X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT5


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 06/06-10 09:34, rettet 10/08-10 11:43 
Så er sommerens konsoltræf ved at være over os. Træffet bliver afholdt i weekenden 13.-14.-15. august på adressen:

Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Dørene vil være åbne fra fredag kl.1500 til søndag kl.1600.

Fremgangsmåden er den samme som ved de foregående træf:

Lokalerne koster 700,- i leje for weekenden og vi skal minimum være 10 personer for... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
273 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/08-10 19:04 
Jeg dropper at tage 360 og skærm med, da man nok ikke kommer til at savne det så meget, men tager da SSFIV c.e. med, hvis der ikke er andre der tager det med?
Hoid to colony C05 where the computer is...
Captain NCaptain NSkrevet 11/08-10 21:46 
Jeg tager en Super Gameboy med, så hvis nogen af jer vil spille nogle gode gamle spil på den kan man det:)

Skal jeg evt tage et SD kort med med lidt film og TV gejl til om aftenen?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
HankyHankySkrevet 11/08-10 21:48 
Elgen, Darkbeat og jeg selv har bestemt at der skal ses Street Fighter og Tekken, i de sene nattetimer :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Captain NCaptain NSkrevet 11/08-10 21:53 
Fair nok. Jeg tager bare Street Fighter the movie med da :P
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/08-10 21:57 
Yeah!
Det er et mesterværk! :D
Captain NCaptain NSkrevet 11/08-10 22:09 
Og bagefter skal vi alle sidde og se Mortal Kombat Annihilation
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
HankyHankySkrevet 11/08-10 22:27 
Naj, nu strammer du den ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Captain NCaptain NSkrevet 11/08-10 22:30 
Hanky>
Naj, nu strammer du den ;)

Og så tager vi lige Super Mario Bros filmen og the Wizard til dessert;)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
ElgenElgenSkrevet 11/08-10 23:00 
Jeg forventer at alle (mænd?!) hujer vellystent, hver gang Cammy (Kylie) vender sin popo mod kameraet };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Captain NCaptain NSkrevet 11/08-10 23:03 
Hva skal kæresten så gøre?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
nerosnerosSkrevet 11/08-10 23:10 
Elgen>
Jeg forventer at alle (mænd?!) hujer vellystent, hver gang Cammy (Kylie) vender sin popo mod kameraet };-P

Jeg ville ihvertfald gøre det hvis jeg var med :D Uha...Stor savler!
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 12/08-10 00:59, rettet 12/08-10 01:04 
Captain N>
Hva skal kæresten så gøre?

Cosplaye som Cammy? };-p
Nej, Jean Claude er jo også med.
Måske vi kan lave drikkespil ud af det };-p
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Captain NCaptain NSkrevet 12/08-10 01:08 
Tror jeg ikke er realistisk :P

Men jeg kan da altid smørrer mig selv ind i olie og give jer alle en stor krammer xD
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Alf81Alf81Skrevet 12/08-10 01:13 
Hakan cos?
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/08-10 01:21 
Vi skal også se Double Dragon filmen så :D
Alf81Alf81Skrevet 12/08-10 01:27 
Helle for at være Billy bagefter så.
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/08-10 03:18, rettet 12/08-10 03:20 
Yeah! Bimmy og Jimmy!

Tilmelding til SSKT5
Captain NCaptain NSkrevet 12/08-10 03:53, rettet 12/08-10 04:12 
Så er jeg Fred Fuchs

Og lad os se alle filmene på en Phillips CD-i :D
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/08-10 05:47 
Jeg har vidst nok Double Dragon og Street Fighter The Movie på VHS på loftet
SumezSumezSkrevet 12/08-10 08:33 
Jeg har Double Dragon på DVD men har aldrig set den da jeg er overbevist om at den er elendig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/08-10 10:58 
Hvis den er elendig nok, kan den jo også være værd at se :)
AV Intelligent Terminal
HankyHankySkrevet 13/08-10 14:36 
Hvis nogen kan tage et sæt PC-højtalere med, ville det være über. Glemte selv et sæt til projektoren.

Ingen 24 ports switch, da den fyldte enormt meget. Jeg har taget en Wifi dongle med til 360, og hvis andre har en, så medbring endelig.

Vi sås :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Captain NCaptain NSkrevet 13/08-10 16:16 
Ups. Troede først det startede Kl 16. Så er lidt forsinket. Min gps syntes vist også at være rundtosset. Håber den guider rigtigt nu. Havnede ved en forkert parkvej.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/08-10 18:15 
Det var fanme et godt træf. Selvom jeg gik kold tidligt både fredag og lørdag, fik jeg sgu hygge nok til at kunne leve højt på det i et godt stykke tid :D
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/08-10 18:26 
Det var mega sejt! og det her blev også sagt lidt meget :=D (billeder kommer snart!)

Og han er sej!
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/08-10 19:06, rettet 15/08-10 19:11 
Og sådan her var Elgen, da han fandt ud af det med CAVE... (ham i det sorte) :=D

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/08-10 19:10 
Og da Elgen skred, havde jeg det sådan her.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/08-10 21:14 
Tak for et kanon træf. Det var sejt!
HankyHankySkrevet 15/08-10 21:35 
Ja, tusinde tak for en vild weekend - lidt billeder herfra følger snarest.

Er der nogen, der har set min remote til min projektor? :-(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 15/08-10 21:45 
Ja mange tak allesammen. Det igen helt fantastisk, ikke mindst pga Caves store udmelding i går. Der gik der su en smule druk i den for mig for at fejre.

MuchiMuchiMuchi, kom så her hen til far, din lille Pattegris };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 15/08-10 21:51 
Lyder til man er gået glip af noget... Ikke mindst den fulde elg :-p
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/08-10 22:04 
Tilmelding til SSKT5
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/08-10 22:09 
"Og han er sej!" :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
ElgenElgenSkrevet 15/08-10 22:23 
"Og han er sej!" };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Alf81Alf81Skrevet 15/08-10 23:38 
Ja, tusinde tak, for et virkelig fantastisk træf! Glæder mig allerede til, at vi alle ses igen.

Fedt at få hilst på Karsten America (sidste gang, det lover jeg) og kæresten.
Ting om dét og pis.
T.L.OT.L.OSkrevet 16/08-10 00:48 
Selvom jeg ankom meget sent lørdag nat var det super sjovt, folk var jo helt brændt af stive da jeg dukkede op *o* LOL det var for grineren. Jeg må sige jeg blev hjulpet godt på vej af den flaske Gajol jeg gik hen og vandt.

Tak for denne gang, kommer helt sikkert med fra start til slut næste gang.
JuggernautJuggernautSkrevet 16/08-10 08:43, rettet 16/08-10 08:54 
Hermed en kæmpe tak til jer for at træffet endnu en gang er blevet en succes. Det bliver jo bedre for hver gang!

Tiden går alt for stærkt når først man er kommet i gang, men jeg vil alligevel forsøge at komme med nogle af mine højdepunkter fra træffet:
- Mushi 1.5 på HD projektor. Afgjort én af tidens bedste shmups. Vildt lækkert soundtrack og et gameplay der er lige til at gå i gang med.

- Elgens kærlighed til mænd når han får lidt indenbords. Ikke nok med at han tvinger sig til en krammer, men man skal gudhjælpemig også bruge begge arme ;-)

- Karters hjemmebryggede stick. Det virker bare. Sanwa all the way!

- KroeboCop er et yderst hyggeligt bekendtskab. Fik overtalt mig til at investere i en jap 360...

- Folks generelle respekt for hinandens ting. Der var en tendens til at der gik Roskilde i den (måske pga. Caves udmelding?) og der var _intet_ der gik i stykker. Ikke en gang et lille glas.

Træffets ultimative bedste citat: "Kender i det når man går i Aldi efter mælk og så kommer tilbage med gløgg?" -Fleshmangler.

Billeder er ved at blive bearbejdet. Kommer snarest.

Tak for denne gang til alle deltagerne. Lækkert at gad at bruge jeres weekend på det :-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/08-10 09:09 
Juggernaut>
- Folks generelle respekt for hinandens ting. Der var en tendens til at der gik Roskilde i den (måske pga. Caves udmelding?) og der var _intet_ der gik i stykker. Ikke en gang et lille glas.


Der kom godt nok hønsesalat på Fleshmanglers HDMI kabel men Kroe var hurtig til at slikke det rent og putte det i køleskabet så det var sikkert.
JuggernautJuggernautSkrevet 16/08-10 09:09 
@Hanky: stik mig lige din adresse. Jeg har fundet din remote.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 16/08-10 09:23, rettet 16/08-10 09:24 
Juggernaut>
Træffets ultimative bedste citat: "Kender i det når man går i Aldi efter mælk og så kommer tilbage med gløgg?" -Fleshmangler.

Hahaha, hvorfor overrasker det mig bare slet slet ikke! :-D
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
nerosnerosSkrevet 16/08-10 10:40 
Jeg glæder mig til at se billeder :D
Bashful Neophyte
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 16/08-10 18:44 
neros>
Jeg glæder mig til at se billeder :D

schh... nu skal du ikke opmuntre dem yderligere.. ender bare med at bruge en hel dag på at trykke "untag" : P

Oooggggg tak for endnu et godt træf og grande af Karter og co. for at tage hele vejen fra jyllands land for at game-supreme i næææstveed..

Darkbeat>
Der kom godt nok hønsesalat på Fleshmanglers HDMI kabel men Kroe var hurtig til at slikke det rent og putte det i køleskabet så det var sikkert.

Og det sætter jeg virkeligt pris på, der er intet som at tage et kold hdmi kabel ud af køleren på en varm sommerdag!!!

Juggernaut>
Træffets ultimative bedste citat: "Kender i det når man går i Aldi efter mælk og så kommer tilbage med gløgg?" -Fleshmangler.

Det var faktisk ret kekset, jeg gik ned efter en liter mælk til mine risecrispies og kom tilbage med 2 liter gløgg, jeg tror jeg blev helt overrumble af de stadig solgte gløgg.
Senere besluttede jeg mig så for at gå derned igen efter en liter mælk og engagns skrabere, men der kom jeg så tilbage med den sidste liter gløgg de havde på hylden.
Jeg ved virkeligt kke hvad der gik galt, det var bare så åndsvagt tror min hjerne gik i "omg der er kun en liter gløgg tilbage" mode.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 16/08-10 18:46 
Og cool at Karsten America og damen dukkede op.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
HankyHankySkrevet 16/08-10 19:51, rettet 16/08-10 19:51 
Lidt billeder:
http://picasaweb.google.com/kenneth.m.hansen/SSKT5?feat=directlink

Lidt videoklip:
http://www.youtube.com/watch?v=dpHBaooU6_I
http://www.youtube.com/watch?v=sT56Er1yLz0
http://www.youtube.com/watch?v=v-ItzjYelfs

*EDIT*
Og tak Jugger!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 16/08-10 21:19 
Det var virkelig ikke særlig pænt gjort, Hanky };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HankyHankySkrevet 16/08-10 21:24 
Oh, jo ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/08-10 22:20 
@Hanky
Damn, jeg var dælme ikke sej :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
JuggernautJuggernautSkrevet 16/08-10 23:04 
Du er sku for skøn, KroeboCop :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 16/08-10 23:09 
Jeg har også solbriller på når jeg er stiv :D
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/08-10 23:18 
Juggernaut>
Du er sku for skøn, KroeboCop :)

Eller for skør :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
273 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig