om det er et restlager af de "originale" fra 1998 eller nogle nyere genoptryk, men uanset hvad er i hvert fald klassikerne stadig sjove og det er billigt, så hermed heads up.

Og hvis nogen finder dem jeg mangler, er de meget velkomne til at købe dem til mig :)

(der findes i hvert fald et Super Mario Bros. og et Mario's Cement Factory - så vidt jeg kan se på reklamen fra Lidl er der også et mere generisk Soccer og mindst ét andet, mens to-skærms-spillene Zelda og Donkey Kong nok ikke er der)

Nintendo Mini Classics i Lidl
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/06-10 20:34 
Det er nogle der også blev solgt i Gamestop for over et år siden, ved ikke om vi/de stadig får nogle?
Hoid to colony C05 where the computer is...
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 09/06-10 20:35 
Mener at have læst om et genoptryk på Kotaku, så jeg tror det er dét. Men godt spottet, skal da ned og se om der skulle være nogen tilbage :D
WehnerWehnerSkrevet 09/06-10 23:26 
Jeg kommer muligvis forbi den i Aalborg en af dagene. Jeg tjekker, hvis det er. Har selv et par stykker af dem, som jeg i sin tid købte på Stena Lines færger.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 10/06-10 00:34 
Jeg kan tjekke den i Herlev, når jeg kommer forbi.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 10/06-10 08:27 
Jeg må vist lige forbi den i Nordvest!
Kan egentlig også tjekke den i Herlev da jeg arbejder herude, men satser på at Herold tager sig af den :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 10/06-10 13:19 
Jeg var i nærheden af Silkeborg, så checkede lige deres Lidl også, og fandt Super Mario Bros., Soccer og et Sudoku. Så hvis det passer at der er seks, så tror jeg kun det er Mario's Cement Factory jeg mangler (hvis nogen kigger :)).

Tilbageværende i Lidl Silkeborg er ca. 10 x Carrera, ca. 10 x Donkey Kong Jr., 2 x Sudoku og 1 x Soccer.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 10/06-10 13:23, rettet 10/06-10 13:25 
Ved nærsyn kan jeg se at der mindst må være syv slags, for det mørkeblå i annoncen er Mario's Cement Factory og det lysere blå med rødt styrekryds er ingen af de fem jeg har fundet. Jeg kan heller ikke sige med sikkerhed om det der ser ud til at være hvidt er Soccer eller Sudoku - måske er det et ottende spil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
XiwanaXiwanaSkrevet 10/06-10 15:00, rettet 10/06-10 15:01 
Nu har jeg ikke så stor erfaring med Game&Watch-spil. Er der et af de tilgængelige genudgivelser, der er særligt anbefalelsesværdigt? Donkey Kong jr. eller SMB, måske?
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 10/06-10 15:06, rettet 10/06-10 15:06 
Donkey Kong Jr. er i hvert fald ret skægt. Men er personligt mere til to-skærm-spillene, Donkey Kong og Donkey Kong II.

Jeg savner lidt Oil Panic.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 10/06-10 15:10 
Det gør BP ikke... baddabish!
RJKRJKSkrevet 10/06-10 15:16 
Nu ved jeg ikke lige hvor tæt de er på de rigtige, men DK Jr. er nok bedste bud.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 10/06-10 15:17, rettet 10/06-10 15:18 
Hehe. Mon ikke denne illustration nemt kunne "oversættes" (selve teksten er fin som den er, bortset fra overskriften med benzintanken)? :D

Nintendo Mini Classics i Lidl
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 10/06-10 15:30 
Helt klart Donkey Jr. hyler jeg med koret!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ElgenElgenSkrevet 10/06-10 16:01, rettet 10/06-10 16:01 
Sumez> Jeg savner lidt Oil Panic.

Det var min første "konsol" overhovedet; fik det i julegave i en alder af omkring 7år. Spiller det stadig af og til. Næste gang du kommer med til et træf, skal jeg nok hive det med, så kan vi jo dyste på points };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 10/06-10 16:03 
Jeg har ikke spillet det spil i omkring 20 år :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 10/06-10 16:39 
@ Rune:
I Lidl (Næstved) var der heller intet at komme efter. Kun 8-10 eksemplarer af Carrera.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 10/06-10 17:32 
Jeg var fordi butikken i Fredericia - nogle DK Jr, Carrera og Soccer, så jeg nuppede en DK ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/06-10 17:38 
Beano>
Jeg var fordi butikken i Fredericia - nogle DK Jr, Carrera og Soccer, så jeg nuppede en DK ;)

Præcis det samme i Ringsted
SumezSumezSkrevet 10/06-10 20:16 
De havde ingen tilbage af noget i Nordvest :(

Hvordan gik det i Herlev, Herold?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 10/06-10 21:21 
Jeg nåede ikke forbi i dag, så hvis der er andre, der vil tjekke Herlev, så...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 10/06-10 21:47 
Jeg var også i Herning i dag, så ramte også lige Lidl der. 5 x Carrera, 5 x DK Jr og 1 x Sudoku.

Jeg kan i øvrigt bekræfte at det hvide spil i annoncen ER Sudoku. Så der er stadig kun mindst syv modeller.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 11/06-10 08:13 
Herold>
Jeg nåede ikke forbi i dag, så hvis der er andre, der vil tjekke Herlev, så...

Jeg tjekker i dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/06-10 15:37 
Jeg tjekker Lidl i en af landets "endestationer" i dag... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
JuggernautJuggernautSkrevet 11/06-10 17:13 
Hmm.. Det må næsten være Nakskov:)
Iøvrigt har jeg været i nr.2 Lidl i Næstved i dag. Heller ingen Mario gevinst der. Kun Sodoku, Carrera og Soccer.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/06-10 17:30 
Jep :) Og prøv at gæt hvilke der lå tilbage - gider ikke engang nævne titlen...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 11/06-10 18:01 
Jeg er forresten rimeligt sikker på at det ukendte blå/røde er Spider-Man. Men det kan selvfølgelig være lige meget, når der ikke er nogen tilbage :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 11/06-10 20:07 
Lidl i Herlev har en hel del tilbage, men det er næsten udelukkende Carrera. Der er også en bunke Sudoku, og en enkelt soccer. Jeg snuppede selv den sidste Donkey Kong Jr.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/06-10 20:38, rettet 11/06-10 20:38 
Sumez>
men det er næsten udelukkende Carrera.

No kiddin =) Og det eneste, de havde tilbage hernede i "udkantsdanmark", og der var kun 3-4 styks tilbage...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 11:52 
Kom tilfældigvis forbi Lidl i Skjern i lørdags og der havde de masser af DK Jr. (ca. 20 styk) og en del soccer og racing spil. Men ikke en eneste Mario, så jeg tvivler på de overhovedet har været til salg nogen steder.
RJKRJKSkrevet 14/06-10 11:56 
Check mit andet indlæg i tråden :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 14/06-10 12:10 
Åh... ja så :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig