X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSO - Nu er jeg i tvivl


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 08/07-03 05:38 
HMN, nu er jeg altså i tvivl

efter at have LÆST MSN'S Andmeldelse af PSO

STÅR der, at man ikke behøver XBL for at kunne spille OFFLINE, sammen med venner, så ved ikke om det er JER der har misforstået noget, eller ham som der har skrevet andmeldelsen er MINDRE retarderet,

Har spurgt om det FØR, men !! "HMM" er der NOGLE som VED med 1000% sikkerhed at man SKAL have XBL for at spille det...
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SaturinoXSaturinoXSkrevet 08/07-03 05:38, rettet 08/07-03 05:39 
Saml nogle venner
Som singleplayer spil er Phantasy Star Online: Episode I&II en kedelig omgang og man skal være temmelig glad for denne genre for at man får noget ud af det alene. Det ser straks helt anderledes ud, hvis man kan finde et par venner, som vil være med, så begynder spillet at vise sine stærke sider med en god team-følelse i gameplayet. Har man mulighed for at gå online via Xbox Live er det endnu bedre, da man her kan joine forskellige teams bestående af personer fra hele verden og sammen med dem, kæmpe for en fælles sag
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
MrCaseMrCaseSkrevet 08/07-03 07:12 
Jeg har spillet. Og jeg er fuldt overbevist om at man skal have live.

Når du starter spillet op starter du med at vælge live-konto og ind-banke din kode og så kommer du til menuen hvor du kan vælge on- eller off-line spil.

Så. Tjeps. Live it is
Have you considered sucking less?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/07-03 09:33, rettet 08/07-03 09:34 
SaturinoX >
...eller ham som der har skrevet andmeldelsen er MINDRE retarderet...

Det er så mig, som du mener er mindre retarderet, men måske du skulle pudse læsebrillerne, for tidligere i anmeldelsen står det klart og tydeligt:

"Phantasy Star Online: Episode I&II kan spilles både offline og online, men det kræves stadig, at man har en Xbox Live account for at spille spillet offline, hvilket er lidt irriterende, men sådan har Sega valgt at gøre det."

Og det afsnit du fremhæver, siger da på ingen måde, at det kan spilles offline uden Live... ???
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
AmbyAmbySkrevet 08/07-03 09:43 
Tror han henviser til følgende linie :
"Har man mulighed for at gå online via Xbox Live"
Som kunne forstås på den måde at man ikke behøver at have muligheden for at kunne gå online.
Når det står klart og tydeligt i anmeldelsen, som du selv siger, er dette jo irrelevant.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig