X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

VM Manager 2010 - P:R Edition


Svar
dchangdchangSkrevet 02/06-10 13:34, rettet 02/06-10 13:35 
Så kan vi lige så godt komme igang folkens, nu er der VM feber! Og så skal vi jo pr. tradition have en P:R liga.

Så meld jer til DR's VM Manager, det koster ikke noget, er blot bonus for licenspengene. :-)

Ligaen hedder P:R og koden er playright.

God fornøjelse og god sommer.

DR VM Manager...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
199 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
dchangdchangSkrevet 02/06-10 13:34, rettet 02/06-10 13:35 
Så kan vi lige så godt komme igang folkens, nu er der VM feber! Og så skal vi jo pr. tradition have en P:R liga.

Så meld jer til DR's VM Manager, det koster ikke noget, er blot bonus for licenspengene. :-)

Ligaen hedder P:R og koden er playright.

God fornøjelse og god sommer.

DR VM Manager...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BifkimBifkimSkrevet 03/06-10 22:59 
Så er jeg med :-)

Glæder mig til VM, især til at se hvordan det går med Brasilien, Spanien, Italien, Argentina og selvfølgelig Danmark.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
dchangdchangSkrevet 03/06-10 23:40 
Yay. Jo flere jo bedre. :-)

Bliver en spændende slutrunde, Argentina kan ikke andet end skuffe. Brasilien er jeg spændt på, tror de bliver skarpe.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ChronoChronoSkrevet 04/06-10 07:34 
Jeg tror også på Argentina - det er virkeligt gode spillere de har. Spanien ser også skarpe ud.

I VM Manager er der slet ingen tvivl om at jeg vinder :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
FizbanFizbanSkrevet 04/06-10 08:06 
Jeg har også tilmeldt mig for sjov, har ikke lige fulgt så meget med her på det sidste =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
dchangdchangSkrevet 04/06-10 11:19 
Man skal selvfølgelig altid bevare troen, men vi ved alle at jeg vinder. :-)

Altid godt med flere tilmeldinger.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
HankyHankySkrevet 04/06-10 13:02 
Jeg er også meldt til - hep :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 08/06-10 11:15 
Jeg er jo nødt til at forsvare min suveræne stime, men denne gang tror jeg slet ikke jeg har nogen føling med holdene, så det bliver svært...

Hvornår er sidste chance for at være med?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dchangdchangSkrevet 08/06-10 12:30 
Tror man kan melde sig inde løbende men det vil nok være en god ide at få lavet et hold før de starter på fredag.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
enfenenfenSkrevet 08/06-10 13:20 
Der er allerede oprettet 50.000 hold, og det er maks. lige nu.

Jeg kom også for sent :(
What is the Matrix?
dchangdchangSkrevet 08/06-10 14:48, rettet 08/06-10 14:49 
Æv. :-(

Mon ikke de kommer med nogle flere tilmeldinger, så vi kunne være lidt mere end 5. Jeg vil meget hellere vinde over nogle flere... ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
enfenenfenSkrevet 08/06-10 19:19 
Jeg håber på, at DR åbner for flere tilmeldinger. Det er i hvert fald under overvejelse, skriver de.
What is the Matrix?
dchangdchangSkrevet 09/06-10 08:01 
Så Enfen og andre, nu skal i skynde jer! Der er lavet 5000 ekstra hold og der er pt. ca. 2200 stk. tilbage.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
enfenenfenSkrevet 09/06-10 09:18 
Jeg er med :)

Pt. er der 2.000 pladser tilbage.
What is the Matrix?
dchangdchangSkrevet 09/06-10 10:41 
Yderligere pladser er nu lavet, så der nu er plads til 6000 hold mere.

Men i skal nok skynde jer alligevel, ser ud til at gå ret stærkt. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 09/06-10 11:36 
Jeg er med :)
RJKRJKSkrevet 09/06-10 13:10 
Jeg er med. Jeg valgte bare tilfældige spillere for at nå at komme med, så håber at det er gratis at skifte indtil VM-start...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dchangdchangSkrevet 09/06-10 13:46 
Man får nogle "kontrakter" så man kan skifte spillere, men indtil de går igang på fredag er der dømt fri udskiftning.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
enfenenfenSkrevet 09/06-10 23:48 
Jeg satte også bare et tilfældigt hold for at nå at være med.

Der er pt. lige godt 1200 pladser tilbage.
What is the Matrix?
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 10/06-10 09:27 
Kan man være med i 2 ligaer på samme tid !
enfenenfenSkrevet 10/06-10 10:14 
Ja!
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 11/06-10 00:45 
Jeg inviterer lige to ikke-P:R personer til ligaen. Så er der lidt flere med til det sjove :)
What is the Matrix?
dchangdchangSkrevet 11/06-10 11:30 
Helt i orden, Enfen. :-)

Husk de damer og de herrer, så er der deadline i aften. Så skal man have rokereret rundt og handlet lidt uden det koster, så skal det være inden det hele brager løs i aften.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 11/06-10 18:02, rettet 11/06-10 18:02 
Phew, godt at én af mine fire mexicanere reddede mit managerhold fra en elendig start :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dchangdchangSkrevet 11/06-10 18:20 
Det kunne være værre, så må vi se om Frankrig giver gevinst senere. Syntes nu godt den kamp er en gyser.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 11/06-10 18:24 
Jeg aner slet ikke hvor Frankrig står denne gang - normalt højt niveau eller kaotisk elendige - så jeg har helt undgået spillere fra aftenens kamp.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dchangdchangSkrevet 11/06-10 18:24 
Jeg har taget chancen, men mon ikke det giver bagslag. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ChronoChronoSkrevet 11/06-10 19:14 
Uruguay skulle helst vinde i aften :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/06-10 19:27 
gør det somregelt, gjorde det ihvetfald med mexico for mig :p
BifkimBifkimSkrevet 11/06-10 22:43, rettet 11/06-10 22:47 
God åbningskamp, de spillede ret frisk til.
Men sikke en skidt kamp mellem Uruguay og Frankrig, især Frankrig skuffer meget, med de klassespiller.
Jeg er glad for at jeg i sidste øjeblik valgte, at skifte de franskespiller ud som jeg havde på mit managerhold.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
enfenenfenSkrevet 12/06-10 08:13, rettet 12/06-10 08:13 
Og når man så skal sætte hold til næste runde, bliver man mødt af den nye regel - Kontrakter!

6 start kontrakter, og efterfølgende 2 kontrakter pr. døgn.

Så man kan selvfølgelig være bagklog og sige, at man bare kunne have læst reglerne.
What is the Matrix?
dchangdchangSkrevet 12/06-10 08:19 
Jeps, den overraskede også mig. Men efter at have set kampen igår skal de 3 franskmænd vist væk igen. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
enfenenfenSkrevet 12/06-10 08:23 
Men det betyder bare, at man skal tænke sig godt om, inden man rykker rundt.

Jeg ærgrer mig nu, at jeg ikke beholdt mine argentinere på holdet i stedet for slatne franskmænd...
What is the Matrix?
BifkimBifkimSkrevet 12/06-10 11:40, rettet 12/06-10 11:41 
Jeg blev godt nok også meget overraskede, da jeg så at reglerne har ændret sig så meget.
Men jeg kan godt følge dem, at det bliver sjover på den måde.
Men jeg kan da godt se nu, at jeg skulle havde læst reglerne igennem :-(
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
RJKRJKSkrevet 12/06-10 11:48 
Man har da aldrig kunnet skifte hele holdet mellem hver runde, hvis det er dét I mener? Men plejede da at skulle tænke lidt strategisk og beholde en del af spillerne, selvom de ikke kunne få point i en eller flere runder.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BifkimBifkimSkrevet 12/06-10 11:57 
Det har du helt ret, men jeg tænker især på disse regler:

Ændring af spillerpriser:
Spillernes priser ændrer sig på baggrund af, hvor meget de bliver købt og solgt i hver spillerunde. Dvs. at spillere der bliver købt meget stiger i værdi, mens spillere der bliver solgt meget falder i værdi.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
enfenenfenSkrevet 12/06-10 12:27 
RJK>
Man har da aldrig kunnet skifte hele holdet mellem hver runde, hvis det er dét I mener? Men plejede da at skulle tænke lidt strategisk og beholde en del af spillerne, selvom de ikke kunne få point i en eller flere runder.

Tidligere kunne du skifte alle spillere (hvis der selvfølgelig var penge), men én runde dækkede bare over langt flere kampe, hvis jeg husker korrekt.
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 12/06-10 12:38 
Jeg mener i hvert fald ikke at det kunne betale sig at skifte alle spillere. Jeg gjorde det i hvert fald ikke, og... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 12/06-10 13:44 
Leeeeee :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 12/06-10 16:47 
Flot at jeg fik købt Grækenlands målmand :!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 12/06-10 16:57 
;) Jeg havde heldigvis masser af koreanere (og begge målscorere). Nu skal Maradona bare lige lave de rigtige udskiftninger...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BifkimBifkimSkrevet 12/06-10 17:18, rettet 12/06-10 17:18 
Godt set Rune.
Jeg troet det ville blive en ret lige kamp, så derfor satse jeg ikke på nogle af holdene.
Men Ángel Di María må meget gerne lave et mål for Argentina, da jeg ikke har haft nogle målscorer på mit hold i nu.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
ChronoChronoSkrevet 13/06-10 08:52 
Nummer 14 samlet Rune! Jeg begynder snart at tro, at du ikke bare er heldig hver gang :O
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
enfenenfenSkrevet 13/06-10 09:03 
Han havde også fået samlet et nærmest perfekt hold, når man ser på runden i går.
What is the Matrix?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/06-10 09:45 
Omg nice gået Rune.

Nu skal Slovenien og tyskerne helst vinde idag så mine spillere kan stige lidt.

Man fristes vel også til at skifte 3 hollændere ind imorgen :)?
dchangdchangSkrevet 13/06-10 10:29 
Hatten af for RJK, det er sgu godt gået. :-)

Jeg prøver med tyskere idag. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 13/06-10 11:46 
Nu var det hele så også kun optimeret mod den runde :) Fra nu af går det kraftigt nedad...

I øvrigt irriterende at det koster en kontrakt at skifte anfører. Hvis man sælger sin anfører, koster det dermed automatisk to kontrakter. Det er jeg kommet til at gøre to gange nu, og det spolererer jo meget min plan om at spare på kontrakterne :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 13/06-10 11:48 
Ja, det er sgu da egentligt lidt dumt, at man så skal betale to kontrakter.
What is the Matrix?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/06-10 12:21 
RJK>

I øvrigt irriterende at det koster en kontrakt at skifte anfører. Hvis man sælger sin anfører, koster det dermed automatisk to kontrakter. Det er jeg kommet til at gøre to gange nu, og det spolererer jo meget min plan om at spare på kontrakterne :)

Enig :D, har gjort præcis det samme, har ingen kontrakter mere nu.
RJKRJKSkrevet 13/06-10 12:37 
Gad vide hvad der sker, hvis man kun har én kontrakt, og så sælger sin anfører?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
199 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig