X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT5


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 06/06-10 09:34, rettet 10/08-10 11:43 
Så er sommerens konsoltræf ved at være over os. Træffet bliver afholdt i weekenden 13.-14.-15. august på adressen:

Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Dørene vil være åbne fra fredag kl.1500 til søndag kl.1600.

Fremgangsmåden er den samme som ved de foregående træf:

Lokalerne koster 700,- i leje for weekenden og vi skal minimum være 10 personer for... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
273 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/08-10 23:06 
Jeg kan godt slæbe min Dreamcast med. I det hele taget er jeg også åben over for evt. ønsker om at skulle hive hardware/spil med fra samlingen. Jeg har ikke rigtig selv planer om at tage noget specielt med. Jeg vil for så vidt muligt bare nasse uhæmmet på jer andre :D
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 02/08-10 10:25 
Så er grænsen for deltagere ved at være nået. Hvis ikke det skal blive for intimt, stopper vi ved 25 deltagere. Ergo er der 3 pladser tilbage.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 02/08-10 11:20 
@Darkbeat: Kan du komme forbi og samle mig op i Vanløse lige som sidst og er der flere end os 2 + udstyr i bilen?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/08-10 11:58 
Jeps det kan jeg sagtens og det bliver kun os to. Hvornår skal jeg hente dig?
Jeg kommer selv hjem fra en nattevagt om morgenen så jeg skal reelt bare sove det meste af dagen...
ElgenElgenSkrevet 02/08-10 12:18 
16:30 ville passe mig fint };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/08-10 12:34 
Cool det er en aftale :)
JuggernautJuggernautSkrevet 02/08-10 14:23 
Hermed en lille liste over de spil som jeg helt klart vil dyste i, 1 vs 1 eller multiplayer:
BlazBlue Calamity Trigger
KOF XIII
Far Cry 2
Forza 3
Orange Box
og naturligvis en shmup konkurrence i Espgaluda II og Mushihime 1.5 :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 02/08-10 14:37, rettet 02/08-10 14:38 
@Jugger: ...og Ketsui, ikke at forglemme.
Jeg medbringer iøvrigt også Ibara (PS2) };-P

@Darkbeat: Vi tager bare resten over SMS på dagen, ik?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/08-10 16:32 
Er der nogen fra jylland der kører?

Jeg bor selv i vejle og vil gerne have et lift.

Ellers må jeg jo bidde i det sure æble pg taage tage toget.
Alf81Alf81Skrevet 02/08-10 17:24 
Vi er en del fra jylland, men tror vi alle tager toget.
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/08-10 18:07 
Scott Pilgrim vs the World kan lige nå at komme ud på PS3. Er der nogen der "tager det med" så vi kan spille 4 player coop?
Captain NCaptain NSkrevet 02/08-10 21:34 
Jeg medbringer Min NES og SNES med tilhørende Powerpak.
Jeg kan også medbringe Battle Kid og Marios Adventure til NESen. Jeg har dog kun en AC adapter. Så medmindre jeg finder en ekstra kan kun en af konsollerne være sluttet til. Er der nogen er har ønsker til nogle NES og SNES spil i vil ha jeg skal tage med.

Hvad er prisen så? Ville være rart hvis jeg kunne betale imorgen hvor jeg alligevel skal i banken.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
JuggernautJuggernautSkrevet 02/08-10 23:05 
Prisen må du lige vente med til i morgen. Der kommer muligvis en ekstra inden alt for længe.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 02/08-10 23:11 
Damn hvor er jeg irriteret over at jeg ikke kan deltage. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 02/08-10 23:24 
Jeg forstår dig ;) Der bliver vist også knald på denne gang. Ihvertfald ift deltagerantallet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 03/08-10 10:09 
Tjek venligst jeres PB. Der ligger info omkring betaling :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 04/08-10 14:16 
Er der nogen af de tilmeldte der har adgang, og kan skaffe, diverse hardware til at connecte en del krydskasser?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 04/08-10 14:31 
Jeg har en 24-ports switch? :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 04/08-10 14:36 
Hiv den med! :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 04/08-10 14:51 
Så afgjort. Folk må dog selv stå for netværkskabler, da jeg ikke har mere end et par stykker.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/08-10 15:11 
Er der ikke uendeligt Wi-fi?
JuggernautJuggernautSkrevet 04/08-10 19:32 
Jeg mener det ikke. Delinde skal måske lige uddybe vilkårene...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
delindedelindeSkrevet 05/08-10 00:59 
Juggernaut>
Jeg mener det ikke. Delinde skal måske lige uddybe vilkårene...

Huh jeg ved faktisk ikke, om nettet er nedtaget, men det var i hvert fald planen, da DB nu er begyndt at tage penge for installationen, de selv ville lave som demo-rum. Det finder jeg ud af snarest. Hvis det er, prøver vi sgu et eller andet med noget langt kabel og access-punk. Men en god ide med den switch, det er vel ikke alle der er lige velstillede og har wifi i konsollen>host-xbox-host<;-).
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/08-10 11:04 
Jeg tror ikke engang jeg har noget netværkskabel liggende, så det håber jeg da er muligt :)
JuggernautJuggernautSkrevet 05/08-10 14:25 
Heller ikke mig.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/08-10 06:11 
Hvis der nu er projektor og konkurrence og alt muligt skal vi da næsten spille Chu Chu Rocket. Så kan jeg lige tage min ikke-VGA moddede Dreamcast med hvis det er composite på den dér projector?
JuggernautJuggernautSkrevet 08/08-10 12:06 
Hanky>
- så vil projektoren også kunne bruges af alt der nu fortjener det :P

Jeg overvejer at dedikere projektoren til shmup konkurrencen (og også den tilhørende warm-up). Er det muligt? ;)
Og hvordan med at connecte en 360er? Er det ligetil?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 08/08-10 12:09 
Naturligvis.
HDMI -> Projektor. Det bliver ikke mere ligetil :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Captain NCaptain NSkrevet 08/08-10 12:22 
Ville der være en skærm ledig til min NES/SNES?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
JuggernautJuggernautSkrevet 08/08-10 12:43 
Ikke umiddelbart, desværre. Ved nærmere omtanke har vi vist én i kælderen, men mener at der var bøvl med lyden sidste gang.
Alternativt kan du bare hooke op på en tilfældig skærm, hvis denne ikke bruges.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 08/08-10 13:00, rettet 08/08-10 13:02 
Er der nogle skærme og 360 der kan køre 24/7 med SSFIV, ellers må jeg nok hellere slæbe noget med :=) Jeg tager Jap 360 og skærm med så :)=
Hoid to colony C05 where the computer is...
JuggernautJuggernautSkrevet 08/08-10 13:23 
24/7? Skal du slet ikke sove? ;) Og _nogle_ skærme ligefrem? Hvad pønser du på?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 08/08-10 13:38 
12/3 nærmere nok, men jeg tager min egen skærm med og Jap 360 så no problem :)=
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/08-10 22:37 
Killer Bean 2>
Fleshmangler>
Tænkte på spillet og multitap.
Det er der jo ikke noget at gøre ved :)

Nu har jeg en bunke spil på vej fra USA, og Saturn Bomberman er blandt dem, så den del af problemet kan jeg måske løse. Desuden kunne jeg godt finde på at anskaffe mig en multitap eller to. Så der er håb endnu ;)

Jeg ved ikke om folk stadig er tændte på Saturn Bomberman. De spil, jeg har på vej med posten, er ikke dukket op endnu, så jeg kan sansynligvis alligevel ikke være leveringsdygtig mth. spillet. Sorry :/
AV Intelligent Terminal
Alf81Alf81Skrevet 09/08-10 22:49 
Saturn Bomberman er også blandt de de spil jeg slæber med :)
Ting om dét og pis.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/08-10 23:22 
Cool :)
AV Intelligent Terminal
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/08-10 10:35 
Jeg må desværre melde fra. Jeg kom hjem fra en knap 3 måneder lang rejse her i weekenden og har først nu fået af vide at jeg har en polterabend her på lørdag...

Beklager meget, håber i får i fedt træf og håber jeg kan komme næste gang.
ElgenElgenSkrevet 10/08-10 10:58, rettet 10/08-10 10:59 
Sur røv. Ellers altid hyggeligt at møde folk herfra man ikke har mødt før. Men god fornøjelse på lørdag };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Captain NCaptain NSkrevet 10/08-10 17:13 
Nogen der har en fungerende N64 de kan tage med?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KeenKeenSkrevet 10/08-10 17:38 
jeg kan desværre ikke komme alligevel, min kærestes fødselsdagsfest blive nød til at blive holdt på lørdag så må desværre springe over den her gang, håber i hygger jer uden mig selv om jeg ved at det bliver svært uden jeres kære fynbo :P
JuggernautJuggernautSkrevet 10/08-10 17:38 
Jeg fatter hat af netværk, så jeg spørger lige pøblen: skal jeg investere i nogen form for tilbehør for at jeg (og andre) kan spille i netværk? Det er 360 jeg snakker om.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 10/08-10 17:42, rettet 10/08-10 17:42 
Ach, come on. Hvem skal så lufte diverse kropslugte, og hvem skal brokke sig på ærkefynsk, og hvem skal... Jaja du har sikkert forstået budskabet:) jeg håber vi ses næste gang om ikke andet.
EDIT: til Keen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/08-10 20:38 
Jeg bliver nok desværre nød til at drikke mere end jeg plejer, da jeg skal flytte på søndag :===P
Hoid to colony C05 where the computer is...
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 10/08-10 21:35 
Du plejer da ellers ikke at drikke Carter ? ; P
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/08-10 21:39 
Nikolaj :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 10/08-10 22:07 
Fleshmangler>
Du plejer da ellers ikke at drikke Carter ? ; P

Nja... Lidt da, Daniel Fairchild.
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/08-10 22:30 
Karter :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 10/08-10 22:35 
Er Karter altid så fuld. CHICKEN! For en uge siden. Og han er sej.
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/08-10 22:40 
LOL!!! :=D og det er vist kun mig og Karter der ved hvad det drejer sig om :==========:====PP===
Hoid to colony C05 where the computer is...
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 11/08-10 19:03 
KroeboCop>
LOL!!! :=D og det er vist kun mig og Karter der ved hvad det drejer sig om :==========:====PP===

Nej nej der da rimeligt obvious.. det er noget med svampe... og i meget store mængder :P
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
273 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig