X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gys på en ny måde - kom og vær med


Svar
jaesjaesSkrevet 02/06-10 21:33 
Jeg er ikke den store gyserfreak, men jeg har fået en underlig lyst til at spille et gyserspil i adventure-form. Nysgerrig for at se, hvad det er for noget stads, og samtidig kan jeg godt lide klassiske adventurespil.

Og så var det jeg tænkte, at der jo er mange gyserfans herinde og sikkert næsten ligeså mange, der ikke har prøvet et gyserspil i adventure-genren. Så hvad med at være ... Se hele indlægget
66 emne(r).
1 2 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 02/06-10 21:33 
Jeg er ikke den store gyserfreak, men jeg har fået en underlig lyst til at spille et gyserspil i adventure-form. Nysgerrig for at se, hvad det er for noget stads, og samtidig kan jeg godt lide klassiske adventurespil.

Og så var det jeg tænkte, at der jo er mange gyserfans herinde og sikkert næsten ligeså mange, der ikke har prøvet et gyserspil i adventure-genren. Så hvad med at være nogle stykker, som spiller samme spil - en slags "prøv en genre du ikke har prøvet før"-eksperiment, inklusiv debat selvfølgelig? Folk der kender til denne sub-genre i forvejen er selvfølgelig velkomne til at deltage også :)

Nu er der lige den catch, at den slags spil normalt kun findes til pc (de fleste kan vel også spilles på Mac via Bootcamp eller lignende), og mange her er ikke glade for pc-spil. Men skeptikere kan vel tilslutte deres computer til tv'et, og flere spil kan endda spilles med gamepad, omend det nok ikke altid er behageligt, da man jo normalt bruger musen til at lede efter interaktive hotspots. Systemkravene er typisk ret lave til adventurespil, så de fleste kan være med, så længe der er et dedikeret grafikkort i computeren (ikke altid nødvendigt).

Men overlever man, er der jo fordelene ved at prøve gys på en ny måde - tjek fx hvor flotte baggrundene ofte er i denne sub-genre, fordi de som regel er præ-renderede. Og i adventure-gyserspil er uhyggen tilsyneladende også opbygget på en anden måde end i fx survival horror - subtil og omsluttende, specielt i 1. personsspil.

Prisen bør ikke afskrække, da man kan få en del spil til omkring 100 kr. Dog er det så tit download-spil.

Hvis nogen er friske, så skriv lige om spillet skal være i 1. eller 3. person. Udvalget i 3. person er dog relativt lille.

Gys på en ny måde - kom og vær med

Gys på en ny måde - kom og vær med
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 02/06-10 22:55, rettet 02/06-10 22:56 
Spilforslag? Måske underforstået ud fra de screens, at du ønsker at lægge ud med Dark Fall: Lost Souls? :)

Jeg er med på noget pc-relevant, hvis det ikke virker alt for ligegyldigt ift. hvad der findes på konsoller. Det er længe siden, jeg har spillet noget eventyrgyser/gysereventyr på pc, if ever. Phantasmagoria tæller vel ikke engang, da det nærmere er noget interaktiv horrorfilm-agtigt...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 03/06-10 00:04, rettet 03/06-10 00:07 
SkyblazeR>
Spilforslag? Måske underforstået ud fra de screens, at du ønsker at lægge ud med Dark Fall: Lost Souls? :)

Tanken var at researche lidt mere, hvis interessen var der, og når jeg ved lidt mere om hvilken type spil, folk i så fald vil spille. Men jeg kan da godt komme med et par foreløbige bud.

Screens er fra to forskellige spil. Darkness Within skulle ikke være så godt, det var mere for at vise en flot baggrund. Dark Fall: Lost Souls har fået en del ros og kunne være en mulighed. Flere omtaler det som et af de mest uhyggelige adventurespil, og Silent Hill er nævnt som (sikkert fjern) slægtning i en anmeldelse.

Et andet bud kunne være The Lost Crown af samme udviklere. Historien skulle være god. Fra Mobygames:
The player assumes the role of Nigel Danvers who escapes by train to an eerie seaside town, located on England west-coast, Saxton. Nigel hopes this way he can elude his employers, the Hadden Corporation. In the town, he will be soon in the town's affairs, slowly discovering forgotten secrets of the dead. As a ghost hunting adventure, the player has many tools at his disposal, such as an EMF meter (Electromagnetic Fluctuations), EVP meter (Electronic Voice Phenomena), a night-vision camcorder, a digital camcorder and more.

http://www.mobygames.com/game/windows/lost-crown-a-ghost-hunting-adventure

Jeg er med på noget pc-relevant, hvis det ikke virker alt for ligegyldigt ift. hvad der findes på konsoller.


Jeg er ikke helt klar over, hvad du mener med dette.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 03/06-10 00:43, rettet 03/06-10 00:44 
jaes>
Jeg er med på noget pc-relevant, hvis det ikke virker alt for ligegyldigt ift. hvad der findes på konsoller.


Jeg er ikke helt klar over, hvad du mener med dette.

Jeg mener; min egen tid er ret sparsom mht hvilke spil, jeg kaster mig ud i. Hvis jeg skal dedikere tid til et pc-spil i nævnte retning, så skal det *virkelig* være værd at bruge tid på og muligvis udvide min spilhorisont - ift. hvad jeg har spillet og spiller på konsoller i "genren" (primært survial horror, hvis vi endelig skal/gider sætte en decideret genre på spil - selvom det slutteligt er totalt ligegyldigt...life is too short til at debattere genrer, eh? ;)).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 03/06-10 01:12, rettet 09/06-10 18:53 
Ok, det er nogenlunde det jeg selv søger. Livet er for kort til spil, der ikke er friske og kvalitetsprodukter på samme tid IMO :)

Altså, noget af det interessante ved den her sub-genre er jo, at det er gys uden, at man skal nakke monstre. En meget anderledes type gys, end det man normalt ser i nabo-genrerne.

Grundlæggende tror jeg to typer spil kunne være interessante:
1. Noget hauntet house-agtigt, hvor udforskningen er i centrum. Behøver selvfølgelig ikke foregå i et palæ eller på et slot som normalt :)
2. Noget med lidt flere karakterer. Måske et spil der blander horror med en detektivhistorie.
SumezSumezSkrevet 03/06-10 09:35, rettet 03/06-10 09:36 
Selvfølgelig tæller Phantasmagoria det er 100% adventurespil, men kan informere om at det ikke er ældet særlig godt. At skuespillet var grimt og stift og at det også dengang lød som om alle snakkede ned i en tønde, gør det ikke bedre. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 07/06-10 09:10 
En af mine venner vil nok gerne være med, men synes vi skal være mindst fire-fem stykker, før det giver mening at starte det op. Venter lige et par dage og ser om flere kommer til :)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/06-10 15:27, rettet 09/06-10 15:29 
Er der nogen pc-spil, der minder om http://www.playright.dk/infotitel.php?id=2483]Eternal Darkness[/LINK]" target="">Eternal Darkness, men måske med mindre action?

Eller måske noget "Hellraiser"-agtigt, men i retning af de mere psykologiske film af slagsen som http://www.imdb.com/title/tt0229440/]Hellraiser: Inferno[/LINK]" target="">Hellraiser: Inferno og http://www.imdb.com/title/tt0337636/]Hellraiser: Deader[/LINK]" target="">Hellraiser: Deader (Rick Bota-filmene er mucho undervurderede)?

Eller noget i retning af filmen http://www.imdb.com/title/tt0264508/]Dagon[/LINK]" target="">Dagon (nok stadig den bedste "Lovecraft"-filmatisering, jeg har set)?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 09/06-10 19:14, rettet 09/06-10 19:15 
Jeg kender ikke rigtig Eternal Darkness og de nævnte Hellraiser-film, men et hurtigt kig indikerer, at det er en slags psykologiske thrillere fusioneret med horror. Hvis det er sådan noget, du mener, kender jeg til tre spil, der måske er lidt i samme stil:

Sanitarium:
http://www.mobygames.com/game/windows/sanitarium

John Saul's Blackstone Chronicles: An Adventure in Terror:
http://www.mobygames.com/game/john-sauls-blackstone-chronicles-an-adventure-in-terror

Overclocked: A History of Violence:
http://www.mobygames.com/game/overclocked-a-history-of-violence

De to første er dog halvgamle, og dermed måske svære og/eller dyre at få fat på, og Overclocked er nok ikke en gyser. Præmisset er dog ret interessant i Overclocked, synes jeg. Desværre skulle gameplayet været en smule light.
CoreCoreSkrevet 09/06-10 19:34, rettet 09/06-10 19:34 
SkyblazeR>
Er der nogen pc-spil, der minder om Eternal Darkness, men måske med mindre action?

Jeg tvivler på om der er mindre action, men det følger da din Lovecraft-linie:

The Call Of Cthulhu
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 10/06-10 08:30 
Well, hvad med Clive Barker-spillene? :) De må vel være lidt Hellraiser-agtige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/06-10 10:26 
Clive Barker's Undying er hvertfald SUPER godt, og indehold en god balance i forhold til terror/action.

De andre Clive Barker-spil er vist middelmådige at best...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/06-10 11:31, rettet 10/06-10 11:33 
Men opfylder Undying den slags spil, som jaes ønsker at spille i fællesskab - "klassiske adventurespil"? Rummer det ikke lige lovlig meget FPS-action? Jeg husker at det har en forrygende atmosfære, men nåede ikke at spille det så meget. Det var planen at samle det op igen ved lejlighed. Egentlig helt OK med mig, hvis det kan gøres ifm tråden her - hvis det er OK med jaes...og andre.

Sumez >

Det nærmeste "Hellraiser"-agtige spil, jeg kan komme på, er nok Jericho, men det opfylder vist langtfra den type "PC-gys", som eftersøges i tråden. Det var nu også spil i stil med de mere psykologiske Hellraiser-film, jeg havde i tankerne (der indeholder tæt på intet blod/splat).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 10/06-10 14:05 
Action-adventures og FPS'er er vist lige lovlig langt fra pointen med tråden :)
salsalSkrevet 10/06-10 15:25 
Jeg er med på Dark Fall: Lost Souls, jaes.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
CronossCronossSkrevet 10/06-10 16:15, rettet 10/06-10 16:20 
Jeg synes at Darkness Within eller Dark Fall er gode steder at starte - så jeg er helt klart med på øvelsen!

(Nu skal det siges at dette nok er en af mine yndlingsgenrer, så jeg har allerede spillet Darkness Within og ejer Dark Fall 3 - har dog ikke spillet det endnu. Darkness Within er i øvrigt rigtig godt!)

Penumbra serien er også en mulighed, selvom der er lidt action.

Ellers er Sanatarium selvfølgelig en klassiker og jeg har altid haft en svaghed for Scratches, som er et rigtig fint bekendtskab.
Hvis vi skal være hardcore, så synes jeg at vi skal spille Harvester!

Harvester
jaesjaesSkrevet 10/06-10 17:14 
Cool. Dark Fall er jeg nok også frisk på. Darkness Within har jeg læst for meget dårligt om, til jeg gider spille det :)

Scratches, umiddelbart ja.

Har prøvet demoen til det første Penumbra, og vil i princippet gerne spille det, men er i første omgang mere på nogle af de andre titler.

Jeg prikker til min kammerat og hører ad, om han er klar og til hvilke spil.

Andre bud kunne være:

Rhiannon: Curse of the Four Branches:
http://www.mobygames.com/game/windows/rhiannon-curse-of-the-four-branches

Barrow Hill: Curse of the Ancient Circle:
http://www.mobygames.com/game/windows/barrow-hill-curse-of-the-ancient-circle
CronossCronossSkrevet 10/06-10 17:23, rettet 10/06-10 17:25 
Darkness Within er et spil hvor man skal acceptere genrens dårlige sider - en lidt vag fortælling, statiske billeder og lidt ulogiske gåder - men det er samtidig også et af de få spil hvor Lovecraft virkelig udforskes på en ordentlig måde.
Det kan i hvert fald anbefales herfra og der er er også lige kommet en efterfølger som skulle være rigtig flot og meget mere dynamisk.

Barrow Hill er til gengæld lidt kedeligt :-)

Forresten skal man lige være med på at Dark Fall Lost Souls er tredje spil i en serie.
SumezSumezSkrevet 10/06-10 20:49 
Jeg aner intet om de spil, men lad vide hvad I ender med, så er jeg på :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/06-10 15:10, rettet 11/06-10 15:12 
Lost Souls var jeg med på allerede ud fra screenshot i første indlæg... :) Men hvor meget hænger spillets forløb sammen med de to tidligere spil (som jeg ikke har prøvet)? Hvis der en plotmæssig forbindelse, så foretrækker jeg først at spille de første to spil...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 12/06-10 14:29 
Plottet skulle være meget selvstændigt.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/06-10 20:37, rettet 12/06-10 20:37 
Er det alligevel ikke mere hensigtsmæssigt at lægge ud med det første - var det Darkness Within?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 12/06-10 22:03, rettet 12/06-10 22:42 
Det første hedder Dark Fall: The Journal:
http://www.mobygames.com/game/dark-fall-the-journal

Så vidt jeg kan se er eneste forbindelse til det første spil, at Lost Souls foregår på samme lokaliteter, men i nytænkte udgaver. Dertil lidt fanservice i form af referencer. Tror ikke der er forbindelse til 2'eren, men har ikke tjekket så meget om dette.

Om det er nok til, at det vigtigt at spille det første spil må vi jo tage en rundspørgen om. Det betyder ikke så meget for mig, om vi spillet det ene eller andet. Men jeg regner ikke med at ville spille alle spil i serien, så det er enten eller for mit vedkommende :)

EDIT: Det jeg mente med 2'eren er, at der ikke har stået noget specifikt om dette spil i de anmeldelser, jeg har læst, udover hentydninger til, at der er ingen eller mindre forbindelse mellem 2 og 3.
CronossCronossSkrevet 13/06-10 17:33 
Vi kan sagtens starte på Lost Souls - der er så vidt jeg ved ingen direkte forbindelse, kun lidt referencer og inside-ting. Intet der burde ødelægge oplevelsen.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 16/06-10 01:01, rettet 16/06-10 01:01 
I siger begge - jaes og Cronoss - "så vidt jeg ved". Det lyder ikke godt nok - jeg kan mærke, at jeg presses til selv at lave lidt research på området... :P
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 16/06-10 09:24, rettet 16/06-10 09:38 
Der er fordi jeg ikke gider læse 2-3 anmeldelser fra A-Z ;)

Men Adventure Gamers skriver utvetydigt i starten af deres anmeldelse, at tingene er som jeg forklarede det mellem 1'eren og 3'eren. Det eneste der ikke er helt klart i de anmeldelser, jeg har set, er, om hovedpersonen går igen. Det er fordi de alle skriver "you" om hovedpersonen i 1'eren og ikke giver vedkommende et navn. Men det må jo bare være fordi, karakteren bevidst skal være spilleren selv, så at sige.
jaesjaesSkrevet 16/06-10 11:27 
Kan lige nævne for en sikkerheds skyld, at Adventure Shop i denne uge kører "50 Games at 50% Off":
www.adventureshop.gamesplanet.com

De har bl.a. Dark Fall: Lost Souls til 15 euro eller dollars, afhængig af hvilken shop man bruger - ved ikke om man kan købe begge steder fra, men det burde være muligt. Det er dog downloads og man kan tilsyneladende få en retail-udgave til kun lidt mere:
http://gamespider.co.uk/fetchPrices.php?id=B002S0O76I
jaesjaesSkrevet 30/06-10 14:36, rettet 30/06-10 15:07 
Steam har Lost Souls til 9,50€, så længe udsalget nu varer:
http://store.steampowered.com/app/46750/

EDIT: Udsalget slutter ca. 4/7 afhængig af tidszonen.
SumezSumezSkrevet 30/06-10 14:43 
Skal man installere et eller andet ekstra-software for at købe et spil derfra? Der står noget om et eller andet der kræver en gigabyte plads på harddisken.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 30/06-10 15:18, rettet 30/06-10 15:20 
Du skal installere Steam-programmet. Kan se det fylder et par MB. Man kan godt spille offline, efter spillene er aktiveret.

Hvis der ikke er indvendinger inden for nogle få dage, så bliver det vel Lost Souls vi spiller?

Skal vi gå i gang ca. 15/7, så kan folk der evt. vil have en retail-udgave nå at hive det hjem? Er den dato et problem for nogen mht. ferie?

Og skal vi spille et par områder af gangen og vente på hinanden, eller hvad er folk friske på? Ved ikke lige hvordan, spillet kan deles op, men det er ikke inddelt i kapitler, så det ud til i den walkthrough jeg lige kiggede i.

EDIT: Ændret lidt i andet afsnit.
SumezSumezSkrevet 30/06-10 15:38, rettet 30/06-10 15:39 
jaes>
Du skal installere Steam-programmet. Kan se det fylder et par MB. Man kan godt spille offline, efter spillene er aktiveret.

Er der ikke et sted man kan købe spillet til samme pris, uden at skulle installere nazi-software? Kan programmet afinstalleres efter man har købt spillet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 30/06-10 15:53, rettet 30/06-10 15:53 
Spillene kræver vist Steam. Og det har nu ry for at være ret tilforladeligt, ikke meget anderledes end at skulle bruge XBLA osv. :)

Ifølge det link jeg postede tidligere, skulle det kunne fås til ca. 10 Pund som fysisk udgivelse inkl. porto, men jeg har ikke tjekket om det er til DK osv.
salsalSkrevet 30/06-10 15:53 
Jeg er væk til den 27/7, men slå jer endelig løs; jeg skal nok prøve at indhente jer.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
SumezSumezSkrevet 30/06-10 15:55, rettet 30/06-10 15:56 
jaes>
Ifølge det link jeg postede tidligere, skulle det kunne fås til ca. 10 Pund som fysisk udgivelse inkl. porto, men jeg har ikke tjekket om det er til DK osv.

Det er ikke inkl, porto, prisen er £13 i alt det billigste sted. Har lige bestilt det, skal ikke nyde noget af at have min computer overtaget af Hitler.exe og iTunes og Quicktime og BonziBuddi og hvad de ellers vil have jeg skal have :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 01/07-10 13:43 
Så er det sendt fra butikken. Hvem er med, og hvornår er de klar?

Hvis det er, har jeg intet problem med at vente et par uger så Sal også kan være med, da jeg alligevel har en del andet der skal spilles.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 01/07-10 14:20 
For min skyld kan vi godt vente til, Sal er klar. Så altså starte ca. 1/8 og køre det over et par uger - har ikke tid til at gennemføre det hurtigere.
SumezSumezSkrevet 07/07-10 12:10 
Jeg fik spillet i går, er stadig nysgerrig efter om andre end Jaes og jeg er med :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 07/07-10 12:21 
Min computer er brændt sammen - forhåbentlig er det blot harddisken, men jeg skal lige have det fixet først.
Ellers er jeg helt klar!
jaesjaesSkrevet 07/07-10 14:14, rettet 07/07-10 14:15 
Både Sal og Cronoss havde jo tidligere bekræftet, at de er med - det kan højest blive et spørgsmål om at tilpasse startdatoen :)
salsalSkrevet 26/07-10 19:36 
Jeg er hjemme nu. Hvornår går vi i gang?
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
jaesjaesSkrevet 27/07-10 11:39 
Om en uges tid?

Det er desværre formentlig lidt længere end jeg personligt forventede (ét site nævner 20 timer), men det glemte jeg åbenbart at tjekke. Så et forløb på to uger er måske lige i underkanten.
salsalSkrevet 01/08-10 15:35 
Hvad siger I til, at vi starter den 10. august og kører måneden ud? Det passer nogenlunde med en time hver dag.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
AzzkikrAzzkikrSkrevet 01/08-10 15:54 
Hvilket spil udover FEAR er det PC'en er kendt for i denne genre?

Silent hill (nr.1 der er det eneste ordenlige spil i serien) overgår det anyways.
McBrainMcBrainSkrevet 01/08-10 17:22 
Hvordan kommer det helt konkret til at foregå? Jeg er måske interesseret nemlig :)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
jaesjaesSkrevet 01/08-10 17:49 
sal>
Hvad siger I til, at vi starter den 10. august og kører måneden ud? Det passer nogenlunde med en time hver dag.

Det er ok, jeg er godt nok på ferie nogle dage i den periode, men til nød kan vi vel strække den et par dage ind i september.

Azzkikr>
Hvilket spil udover FEAR er det PC'en er kendt for i denne genre?

FEAR er en anden genre, tråden handler om adventurespil som Dark Fall, Sanitarium og The 7th Guest.

McBrain>
Hvordan kommer det helt konkret til at foregå? Jeg er måske interesseret nemlig :)

Det er ikke færdigaftalt, så kom bare med forslag. Men umiddelbart skal vi vel spille i bider og skrive indtryk og "diskutere" efter hver bid.

Som nævnt er det nok lidt svært at opdele spillet. Der er ingen kapitler, og det lyder som om, man pendler mellem to hovedlokaliteter. Men en måde at gøre det på kunne være, at en bid er cirka 5 timer. En specifik puzzle, samtale eller cutscene kan så være skillelinjen: Den der først har spillet cirka 5 timer kan jo skrive i tråden, hvornår vi stopper. Det skal selvfølgelig gøres uden spoilere :)
salsalSkrevet 01/08-10 18:29 
God idé, jaes. Den første, der når til en eller anden væsentlig cutscene, kan jo skrive her på forummet, så holder vi frikvarter og udveksler indtryk. Så er der også lidt nørdkonkurrence i det. :)

Jeg har i hvert fald fået spillet hjem og glæder mig til at komme i gang. Hvor mange bliver vi med sikkerhed?
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
CronossCronossSkrevet 02/08-10 14:50 
Jeg er stadig med, men er dog på ferie i næste uge. Prøver dog at komme lidt i gang, så jeg lige kan deltage lidt.
SumezSumezSkrevet 02/08-10 17:01 
Jeg er 100% med og klar :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 07/08-10 11:15 
Jeg tyvstarter nok lidt i løbet af weekenden for ikke at komme bagud pga. de dage, jeg er på ferie. Min kammerat kan i øvrigt ikke være med, da han er på ferie 14 dage her i august.

Nogen der ved om Skyblazer er på ferie, og i så fald hvor længe?
jaesjaesSkrevet 10/08-10 14:29 
Bare en reminder om, at vi "officielt" starter fra (cirka) i dag :)
66 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig