X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spil-/Konsol- Registreringer


Svar
CoreCoreSkrevet 23/05-10 11:04, rettet 23/05-10 11:15 
I min indbakke lå her til morgen 2 mails. En fra Rockstar fordi at jeg havde registreret mig i deres "Social Club" i RDR, hvilket låste op for en eller anden goodie i spillet (et outfit vist nok), og én fra Sony der gav mig en redeem-kode til at kunne downloade Sackboy i Modnation Racers.

Så jeg tænkte at det her registrerings-cirkus efterhånden er begyndt at give ret mange fordele (Meget tidlig GOWIII-Demo på PS3, en masse gratis spil på PSP Go osv). Da EA i sin tid fik mig overbevist om at registrere mine spil gav det ofte en snydekode (ret fesent), mens der herinde tidligere har været tale om giveaways for registrering af Nintendo-points.

Så hvad kan der være af fordelagtige registreringer man kunne have overset?

Det har for mig bestemt godt kunne betale sig at holde mig registreret i Sonys PS3/PSP-Community, og det ville da være ærgeligt at gå glip af noget. Så jeg overvejer at gennemgå alle mine nyere spil, og se hvad det kan bære med sig, men da det er et ret stort projekt, ville jeg høre om der var nogen der kunne pege på nogle der bedst kan betale sig, eller slet ikke. Så kan vi på denne måde tippe hinanden (eksempelvis er der mindst én herinde jeg godt kunne forestille mig ville blive glad for Sackboy-DLC'en i Modnation, men han er vist også allerede registreret).

Dem jeg kender til (Og en kommentar/info om "Goodien"):

-Rockstars Social Club (Ingame Item Unlock),

-Playstation.com (Nyligst Sackboy-DLC til Modnation),

-Ubi Softs U-Play (In-game, community med opsparing af points på tværs af spil, resulterende i indkøb af mange in-game items, jeg har indtil videre kun set Splintercell: Conviction, ACII og Prince Of Persia: TFS været aktive i dette),

-Nintendo (Noget med nogle onlinepoints til shoppen, men jeg har endnu ikke kunnet finde nogle registrerings-point i nogle af mine Nintendo-produkter - Hjælp er velkomment),

-EA (Der er blevet noget frustrerende rod efter de re-designet hele opsætningen),

-Xbox 360 (Slatne nyhedsbreve - nicht weider).

Anyone? Jeg skal nok holde listen opdateret, hvis der er mere overset guld.

EDIT: En hurtig test-registrering af PSP-versionen af Army Of Two, førte til en mail der efter sigende skulle være nyttige spiltips, men i stedet bare var én stor reklameposter for en guide-bog, tegneserier, actionfigurer og spillets website :S
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig