X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rygtemøllen


Svar
HeroldHeroldSkrevet 26/05-10 22:11, rettet 26/05-10 22:11 
Jeg synes lige vi manglede en tråd til de ting, der endnu ikke er bekræftede, men som snurrer ude i krogene... (og jeg kunne ikke lige finde en med en hurtig søgning)

Derfor: Rygtemølle-tråden!

Jeg lægger ud:

Der går rygter om at ICO og Shadow of the Colossus udkommer i en HD-mastered udgave på deres egen Bluray-skive i starten af 2011.

Hvis det passer, så... Yay!

ICO
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 26/05-10 22:18 
Udviklerne har i hvert fald selv bekræftet at de gerne VIL lave det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 26/05-10 22:21 
Det lyder ikke usandsynligt. Såvidt jeg ved gik det fint med God of War-opsamlingen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 26/05-10 22:26 
Det var også det jeg tænkte. Jeg tror at God of War var en god prøveklud, hvad det angår.

Plus at Sony har muligheden for at få nogle af deres allerstærkeste titler over på PS3.

Her er en mere:

Der kommer tilsyneladende en abonnements-udgave af PSN, hvor der er betaling for cross-game chat osv. Online forbliver gratis.

PSN med betaling.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 26/05-10 22:33 
Så er det godt der findes Skype :-)

Sejt med Shadow Of The Colossus i HD.
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 26/05-10 22:52 
Ifølge Edges kilde kommer Natal til at koste 150 dollar:

http://www.edge-online.com/news/natal-to-cost-149-%E2%80%93-source

Det lyder af meget for en device, der i sig selv ikke ser specielt interessant ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 26/05-10 22:57 
Hvis Natal kan det som de påstår.. så lyder den nok som det mest intr. stykke hardware af dem alle.
Bede-xBede-xSkrevet 26/05-10 23:16 
Jo jo tak, men lad os lige se det først. Alle de fremvisninger jeg har se, har haft meget tydelig lag. Ikke specielt opmuntrende.

Selv hvis den virker er spørgsmålet også, om den skal bruges til "rigtige" spil - forstået som dem jeg holder af :) - eller casualgames.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Captain NCaptain NSkrevet 27/05-10 00:54 
Ico var et flot spil men syntes det var et lidt langsomt tempo. Var bestemt mere begejstret for Shadow of the Collosus. Fantastisk spil. Grafikken var jo allerede der utrolig flot så spørgsmålet er om hvorvidt en HD remake allerede den her generation virkelig ville gøre en forskel.

Begge spil var dog virkelig gode.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
ChronoChronoSkrevet 27/05-10 07:45 
Hvorfor nu endnu en alt-i-én tråd... det spil/rygte kunne da fint få sin egen tråd.

Lyder godt ellers. SOTC har nok mest glæde af en opdatering - jeg mindes at frameraten var lidt lav.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 27/05-10 07:51 
"Lidt lav" er en underdrivelse :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 27/05-10 08:17 
SOTC var klart et flottere, lettere tilgængeligt, og i sidste ende også mere helstøbt spil end Ico, men Ico var, som jeg ser det, et kunstværk som bliver svært at overgå, og end ikke SOTC når samme dybde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 27/05-10 09:11 
Enig. Jeg husker også ICO som en større spiloplevelse end SOTC. Jeg kedede mig ganske meget i store dele af SOTC. Det var da klart ofte frustrerende at spille ICO pga. svære puzzles og pigen der var meget lidt selvstændig, men det rørte mig alligevel dybere end SOTC.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/05-10 17:30, rettet 27/05-10 17:32 
Spildesigneren Kazunori Yamauchi og skaberen af Gran Turismo dropper - langt om længe - at udvikle flere GT-spil for at kaste sig over udviklingen af en opfølger til Skyblazer.

(Et rygte, jeg endnu ikke har fundet, men håber at finde... :P).

Rygtemøllen
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
JuggernautJuggernautSkrevet 27/05-10 17:57 
SSKT5 rygtes at være under udvikling. Intet er dog bekræftet endnu ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 27/05-10 20:48 
Project Natal's navn bliver Wave?

Rumour – Natal to be formally called “Wave”
KilroyKilroySkrevet 27/05-10 21:38 
"SSKT5"?
Hvad i alverden er det?
Kilroy Was Here
KeenKeenSkrevet 27/05-10 21:50 
Juggernaut>
SSKT5 rygtes at være under udvikling. Intet er dog bekræftet endnu ;)

wuhoo! XD
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/05-10 21:55 
Kilroy>
"SSKT5"?
Hvad i alverden er det?

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=29551&subid=390403#390403
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
nerosnerosSkrevet 25/07-10 20:20 
Det kunne godt få mig lidt tændt hvis det kommer ;-)

Star Wars Battlefront III [rumored]
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 26/07-10 00:44, rettet 26/07-10 00:45 
Uhh lækkert. Jeg tror stadig på Free Radical på trods af Haze, så når nu Pandemic alligevel er ude af kampen, så kan det da sagtens gå meget godt med Radical ved roret.

Jeg har to drenge på 7 og 11, der hver har en Xbox 360 samt adgang til alle mine egne konsoller, og alligevel er SW: Battlefront 2 et af de spil bliver spillet mest herhjemme, måske kun overgået af et Lego-spil eller to.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 26/07-10 09:30 
Hah! :-)

Ja Haze var ikke lige det fede, men man skal jo have lov til at fejle og så rette op på sagerne igen.

Jeg spillede også en del SW Battlefront 2, men det føles som meget lang tid siden nu. Det kunne være fedt med sådan et spil til den nye generation. Jeg tror også det ville blive vældigt populært det er jo Star Wars.
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 23/11-13 17:03 
IGN siger, at de har fra flere kilder, at Telltale (The Walking Dead) laver et Game of Thrones-spil:
http://www.ign.com/articles/2013/11/21/telltale-is-developing-a-game-of-thrones-game

Kunne nok godt virke som et TWD-agtigt spil (ingen siger selvfølgelig, det er den vej de vil gå), men kræver nok en ny spilmotor - også på tide, da den vist er fra 2004 eller deromkring :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig