X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Killzone 3


Svar
BeanoBeanoSkrevet 03/06-10 20:53, rettet 03/06-10 20:53 
Killzone 3 blev fornyligt annonceret officielt og bl.a. Eurogamer har hands-on artikler om spillet:
http://www.eurogamer.net/articles/killzone-3-hands-on

Den første teaser trailer kom i dag:
http://www.eurogamer.net/videos/killzone-3-teaser-kicks-off?size=hd

Det står pt. til udgivelse i 2011 og vil understøtte 3D.
nerosnerosSkrevet 03/06-10 21:06, rettet 03/06-10 21:11 
Sony giver den hele armen med den serie. Det bliver interessant at følge ;-) Jeg håber på en lidt mindre tung styring og mere gennemarbejdede omgivelser og så ingen robotedderkopper tak, og så for guds skyld ingen fjende respawn også :-(

Men jeg har faktisk ikke rigtig nogen forventninger til det. Gider ikke den slags spil fortiden.
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/06-10 05:10 
neros>
Guerrilla Games giver den hele armen med den serie. Det bliver interessant at følge ;-) Jeg håber på en lidt mindre tung styring og mere gennemarbejdede omgivelser og så ingen robotedderkopper tak, og så for guds skyld ingen fjende respawn også :-(

Men jeg har faktisk ikke rigtig nogen forventninger til det. Gider ikke den slags spil fortiden.

Fixed, sony udgiver blot spillet.
BeanoBeanoSkrevet 04/06-10 07:20 
Sony ejer også Guerrilla Games, så vil tro de har stor indflydelse på franchisen :)

Wiki
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/06-10 08:48 
hvorfor skulle de have det?

Der er vel en grund til at det er dem og ikke Sony der udvikler spillet.
BeanoBeanoSkrevet 04/06-10 08:58, rettet 04/06-10 09:01 
Svært at sige 100% hvor meget Sony har at sige i den daglige gøren med design og udvikling af spillene - men de har selvfølgeligt en del mere indflydelse på projektet som 100% ejer af firmaet end hvis de bare var udgiver. Specielt med online infrastruktur stod de for meget på KZ2 - dedikerede servers, linier, etc.
Jeg tvivler f.eks. også på at 3D supporten er noget de selv har fundet på.
BeanoBeanoSkrevet 04/06-10 09:09 
neros>
...og så ingen robotedderkopper tak

Hvad så med MGS4-agtige jetpacks? :D

http://www.eurogamer.net/gallery.php?game_id=13332&article_id=1101700#anchor
nerosnerosSkrevet 04/06-10 09:20 
Haha ja jeg har godt læst lidt om det :-)
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 04/06-10 11:25, rettet 04/06-10 11:25 
Nogle udgivere blander sig ekstremt meget i udviklingen. Jeg ved ikke, hvordan Sony plejer at være, men når de både er udgivere og ejere, vil det slet ikke være underligt, hvis de tager beslutninger omkring designet osv.
BeanoBeanoSkrevet 12/06-10 08:13 
Første gameplay trailer

Gentlemen - start your jetpacks!
jaesjaesSkrevet 03/02-11 23:00, rettet 03/02-11 23:01 
Så er Gamerankings ved at blive spammet med Killzone 3-anmeldelser. Det lyder ok men ikke noget jeg personligt vil styrte ud at købe (skal dog lige have tjekket lidt op på online-delen).

88/100% efter 13 anmeldelser.
millenniummillenniumSkrevet 04/02-11 07:30 
Mest 90% rankings. Der skal blot en enkelt surmuler til at trække gennemsnittet ned :)
The medium is the message.
CoreCoreSkrevet 11/03-11 08:36, rettet 11/03-11 08:36 
Andre der har gennemført det?

Jeg har et spørgsmål til slutningen...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
LarsGLLarsGLSkrevet 11/03-11 08:37 
Jeg har :-)
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/03-11 12:14 
Også her... i co-op.
CoreCoreSkrevet 11/03-11 13:34, rettet 11/03-11 13:35 
OK, kan nogen forklare dette:



*MEGA-SPOILER*









Hvor får de nuke'n fra i slutningen?
Og hvis den har siddet under flyet hele luftslaget, hvorfor skød de så ikke bare det store skib ned fra start af?







*SPOILER SLUT*
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
rapsacrapsacSkrevet 11/03-11 14:02 
og i samme åndedrag- er jeg den eneste som synes spillet ligger op til en forsættelse? :D
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/03-11 09:17 
SPOILERSVAR!:

Åh, æh! Jeg fulgte ikke specielt meget med i historien, som hele vejen virkede tæt på ligegyldig og klichéfyldt (omend alle de fjendtlige generaler og deres rådsmøder var meget sjove pga. deres maximale karikering af nazister).

Jeg tror bare du skal tænke på det på samme måde som Independence Day og deres måde at sejre på deri med en computer-virus - et plothul så stort, man kunne flyve hele den invaderende armada igennem det! :-)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/05-12 01:20, rettet 06/05-12 09:54 
Jeg er blevet færdig med Killzone 3 og jeg har virkelig svært ved at forstå hvorfor spillet har fået endog meget pæne anmeldelser.

NEDENSTÅENDE INDEHOLDER SPOILERS, MEN HISTORIEN ER ALLIGEVEL SÅ HJERNEDØD AT MAN IKKE BØR VÆRE NERVØS FOR AT LÆSE MED.

Jeg havde store problemer med at kæmpe mig igennem kampagnen. Vores "helte" Rico og Sev er simpelthen noget af det mest usympatiske jeg er stødt på i et computerspil. De er så endimensionelle og snot dumme, at jeg sad og rystede på hovedet i flere af spillets mellemsekvenser, hvor der bruges meget tid på at udforske moralen, direkte udtalt i en replik fra den totalt hippi-di-hoppede sorte kvindelige soldat Jammer, "Don't follow an order if it is a bullshit one". Og det kunne jo i og for sig være fint nok hvis ikke spillet tog sig slv så højtideligt. Lad mig komme med et eksempel fra spillets slutning: Det står pludselig klart at fjenden har tænkt sig at tilintetgøre jorden og hele dens befolkning, og Rico og Sev er de eneste der er Macho-amerikanske nok til at redde dagen. Under deres heltedåd præstere de at, og hold nu fast, at tilintetgøre fjendens planet og det meste af dens befolkning. Sev, der har affyret atomvåbnet der er skyld i Helghanetnes udryddelse, er helt blank, og indser ikke hvor skylden er placeret, men siger blot "How many do you think was down there". Slut prut finale.

Gameplayt er en historie for sig. Det er et evigt problem at fjenderne kan se en på meget lang afstand, og ramme spilleren meget præcist, uden at denne har mulighed for ramme fjenden. At fjenderne bevæger sig meget vanskeligt og med underlige rykkende bevægelser hjælper ikke. Spillet har desværre også en uheldig tendens til fratage spilleren frihed, f.eks. hvis denne ikke følger de scriptede sekvenser nøje, eller ved at placere fjenderne steder, hvor man ikke har en chance for at se og nedkæmpe dem, inden det er for sent og man må starte forfra. Coversystemet er pivringe, ofte bliver man alligevel ramt direkte i synet selvom man benytter det, og ind i mellem virker det simpelthen bare ikke.

Gang på gang døde jeg under mystiske og fuldstændigt tilfældige omstændigheder. På et tidpunkt i et af spillets utallige ringe scriptede onrails sekvenser, der ofte kræver meget trail and error, blev jeg ramt af et missil, og faldt af det fly jeg sad på - det var vel at mærke ikke et missil jeg kunne skyde ned eller undgå på anden vis, kontrollen var jo taget fra mig.

Det eneste positive jeg har at sige om spillet er at det er vældig flot. Det må blive den afsluttende kommentar.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Danny SallingDanny SallingSkrevet 06/05-12 06:31 
Synes personligt at 2eren og 3eren på ingen måde når 1eren til sokkeholderne, de er simpelthen elendige i forhold til :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 06/05-12 06:33 
Hyakotake>
SPOILERSVAR!:

maximale karikering af nazister).


Det er ikke det sidste spil til at gøre dette. jeg mener, lad det nu ligge for faen........... Vi er sku kommet videre......
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig