X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Boomtown går konkurs


Svar
HeroldHeroldSkrevet 18/05-10 21:00 
Det næsten 10 år gamle gamesite, Boomtown.net, har indgivet konkursbegæring.

The End
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RaGeRaGeSkrevet 18/05-10 21:20 
Hmmm.. synd for dem der har brugt hele deres liv på deres netcafé ^^
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/05-10 21:36 
Ja, og alle os andre der har lagt vores hjerteblod i opbygningen :(
RaGeRaGeSkrevet 18/05-10 21:38 
Ja :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
silverstarsilverstarSkrevet 18/05-10 22:20 
Øv :(
R.I.P. Boomtown
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
DarkenDarkenSkrevet 18/05-10 22:40 
Som du skriver Herold, det er fandeme også et tarveligt træk af tdc.

:(
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RitesRitesSkrevet 19/05-10 11:29 
Ærgeligt :(
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 26/05-10 12:16 
Nu er jeg ikke helt sikker på hvad Boomtown egentlig var, har aldrig været der, men er det ikke "blot" en stor netcafe?

Til Copenhagen Robot stod jeg netop og undrede mig over at de kunne have råd til at have sådan et foretagende på sådan en sindssygt attraktiv adresse, men det var åbenbart TDC der havde "æren" for det, så.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 26/05-10 12:18, rettet 26/05-10 12:34 
Boomtown var netcafe, online shop og spilsite, som hostede spilservere og filer.

Edit:
Spilsite og shop oprindeligt bestyret af henholdsvis vores egen Herold og KingChaos.
» a winner is you «
HeroldHeroldSkrevet 26/05-10 12:53 
Ja. TDC ejer lejemålene hvor caféerne var placeret, og da de ikke ejede konceptet længere, besluttede de sig for at opsige lejemålet (og hæve lejen til en del mere), hvilket jeg formoder gjorde det for dyrt at blive liggende, og der var åbenbart ikke penge til en flytning af caféerne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 26/05-10 13:37 
Man må så heller ikke udelukke at det nok også har været ret dyrt for TDC at have Boomtown liggende for en leje, der åbenbart var en del lavere end den burde. Men om ikke andet er slutresultatet uden tvivl ærgerligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 26/05-10 14:02 
Ja, de har mistet penge på ikke at kunne udleje lokalerne til en højere pris, men alt i alt, så mindes jeg at det løb rundt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Captain NCaptain NSkrevet 27/05-10 01:21 
Det er triste nyheder selvfølgelig. Havde egentlig ikke gættet på at de sad i økonomisk krise. Ved godt at det jo er et meget centralt sted at bo men omvendt står Scala jo lige på den anden side men 5 tomme etager som har stået tomme i efterhånden 10 år. Så hvordan pokker kan det betale sig.

Var faktisk en del på Boomtown engang og syntes da det var et ret hyggeligt sted, selvom det selvfølgelig var over dobbelt så dyrt som de små steder.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KadaverKadaverSkrevet 27/05-10 09:23 
Min kærestes veninde arbejdede i en Boomtown Café. Hun sagde at det var sjældent de virkeligt lavede noget og solgte noget derinde. Folk kom selvfølgelig for at spille, men med alle de andre, og billigere, net caféer i området, så var der aldrig fyldt op derinde. Typisk var der en lille håndfuld unge mennesker som spillede lidt Counterstrike. Boomtown Caféen lukkede for et stykke tid siden, så det kunne sikkert ikke løbe rundt.

Jeg var derinde og kigge på spil af og til, men oftest havde de næsten ingenting i sortimentet, og de få titler de havde, var noget dyrere end i andre butikker i nærheden.
HeroldHeroldSkrevet 27/05-10 10:02 
Det har vel været i Aalborg? Det var den café, der ikke kørte rundt, og blev lukket for længe siden.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig