X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Espgaluda II - nu i iTunes store


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 08/05-10 23:15, rettet 08/05-10 23:17 
Det geniale Espgaluda II af Cave Co. er nu kommet til iPhone 3G, 3GS og iPad (2x mode).

Start evt. med at afprøve Lite versionen: http://bit.ly/arr2UD

Espgaluda II i iTunes store
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
HankyHankySkrevet 09/05-10 09:58 
Det har været ude et stykke tid, og det er kun til 3GS og iPad - ikke 3G :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 09/05-10 11:18 
Ok, ikke 3G. Sorry.
...det kører i hvert fald fantastisk på min iPad. Og endnu vigtigere: det er super sjovt at spille. Kontrolmetoden virker perfekt.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/05-10 11:32 


Gameplay
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 09/05-10 13:06 
Synes det ser åndsvagt ud når man spiller det på en iphone med det touchscreen halløj!
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/05-10 15:36 
Nej det er heller ikke lige mig :=/
Hoid to colony C05 where the computer is...
la0sla0sSkrevet 09/05-10 15:50 
Det er faktisk ganske sjovt og underholdende.
Hvad sker der?
3of193of19Skrevet 09/05-10 18:11, rettet 09/05-10 23:15 
Ja jeg ville også gerne lige råbe et lille hurra for et af de bedste spil til iPhone. Jeg var rimelig skeptisk indtil jeg fik prøvet demoen her i starten af ugen, men så forsvandt min skepsis.
Styringen af figuren er super præcis, jeg har ikke oplevet før at kunne magte patterns som i espgaluda men her sniger man sig igennem skuddene så hurtigt eller langsomt man nu har behov for. Styringen minder meget om space invaders infinity gene, dvs at man bevæger figuren ved at slide en finger på skærmen og ikke bruger et joypad på skærmen som de fleste konverteringer gør. Heldigvis fylder spillet ikke hele skærmen medmindre man vælger dette i indstillingerne, så problemerne fra SIIG at man ofte kommer til at dække for sin figur med fingeren opstår stortset aldrig.
Der er kun to kritikpunkter. Knapperne i siden som bruges til at skifte skud, og tænde slukke for skud/awakening/skjold er en anelse for lille til mig så de bliver ikke altid ramt helt pga manglende feedback som rigtige knapper på et stick jo giver. Og så er det ikke nemt at komme igennem et helt spil, da der ikke gemmes når man bakker ud af spillet for at lige sende en besked eller lignende (man kan dog vælge bane når man starter spillet). Det vil dog forhåbentlig blive rettet når den nye iPhone software kommer til sommer.
ElgenElgenSkrevet 18/07-10 17:53 
3of19>
Og så er det ikke nemt at komme igennem et helt spil, da der ikke gemmes når man bakker ud af spillet for at lige sende en besked eller lignende (man kan dog vælge bane når man starter spillet). Det vil dog forhåbentlig blive rettet når den nye iPhone software kommer til sommer.

...og det er så heldigvis rettet med den seneste update };-)
Er der iøvrigt andre der bruger OpenFeint til hi-scores osv. jeg er på med navnet ElgenDK.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
3of193of19Skrevet 19/07-10 00:44 
Ja, det var også på tide.
Men det ser ud til at bugge en gang imellem. SKAL man bruge doppelklik på home button og så starte spillet op fra seneste programmer for at softwaren ikke resetter?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig