X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Er Nintendo ude på at slå Wii ihjel?


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/06-10 11:30 
Jeg har lige fået et `release` schedule fra Bergsala / Nintendo Nordic.

Tilsyneladende er planerne for resten af året:


Super Mario Galaxy 2
Poképark Wii: Pikachu’s Adventure
Metroid: Other M
Eldar Saga
FlingSmash

Hvor det sidste endda er TBC.
Så Nintendo vil altså udgive 4-5 spil i løbet af de næste 7 måneder.

Hvad sker der?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KamekKamekSkrevet 04/06-10 11:36 
Mon ikke de annoncerer nogle flere titler ved E3 senere på måneden :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
millenniummillenniumSkrevet 04/06-10 11:37, rettet 04/06-10 11:38 
SMG2 har sikkert en laaaaaang markedsværdi.

Enhver Metroid titel plejer også at få stor fokus.

Og så er der alle de andre flagskiber fra andre udviklere der kommer til Wii (Bl.a. LEGO Harry Potter).

Wii'ens død er måske ikke i sigte.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 04/06-10 11:53 
SeventhSun>
Tilsyneladende er planerne for resten af året:

Men næppe begrænset til :)
RitesRitesSkrevet 04/06-10 12:00 
Jeg venter stadig på at Chrono Trigger kommer på Virtual Console. Så er jeg ude af døren for at køre en Wii :D
» a winner is you «
HeroldHeroldSkrevet 04/06-10 12:31 
Men hvor kører du hen i den? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 04/06-10 12:32 
Rites>
Jeg venter stadig på at Chrono Trigger kommer på Virtual Console. Så er jeg ude af døren for at køre en Wii :D

Er DS udgaven ikke god nok?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/06-10 12:53 
Nej jeg er godt klar over, at der både kommer second party titler, og flere udgivelser fra Nintendo selv.

MEN!
Jeg synes stadig at det ser meget uambitiøst ud, at der på nuværende tidspunkt er planlagt 5 titler, resten af året.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 04/06-10 12:54, rettet 04/06-10 12:54 
Plejer de at udgive flere? Hvordan så det ud sidste år på samme tid?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/06-10 12:55, rettet 04/06-10 12:55 
Hvis der kommer et nyt Zelda i Q4, er det rigeligt for mig :)

(man har jo lov at håbe!)
RitesRitesSkrevet 04/06-10 13:29 
Herold>
Men hvor kører du hen i den? :D

Ud ad landevejen!
» a winner is you «
HeroldHeroldSkrevet 04/06-10 13:30 
*Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WikzoWikzoSkrevet 05/06-10 14:53 
Nogen som gider at besvære sig med at finde Microsoft og Sonys lineup for 2010, så vi kan sammenligne?

+ der kommer nok mere efter E3 :)
DarkenDarkenSkrevet 05/06-10 15:03 
Beano>
Rites>
Jeg venter stadig på at Chrono Trigger kommer på Virtual Console. Så er jeg ude af døren for at køre en Wii :D

Er DS udgaven ikke god nok?

SNES RPG's er skrækkelige at spille på håndholdte, der er jo ikke tale om et 10 timers 2010 spil.. for ikke at snakke om det er nederen at spille så fantastisk et spil på så lille en skærm ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-10 15:03 
Jeg syntes der har været nogen ganske interessante spil til Wii i år... Der har selvfølgelig været væsentlig flere spil til PS3 og 360, men der er nogen fede 3rd party ting imellem.

Jeg er ikke så meget til Nintendo's egen franchises ud over Fire Emblem.
GreaseballGreaseballSkrevet 06/06-10 17:34 
Syns det har været lidt stille med Virtua Konsol titler på Wii.. men der kommer mange til DS.
BeanoBeanoSkrevet 07/06-10 08:47, rettet 07/06-10 08:49 
Nintendo nævnte fornyligt Wii Party på en briefing event for investorer. Om det er en 2010 titel i Europa vides pt. ikke men den kommer vist i Japan allerede i juli.
Vi vil nok se den blive annonceret rigtigt på E3 og få en ca. dato på den for US og måske Europa.

"Nintendo Unveils Wii Party"
RitesRitesSkrevet 07/06-10 12:21 
Beano>
Rites>
Jeg venter stadig på at Chrono Trigger kommer på Virtual Console. Så er jeg ude af døren for at køre en Wii :D

Er DS udgaven ikke god nok?

Nej, er det ikke :p
Det skal da også spilles med deres classic controller, så man rigtig kan smadre sine hænder :)
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 07/06-10 12:22 
Som Rites og Darken siger, Chrono Trigger skal ikke spises af med en håndholdt. Jeg har ikke selv noget problem med DS-udgaven, da jeg har spillet det på SNES et utal af gange, men har man ikke spillet det før, bør det spil bare ikke opleves på en håndholdt den første gang...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/06-10 12:33 
Det kan også fås til PSX til en noget mere fornuftig pris end SNES udgaven. Der skulle vidst være lidt med loadtider, men controlleren er så en god kenneth bedre IMO.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 07/06-10 12:34 
Jeg må indrømme at alle de små ventetider i PSX-versionen var ved at slå mig ihjel, men bortset fra det er det klart en helt acceptabel udgave, det behøver ikke at spilles på SNES. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/06-10 12:40 
Er de sådan Donpachi til Saturn-slemme? Eller er det fordi du har været vandt til at spille en loadfri cartridge udgave først?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 07/06-10 12:42 
Nu har jeg ikke spillet Donpachi på Saturn, men nej tror ikke det er på den måde. Det er meget korte ventetider, men de er der hele tiden. Lidt som FF-spillene på PS1.
"Problemet" i CT er at jeg synes det ødelægger det hurtige pace (tænk f.eks. de flydende overgange til kampscenerne) som ellers gjorde CT til et langt mere tilgængeligt spil end Final Fantasy-spillene fra den tid var.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/06-10 12:43, rettet 07/06-10 12:43 
Sumez>
Jeg har ikke selv noget problem med DS-udgaven, da jeg har spillet det på SNES et utal af gange, men har man ikke spillet det før, bør det spil bare ikke opleves på en håndholdt den første gang...

Men hvorfor ikke hvis DS udgaven er i orden?

Er det ikke bare nostalgi at man syntes det var kanon på et TV for 15 år siden?
Spiller man det for første gang i dag, er oplevelsen vel ikke bedre på en langt større skærm via Wii hvor det er gnidret og uklart?
SumezSumezSkrevet 07/06-10 12:46 
Jeg synes bare det er et spil man bør fordybe sig i. Jeg ved da af erfaring at jeg ikke har fået noget der minder af samme oplevelse af at spille RPG-spil på min DS.

Der er intet nostalgi over Chrono Trigger, det er et fantastisk spil i dag som dengang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 08/06-10 07:42 
PlayStation versionen udkom da aldrig på PAL?
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 08/06-10 09:24, rettet 08/06-10 09:24 
Nææh, men findes der overhovedet nogen PS1'er, som ikke er moddet, længere? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/06-10 09:39 
Er spillet kommet til Wii VC i USA eller Japan?
KamekKamekSkrevet 08/06-10 09:47 
Det er ikke udkommet til VC.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 08/06-10 09:48 
Nope, tror heller ikke man skal spille særlig mange penge på det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/06-10 10:16 
Hvorfor?

Vil Square ikke udgive deres gamle SNES spil på VC?
SumezSumezSkrevet 08/06-10 10:37 
FF4 er udkommet, så det er ikke fuldstændig out of the question, men jeg formoder at der nok er en god grund til at de fleste firmaer holder deres topspil tilbage fra VC. Der er nok ikke så mange penge i det, sammenlignet med selv at genudgive kvalitetstitlerne, som f.eks. DS-udgaven af CT.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 08/06-10 12:08 
Min PSOne er ikke chippet :p
» a winner is you «
fumfumSkrevet 08/06-10 12:54 
Den må være penge værd.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RitesRitesSkrevet 08/06-10 20:15 
No doubt :D
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig