X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Info om Parat sports konsol.


Svar
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 07/06-10 18:57 
Efter længere tids udeblevelse er jeg vendt tilbage for at undersøge min kammerats køb af en pong lignende konsol ved navn Parat. Konsollen har 3 forskellige varianter af pong.

Det ville være fedt hvis nogle lå inde med noget info om konsollen og en evt. værdi. Har ikke været i stand til at finde noget på andre sider.

Vedhæftet billed af konsollen.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
RJKRJKSkrevet 07/06-10 19:29 
Jeg kan ikke lige huske om navnet er det samme, men den type er i hvert fald en af de mere udbredte modeller. Så vidt jeg husker har vi selv 3-4 stykker af dem. Nogle af dem er vist nok gule. Ikke noget jeg har prøvet i 20 år, men jeg husker det som at det var en af de sjovere modeller.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
scavengerscavengerSkrevet 07/06-10 22:34, rettet 07/06-10 22:39 
Den findes både i sort/hvid og farver og er udgivet af flere forskellige producenter under flere navne. Formentlig er den produceret ude i Østen og så har producenterne selv sat labels med navn på den. Jeg har set den både med orange og cremefarvet casing.

Old-Computers.com har den sort/hvide udgave registreret under navnet Audio Sonic PP-800 på http://www.old-computers.com/museum/computer.asp?st=3&c=659

Jeg har den selv komplet inkl. manual, så jeg har uploadet et billede af æsken. Udenpå æsken er den vist som cremefarvet, men min konsol er også orange.

Det er efterhånden sjældent der dukker nogen op til salg, men de plejer heller ikke at være særlig dyre med mindre man finder nogle af de gode navne f.eks. Odyssey og Atari etc.

Billede af æsken
Nemo me impune lacessit
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 08/06-10 09:11 
Fedt, tak for svarene. Det var en hel del oplysende.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
scavengerscavengerSkrevet 08/06-10 19:29 
Kobra>
Jeg fik også lige lyst til at støve min af, da det er flere år siden at den har været i brug. Jeg kan så ikke lige finde den universal strømforsyning som jeg plejer at bruge til mine pong maskiner, typisk...

Så må du ud og skaffe 6x C-batterier ;-)
Nemo me impune lacessit
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig