X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bulletstorm


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/05-10 13:46 
Epic's nye og voldsomme actionspil skal da have sin egen tråd. Jeg lægger ud med den første trailer her - der bliver vist godt med knald på!

Bulletstorm første trailer
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JmogJmogSkrevet 15/05-10 14:56 
Det ser vidunderligt fjollet ud :-)
dpldplSkrevet 15/05-10 15:25 
Hvilket er en god ting. Første jeg tænkte da jeg så de videoer igår var serious sam og painkiller(Som også er lavet af People Can Fly), altså et FPS der bare overdriver en hel del.

Håber det bliver godt, skader aldrig med et godt over the top fps engang imellem. Men vis Epic hjælper dem lige så meget som cliffy har sagt, har den jo en god chance for et nogenlunde.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 15/05-10 15:44 
For mig ligner det gears of war i dmc4 omgivelser, med et duke spark og ja, serious sam fucke-up-ness.

Men spillet overrasker forhåbligt, der er helt sikkert en messed up multiplayer del.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
nerosnerosSkrevet 15/05-10 15:57 
Det ligner en standard FPS'er set ud fra den trailer der IMO.
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 15/05-10 17:02, rettet 15/05-10 17:03 
Ligner et spil, der forsøger at gå Bizarre Creations The Club lidt i bedene.

Dog er det tydeligt - og ikke overraskende - at det kører på Unreal Engine. Der er stadigvæk det brune feel over det. Men er 'slow texture draw' fixet?
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 15/05-10 17:05, rettet 15/05-10 17:05 
Jeg har været ovre og se det, og eftersom der ikke er NDA på længere, så kan I bare spørge, hvis I vil vide noget (eller alternativt læse min artikel i gameplay).

Edit: Jeg synes dog ikke traileren giver noget godt billede af hvordan spillet egentlig er. Den er alt for kaotisk.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 15/05-10 17:16 
Jeg håber da det kan revolutionere genren lidt :-)
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 15/05-10 17:23 
Kun et spørgsmål der mangler blive svaret. der er vel TONS af fjender(Mener ikke forskellig typer, mener på skærmen af samme tid)?
Ellers bliver det kedelig.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 15/05-10 18:22 
Jeg vil ikke sige, der er tons af fjender, men der kan godt være en del. Spillet lægger op til at man laver forskellige typer kills, der giver point, som man så kan opgradere evner og våben med, og lave endnu vildere kills. De går efter at belønne spilleren for at lave noget, der ser vildt ud. Det er dog ikke det spillet går ud på, men det er det underliggende lag i gameplayet. De kaldte det 'circle of awesome'; Do cool shit, get cool shit, do even cooler shit - og sådan bliver man ved. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 15/05-10 18:57 
enfen>
Ligner et spil, der forsøger at gå Bizarre Creations The Club lidt i bedene.

Dog er det tydeligt - og ikke overraskende - at det kører på Unreal Engine. Der er stadigvæk det brune feel over det. Men er 'slow texture draw' fixet?

Du nævner "slow texture draw". Er det noget der sker med alle spil på Unreal Engine. Jeg syns jeg ser det tit på Gears og Mass Effect 2. Troede mere det var mit drev der var ved at være slidt på Xbox'en.
dpldplSkrevet 15/05-10 21:57, rettet 15/05-10 21:58 
Det jo fordi UE3 streamer textures til spillet, og often kan det ses når den gør det. (Tro at installer spillene kan hjælpe en lille smule).
Så det kan vel ramme alle engines der streamer deres texture fra dvd´en. Bare mere set in UE3 (lidt for tit efter min menig. Kan sgu ødelægge atmosfæren i spil).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 26/05-10 14:19 
Fleshmangler>
For mig ligner det gears of war i dmc4 omgivelser, med et duke spark og ja, serious sam fucke-up-ness.

Men spillet overrasker forhåbligt, der er helt sikkert en messed up multiplayer del.

"men"? Det, du lige beskrev er jo opskriften på det perfekte FPS.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/05-10 14:27 
Det kan ikke blive mere subjektivt, men jeg skal altså spille et spil, når der bruges Nine Inch Nails i traileren! :-D
SumezSumezSkrevet 26/05-10 14:35, rettet 26/05-10 14:36 
Det kommer meget an på hvilket nummer det er :P Jeg så den desværre uden lyd.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/05-10 15:42 
Det er Wish fra Broken :-)
SumezSumezSkrevet 26/05-10 15:53 
Så er jeg også frisk! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/01-11 14:36, rettet 14/01-11 14:38 
Demo på XBLM/PSN d. 25/26 januar.

(check videoen!)

Bulletstorm demo confirmed
nerosnerosSkrevet 14/01-11 15:03 
Altså meget sjov trailer, men er det egentlig ikke bare et nyt FPS med Bioshock elementer på en eller anden herrens planet?
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/01-11 15:05, rettet 14/01-11 15:13 
Hvordan adskiller det sig fra de 5 milliarder andre fps'er? Udover at man kan sparke folk ind i store kaktusser altså.

Jeg ville få det samme ud af at spille Quake 1 som jeg ville med det der.

Men det er måske hvad man forbinder med 'nyskabelse' i denne genre, hvad ved jeg.
HeroldHeroldSkrevet 14/01-11 16:48 
Jeg kan godt se det fede i Bulletstorm, men jeg har også set spillet i aktion ovre hos udviklerne. Hvis man synes at Painkiller var fedt (og det var det) og kan lide Serious Sam, så går man nok heller ikke galt med Bulletstorm. Det er ikke et dybt spil, men jeg tror det bliver pisseskægt at skyde røven ud på folk, for derefter at sparke dem ind i en kaktus, for maksimalt udbytte. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 14/01-11 17:39 
Jeg har det på samme måde - syntes det ser underholdende ud på en rend-mig-i-røven-med-realisme måde som ellers plager så mange andre FPSer. Lidt a.ala. Duke Nukem. Men vil dog lige prøve demoen uden jeg bestiller :)
JmogJmogSkrevet 08/04-17 14:32 
Ser ud til remasteren har været lidt sløset. I langt de fleste scener i videoen ser originalen bedst ud:
https://youtu.be/CjYQNdK1W7s
BeanoBeanoSkrevet 08/04-17 18:33 
Jeg fik aldrig spillet originalen så kunne overveje denne udgave på PS4 når det falder i pris (og jeg får tid). Er det 60fps på konsollerne nu?
JmogJmogSkrevet 08/04-17 19:33 
Det er i øvrigt en af de bedste FPS kampagner i de sidste mange år. God historie, velspillede karakterer med sjov dialog og fremragende varieret gameplay.
jaesjaesSkrevet 08/04-17 21:30, rettet 08/04-17 21:47 
Spøjst - i IGNs sammenligning ser remasteren oftest pænest ud, og det er også det jeg har læst i de anmeldelser, jeg har skimmet. Kan være det afhænger af versionerne; IGN sammenligner PS3 og PS4.

Om ikke andet har Gearbox ikke været sløset med at sætte et smågrisk prisniveau, så der kommer til at gå lidt tid før det lander her - men spilles skal det :)

IGN:
https://www.youtube.com/watch?v=2Pb6fX8DP-w
JmogJmogSkrevet 09/04-17 12:52 
Jeg så lige Giant Bombs Quicklook. Nogen af de sammenligninger der var i videoen jeg postede tidligere er... kreative. Det ser umiddelbart fint ud i remasteren.
GreaseballGreaseballSkrevet 25/01-18 22:56 
Fik købt Full Clip Edition med Duke Nukem add on på tilbud(xboxone)for nogle uger siden. Nu har jeg fået spillet det en del med Duke Nukem. Det følges mere som et nyt Duke Nukem end forever gjorde. Dukes dialog er lige corny som før og passer sjovt nok fint til spillet. De andre NPC'er bruger den normale dialog og navn. Så han blive nogle gange irriteret når de kalder ham noget andet. Sjov idé som virker godt.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig