X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

VM Manager 2010 - P:R Edition


Svar
dchangdchangSkrevet 02/06-10 13:34, rettet 02/06-10 13:35 
Så kan vi lige så godt komme igang folkens, nu er der VM feber! Og så skal vi jo pr. tradition have en P:R liga.

Så meld jer til DR's VM Manager, det koster ikke noget, er blot bonus for licenspengene. :-)

Ligaen hedder P:R og koden er playright.

God fornøjelse og god sommer.

DR VM Manager...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
199 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
HankyHankySkrevet 20/06-10 02:50 
Jon Dahl arbejde?
Han skulle ha' været skiftet ud samtidig med Hr. Jørgensen ved starten på anden halvleg.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 20/06-10 05:31 
Nej Martin jørgensen skulle have været sat af holdet for flere år siden, han er så lud elendig at det er helt pinligt at se på.

Samme gælder grønkjær.

Hvordan de 2 færdige oldboys spillere kan starte (eller overhovedet komme i en VM trup) og holde en spiller som Kahlenberg på bænken går over min forstand.

Jon Dahl er også pinlig, han burde med lethed have lavet 2 mål igår, men vi bare ikke rigtigt andre angribere der fungere bag Bendtner pt.

Jeg håber virkelig Morten Olsen ser lyset (men hvornår er det sidst sket?) og dropper martin jørgensen og grønkjær i næste kamp.
ChronoChronoSkrevet 20/06-10 10:07 
Martin Jørgensen har da spillet to rigtigt gode kampe under VM. Det samme gælder Rommedahl - de to har spillet langt over det niveau de har haft op til VM.

Grønkjær bør dog kun bruges som indskifter synes jeg - han kan ikke holde en hel kamp i hans position. Jon Dahl Tomassen var den eneste som efterlod et dårligt indtryk i går. Og ja, okay - Christian Poulsen var ret uheldig med den aflevering. Det er under hans niveau at lave sådan noget.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AzzkikrAzzkikrSkrevet 20/06-10 11:42, rettet 20/06-10 11:56 
Jørgensen spillet godt? Endten er du AGF fan ellers joker du. Den mand har været færdig i årevis, han er så ineffektiv på alle områder efterhånden, langsom og upræcis. Desuden, hvis han spillede sådan en kanon kamp som du mener, ville morten o (som elsker jørgensen) nok ikke have skiftet ham ud i halvej. Han spillede direkte elendigt, som altid.

BTW er det kun ved mig at spillet er gået i lort? Jeg er blevet resat til et par dage siden af en eller anden grund, har ingen kontrakter eller noget som helst.

Den siger også at der er 20k leddige pladser...

EDIT: Doh, my bad, jeg loggede ind på 2006 versionen ;D
RJKRJKSkrevet 21/06-10 15:35 
Hvem havde så fem portugisere?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dchangdchangSkrevet 21/06-10 16:02 
Ikke mig. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BifkimBifkimSkrevet 21/06-10 22:45 
Desværre havde jeg kun en portugiser, det var godt nok vildt 7-0 :-O
Spainen burde havde vundet med lige så meget, med de chancer de havde og især Fernando Torres burde havde lavet en 2-3 kasser mindst.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
QQSkrevet 21/06-10 22:48 
4 portugisere her, deriblandt dobbelte målscorer Tiago og målscorer Liedson, træner og Carvalho.
Derudover 2 spaniere og 3 chilenere...
Udemærket runde!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RJKRJKSkrevet 22/06-10 00:25 
Arh, så spidser det til :)

Hvem har mon franskmænd på holdet i morgen? ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 24/06-10 00:21 
Så, tilbage i top 1000 :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 24/06-10 07:44 
Ret dårligt runde jeg fik der. Havde købt to serbere :(
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AzzkikrAzzkikrSkrevet 24/06-10 12:35 
Nu skal DK tage sig sammen i aften.

Jeg skal sidde på sportsbar her i Kyoto og se kampen kl 3.30 i nat :P, skal nok blive interessant.

Overvejer at male DK flag i ansigtet :D
RJKRJKSkrevet 24/06-10 16:25 
Men sløve italienere kan vel hurtigt bombe mig ned igen... :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 24/06-10 19:27 
Mine to fra Paraguay fik i det mindste uafgjort. Der er mange overraskelser i år.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/06-10 01:03, rettet 25/06-10 01:18 
Fuck DK,hvor flov kan man blive?

Morten olsen skal bare forlade som træner nu.

Store nar.

EDIT: håber han skyder sig selv.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/06-10 02:06 
Tihi :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/06-10 04:26, rettet 25/06-10 07:53 
Var seriøst griner at sidde blandt ca. 200 japanere på sportsbar, var højt humør efter første mål og det er taget i betragtning af at japanere generelt er ret reserverede, de lader ikke deres følelser gå så frit.

Forlod dog stedet midt i anden halvej, selvom der var fri bar, var bare for sur....

Død over morten olsen.

EDIT: og self også jon og jørgensen, hvad de dinosaure laver på landsholdet fatter man ikke. Har kostet os alt.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/06-10 16:41 
kæft i er tørre :P
BifkimBifkimSkrevet 25/06-10 16:52 
Kørt over af en Honda :-(
Hvad skerte der lige, de fik to frispark og scoret på dem også var kampen slut.
Danmark spillet virkeligt skidt, men Japan overraskede mig godt nok, at de ikke bare stod på deres egen banehalvdel.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/06-10 12:01 
I det mindste stopper Martin Jørgensen (dog 5 år for sent) og grønkjær.

Nu mangler vi bare ny træner og så at jon dahl og thomas sørensen fiser af.
WehnerWehnerSkrevet 26/06-10 12:04 
Grønkjær blev ikke brugt så meget, men gjorde han det ikke ok, når han var inde?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 26/06-10 12:11 
Et eller andet sted er jeg egentligt mest skuffet over Christian Poulsen. Ikke fordi han var blandt de dårligste, men fordi jeg forventede at han havde anfører-genet til at gå forrest og kæmpe, når det så skidt ud. Til at trække nogen af humør-spillerne op, når det ikke lige kører.

Men baseret på slutrunden og især kampen mod Japan, så er Daniel Agger den eneste på det danske hold, der har den evne. Han synes at være den eneste af de rutinerede, der ikke er plaget af en opgivende dansk "vi-har-jo-allerede-gjort-det-godt-nok" mentalitet.

Baseret på dette håber jeg også man tager en udrensning af de åbenbart tilfredse spillere, og satser på nogle mere sultne, centreret omkring Agger som anfører.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/06-10 12:22 
Det er jeg faktisk enig i Rune.

De eneste danskere der kan holde hovedet højt er agger, rommedahl, bendtner og simon poulsen.

Er helt enig med hensyn til C.Poulsen. Havde forventet langt mere af ham, at han kunne tage ansvar. Men han spiller jo aldrig i Juventus og er for stædig til at skifte til en ringere klub så det var vel forventet.

Med hensyn til grønkjær, så var han en af de ringeste imod cameroun.

Det er tid til et generationsskifte på landsholdet. Desværre er Morten O nok for stædig til at gå af og DBU har ikke nosser nok til at fyre ham.
BifkimBifkimSkrevet 26/06-10 12:56 


Landsholdet til salg på Den blå Avis
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
enfenenfenSkrevet 26/06-10 13:27 
Klasse annonce :)
What is the Matrix?
ChronoChronoSkrevet 26/06-10 15:04 
Nu skal jeg sætte en nyt landshold:

Træner: Michael Laudrup
Målmand: Stephan Andersen
Forsvar: Jacobsen, Agger, Kjær, S. Poulsen
Midtbane: Rommedahl, C. Poulsen, J. Poulsen, Eriksen
Angreb: Junker, Bendtner

Jacobsen og J. Poulsen ville jeg godt bytte ud. Men til hvem?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 26/06-10 15:10 
Jacobsen til Jakobsen i hvert fald.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 26/06-10 15:21, rettet 26/06-10 15:31 
Chrono>
Nu skal jeg sætte en nyt landshold:

Jeg er med :)

Træner: Michael Laudrup
Målmand: Stephan Andersen
Forsvar: Kvist, Kjær, Agger, S. Poulsen
Midtbane: Eriksen, C. Poulsen, Kahlenberg
Angreb: Rommedahl, Bendtner, Krohn-Dehli

Krohn-Dehli, Eriksen og Kahlenberg kunne bytte frit.

EDIT: Forudsat at Kahlenberg skifter til en klub, hvor han spiller, så han kommer i gang igen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 26/06-10 17:49 
Arh, hvorfor valgte jeg nu også Forlan over Suarez...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BifkimBifkimSkrevet 26/06-10 17:57, rettet 26/06-10 18:01 
Jeg kan rigtigt godt lide Runes valg, af det nye landshold.
Dejligt at se nogle Brøndbyspiller :-)
Jeg valgte desværre også Forlan istedet for Suarez.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
RJKRJKSkrevet 26/06-10 18:04 
Bifkim>
Dejligt at se nogle Brøndbyspiller :-)

Det må være reeent tilfældigt ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/06-10 18:49 
lol :D
AzzkikrAzzkikrSkrevet 27/06-10 17:52 
Farvel england ;)
RJKRJKSkrevet 28/06-10 00:37 
Du ligger flot til, dchang. Jeg er ved at have lige lovlig mange tabere tilbage på mit hold, og fornemmer at jeg begynder at rasle nedad...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dchangdchangSkrevet 28/06-10 09:00 
Ja det begynder at snerte til lige pludselig, syntes heller ikke at de 2 kontrakter rækker til så meget længere. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 03/07-10 00:59 
Godt at jeg glemte at købe spillere i dag - ellers havde jeg haft fem udgåede brasilianere nu ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/07-10 06:19 
Jeg havde til gengæld 4 brassere ;)

Jeg har 8 tyskere idag, taber de helt sikkert :P
dchangdchangSkrevet 03/07-10 09:01 
Ja de her dage er det godt nok make or break. :-)

Valgte Suarez frem for Forlan igår, han kvitterer så med et rødt kort. Yay. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
FizbanFizbanSkrevet 03/07-10 09:42 
fedt havde 6 brassere incl. en anfører, kommer til at tage evigheder at skifte ud =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
nerosnerosSkrevet 03/07-10 10:19 
Azzkikr>
Jeg har 8 tyskere idag, taber de helt sikkert :P

Tyskland vinder ;-)
Bashful Neophyte
ChronoChronoSkrevet 03/07-10 10:20 
Jeg har lidt af hvert - så går det nok ikke helt galt :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/07-10 18:01 
Gud/dommeren hjalp ikke Maradona denne gang, 4-0 ;D

Kæft en ydmygelse, en skam müller ikke med mod spanien (sandsynligvis), er klart deres vigtigste spiller sammen med sweinsteiger. Er ellers lagt op til en kanon kamp.
RJKRJKSkrevet 03/07-10 18:30 
Mon det giver godt at have fuld af argentinere, inklusive forsvar og målmand...? ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
FizbanFizbanSkrevet 03/07-10 18:45 
Yeah, det var godt jeg skiftede 2 brassere ud med argentinere =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 04/07-10 00:36 
Der var så også lige et par der lavede en superrunde dér :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/07-10 06:20, rettet 04/07-10 06:21 
Spanien fortjener virkelig ikke at vinde det VM her, jeg håber virkelig tyskerne sender dem ud af VM med endnu en storsejr.

Nu er det anden gang jeg ikke vinder en skid på mit odds pga de kun vinder med et mål. Mage til overvurderet hold skal man lede længe efter.
RJKRJKSkrevet 04/07-10 10:18, rettet 04/07-10 10:19 
Det er ikke fordi jeg ikke anerkender Tysklands resultater, og jeg er også imponeret over hvor godt de fungerer sammen og præstationerne fra de mange unge, og dem, der ellers ikke har gjort det godt for deres klubber. Men nu synes jeg også lige man skal spise brød til.

Nu missede jeg så kampen mod England, men de andre kampe Tyskland har præsteret noget i, har det været baseret på en 10 mands defensiv hvor alle løber, effektivt udnyttede hurtige kontra-angreb og uduelige forsvar hos modstanderne.

Messi spillede ikke nogen god kamp, men når man siger at Schweinsteigers flotte setup til Freidrichs mål var bedre end Messi, så synes jeg bare slet ikke man ser på forudsætningerne. Messi er konstant omgivet af tre defensive spillere, der sidder helt tæt på ham. I situationen kommer Schweinsteiger vist forbi en gennemgående elendig urutineret højreback hos Argentina, og ham han dribler udenom i feltet er den stationære tank-forward Higuain!

Hvis Tyskland havde mødt et tophold, som var forberedt på deres måde at spille på, og i øvrigt havde en god defensiv og en defensiv indstilling, ville de aldrig have kunne spillet og sejre på den måde. Det er flot af Löw at få så meget ud af så lidt, men i stor udstrækning er det baseret på en lidt kedelig indgangsvinkel om at udnytte offensive modstandere, og derfor ville jeg rent grundlæggende meget hellere se Spaninen vinde. Men det er vel meget sandsynligt, at de også ryger i fælden, selvom de trods alt er væsentligt bedre defensive end Argentina (især uden skadede Samuel).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 04/07-10 11:19 
Argentina tabte VM da Samuel blev skadet :(

Statistikkerne siger at Uruguay eller Tyskland vinder - der kan kun komme en ny verdensmester hvis denne spiller på hjemmebane. Og Sydafrika er jo røget ud. Men jeg tror nu alligevel på Spanien eller Holland :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/07-10 12:54, rettet 04/07-10 12:56 
Argentina tabte VM da de hyrede Maradona, han har vist nappet en bane kokain for meget i hans tid for hans valg af spillere er da totalt blottet for logik.

Han brugte ikke Inters kerne af Argentinske spillere som Zanetti og Cambiasso der slet ikke blev udtaget og brugte slet ikke Milito, udover en kamp, der uden tvivl er Argentina's mest kliniske angriber. Men han havde sikkert ikke engang set at de vandt champions league.

Han spillede kun med en rigtig midtbane spiller som var Mascherano, det kommer man ikke langt med. Kan godt forstå Argentina skriger på en træner fyring nu :P

Derudover så har tyskerne været imponerende. Det er en skam Müller desværre er ude mod Spanien, han har ellers været en af nøglespillerne for dem.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/07-10 05:47 
Vil lige minde folk om at man INGEN nye kontrakterne får imorgen, semi-finalerne er en runde i sig selv.
199 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig