X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sejt spiltilbud: Humble Indie Bundle


Svar
MarcusMarcusSkrevet 08/05-10 15:01, rettet 31/12-12 03:38 
Hej P:R,

Via "Electronic Frontier Foundation", en sej organisation der beskriver sig selv som:
EFF>
EFF is the leading civil liberties group defending
your rights in the digital world."

http://www.facebook.com/eff

...... Se hele indlægget
259 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 04/10-13 17:07 
Du kunne bede en hacker ændre den der Charity-slider til Dollah for Papand :P

Synes der er lidt for mange meh spil i den bundle, så springer over - men det er subjektivt, det er bestemt et kvalitets-bundle :)
SumezSumezSkrevet 04/10-13 17:29, rettet 04/10-13 17:30 
Jaeh, der er mange spil i den bundle jeg gerne ville have, men orker ikke al det DRM. For $6 er det helt sikkert et godt køb ellers.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 04/10-13 20:56 
Jeg mener heller ikke der er nogen grund til at acceptere for grov DRM, men når prisen når et vist niveau bliver det mindre vigtigt. Har de fleste af spillene i Nordic Games bundlen mere end normal Steam DRM?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 05/10-13 12:21 
Nej, jeg tror det er Steam der bliver henvist til.
j/k
jaesjaesSkrevet 16/10-13 00:33, rettet 16/10-13 00:38 
HIB with Android 7:

Alle spil er crossplatform - pc, Mac, Linux, Android.

Ticket to Ride (+ dlc: Ticket to Ride 1910 USA)
Greed Corp
Incredipede
Anodyne

Betal mere end ca. $6:
Worms Reloaded
The Bard's Tale

Som sædvanlig er der flere spil på vej (man skal betale over gennemsnittet for at få dem).

https://www.humblebundle.com/
HankyHankySkrevet 05/11-13 20:20, rettet 05/11-13 21:39 
Humble WB Bundle:

- Batman: Arkham Asylum GOTY
- FEAR 2
- FEAR 3
- LoTR: War In The North

Pay more than average (pt.$4.20) and get

- Scribblenauts Unlimited
- Batman: Arkham City GOTY

https://www.humblebundle.com/

EDIT:
Tak jaes ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SonicSonicSkrevet 05/11-13 20:38 
Sejt spiltilbud: Humble Indie Bundle

:o
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 05/11-13 21:03 
DRM frit eller Steam-only? Synes ikke det fremgår
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 05/11-13 21:07, rettet 05/11-13 21:07 
Er de ikke gået helt væk fra Steam på humblebundle? Der var noget om det forleden. Formentlig forårsaget af at folk gav nøgler væk.
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/11-13 21:16 
"Unlock on Steam

Add all the games in this bundle
to your Steam library on Windows
(Note: Steam is required)."

Det er ikke sikkert de har kunne slippe uden om, når det er den her slags titler.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 05/11-13 21:19 
Unlock on Steam tingen gælder normalt også de spil man køber DRM frit :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 05/11-13 21:27 
Du har byttet rundt på dem, Hanky - det er de to første, der er bonusspil :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/11-13 21:31 
@Sumez
Fisk. :P
Jeg har desværre allerede alle spillene undtagen LOTR (som jeg ikke rigtig er interesseret i alligevel), så jeg kan ikke engang teste det i praksis.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
jaesjaesSkrevet 05/11-13 21:38 
Ellers prøv med GOGs byg-selv-bundle :)
http://www.gog.com/news/charity_promo_pick_3_games_donate_5_or_more_100_goes_to_charity
HankyHankySkrevet 05/11-13 21:43 
Sumez> De er ikke DRM-fri - de SKAL indløses via Steam.

De har gjort, så man ikke længere får en key der skal indløses, men man skal derimod linke sin Steam-account til Humblebundle, hvor de så indløses ved at klikke på en knap.

Sikkert for at forhindre folk i at købe adskillige bundles, og så videresælge nøglerne med gevinst for øje.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Bede-xBede-xSkrevet 05/11-13 23:32, rettet 05/11-13 23:33 
Hanky>
Sumez> De er ikke DRM-fri - de SKAL indløses via Steam.

Godt nok er de ikke DRM fri, men det er måske værd at nævne at de to uger nogen af os har oplevet Steam spil virke i hvis de ikke er koblet til nettet, ifølge Valve ikke er by design. Om man køber den påstand eller ej, så er det i hvertfald positivt hvis man ikke længere skal rende ind i den slags problemer på Steam.

As great as Steam is for browsing games and saving money with sales, there's always been one really irritating thorn in the distribution portal's paw: it require players to go online every two weeks or so to verify their account.

(..)

"Offline Mode is designed to be indefinite," wrote Valve staffer HenryG on the Steam user forums in response to the accusation that Offline Mode was designed to fail every fortnight. "You can't access any of Steam's online features such as friends lists or saved game synchronisation, of course, but the client should allow you to run in Offline Mode for as long as you like."

(..)

EDITED Nov 4 2013 - holy thread necro. Looks like Kotaku decided to link to this post from six months ago, and every game blog has copy-pasted it. The "two week" timeout issue has been fixed for months now, along with several other bugs. We're still working on improvements, and you might catch them if you read the patch notes carefully, but we don't bother to post on the forums every time we fix something (maybe out of fear that it will get posted as front-page news six months later?).

http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-04-valve-working-to-make-offline-mode-indefinite

Den sidste del af citaterne er taget fra linket i EG artiklen.

Med det og de priser der bliver kørt er det fra mit synspunkt svært at sige nej til (ellers er DRM fri stadig en mulighed mange steder). Alene Scribblenauts Unlimited koster jo mange gange mere på konsol og med tiden bliver de nødt til at ændre pris niveauet, hvis de vil være konkurrence dygtige. Det spændende bliver at se, hvilken betydning det får på udviklingen, når markedet får tvunget priserne i bund over en større del af linjen..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
The DaneThe DaneSkrevet 06/11-13 00:54, rettet 06/11-13 01:01 
Det skulle dog stadig være muligt at give dem væk som gave. Eller rettere det er det nu :)
http://blog.humblebundle.com/post/66129939468/you-spoke-we-listened

Og så er den sidste nye bunke ganske imponerende efter min mening. Med mindre man selvfølgelig allerede har købt dem :p
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 06/11-13 08:04, rettet 06/11-13 08:04 
Bede-x>
de to uger nogen af os har oplevet Steam spil virke i hvis de ikke er koblet til nettet,

Anede faktisk slet ikke at Steam var SÅ aggressivt. Hvis det er tilfældet, hvordan kan masserne så hylde Steam så meget, mens Microsoft bliver gjort til djævlen selv for præcis samme tilgangsvinkel? Svar evt. i mere relateret tråd, hvis nogen har lyst til at tage den. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 06/11-13 08:07, rettet 06/11-13 08:15 
Det var en fejl, som skulle være rettet for nogle måneder siden, som Bede-x også quoter ;)

Hvis det ikke havde været en fejl er det nok et spørgsmål om at der ikke har været så mange der rent faktisk er stødt ind i problemet, samt at Steam eksisterer på en åben platform og folk ikke er så¨bekymrede, fordi det er forholdsvis enkelt at patche sig ud af problemet, hvis Steam skulle forsvinde.
j/k
SumezSumezSkrevet 06/11-13 08:16, rettet 06/11-13 08:33 
Jeg er ikke helt med på hvordan DRM bliver indført "ved en fejl", men fred være med det.

edit: lol
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 06/11-13 08:20 
DLC? DRM? Valve påstod 14 dage tingen var en fejl, mere end det kan vi vel ikke forholde os til?
j/k
jaesjaesSkrevet 06/11-13 09:52 
Bede-x>
Det spændende bliver at se, hvilken betydning det får på udviklingen, når markedet får tvunget priserne i bund over en større del af linjen..

Det er i hvert fald ikke alle udviklere, der, forståeligt, er glade for bundles, supertilbud hos Steam osv. Der er desværre nogle tabere i det her spil, og vil nu også mene priserne er så lave, som de bør være, og mere til.

Sumez>
Anede faktisk slet ikke at Steam var SÅ aggressivt. Hvis det er tilfældet, hvordan kan masserne så hylde Steam så meget, mens Microsoft bliver gjort til djævlen selv for præcis samme tilgangsvinkel? Svar evt. i mere relateret tråd, hvis nogen har lyst til at tage den. :)

Nu er der vel forskel på at skulle være online hver 24 time og hver 14. dag - som nævnt er det også en bug (at Valve så håndterer det dårligt er selvfølgelig lidt trist), og mange kan være offline i månedsvis :)

Det sagt, hyldes Steam også mest for deres gode tilbud og det smarte ved at have alt samlet, og under ét interface. For mange er Steam pc-verdenens svar på en konsol :) Men selv vil jeg nu også tage DRM-fri spil så vidt overhovedet muligt. Undtagelsen er, når når prisen er radikalt bedre hos Steam eller lign. tjenester.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/11-13 21:47 
I det næste døgns tid er der tilbud på enkelte titler i The Humble Store.

- Chivalry: Medieval Warfare: $6.25
- Don't Starve: $7.49*
- Euro Truck Simulator 2: $6.25
- Gunpoint: $4.99*
- Natural Selection 2: $6.25
- Orcs Must Die! 2 - Complete: $6.25
- Prison Architect Alpha: $14.99*
- Rogue Legacy: $7.49*
- The Swapper: $4.99*

* = DRM ikke påkrævet

The Humble Store
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkenDarkenSkrevet 12/11-13 00:13 
Synes The Swapper er et sejt lille platforms puzzler, det er ikke langt, men det er godt.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
jaesjaesSkrevet 21/11-13 20:25, rettet 21/11-13 20:25 
Humble Weekly Sale: Zen Studios (Pinball FX2 Core Pack + en række andre pakker og selvstændige borde).

https://www.humblebundle.com/weekly
Bede-xBede-xSkrevet 17/01-14 00:09, rettet 17/01-14 00:13 
Bohemia Interactive bundle kører pt. Betal hvad man har lyst til for følgende spil:

-Arma II
-Take On Helicopters
-UFO: Afterlight
-Alpha Prime
-ARMA: Gold Edition
-ARMA Tactics

Betal $6 eller mere for:

-Carrier Command: Gaea Mission
-Arma II: Operation Arrowhead
-Arma II: DayZ Mod (I forvejen gratis)

https://www.humblebundle.com/weekly
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 21/01-14 15:31, rettet 21/01-14 15:31 
Der er ca. 4,5 time tilbage af HIB X:

Betal hvad du vil og få:
To the Moon
Joe Danger 2
Papo & Yo
Runner 2

Betal mere end ca. $5.37 og få yderligere:
Hoard
Strike Suit Zero
Tori Tori 2+
Reus
Surgeon Simulator 2013

https://www.humblebundle.com/
SumezSumezSkrevet 21/01-14 16:00, rettet 21/01-14 16:00 
Og det er for en gangs skyld DRM-frit, herligt :) Har været lidt vild efter at prøve To The Moon.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 30/01-14 22:07, rettet 30/01-14 22:08 
Det er Codemasters' spil, der er i den ugentlige bundle. Der er spil fra serierne Overlord, Dirt, Operation Flashpoint + spillet Rise of the Argonauts.

https://www.humblebundle.com/weekly
XiwanaXiwanaSkrevet 04/02-14 21:53, rettet 04/02-14 21:54 
Nyt humblebundle. Denne gang står Sid Meier for tur. Inkluderer blandt andet Civ III og IV. V'eren følger med, hvis der betales mere end ca. $6.10

The Humble Sid Meier Bundle
[inspirational quote here]
jaesjaesSkrevet 05/02-14 09:09, rettet 05/02-14 09:10 
Fedt! Tak for tip. Håber de smider Covert Action, Pirates! og Colonization på som bonus :)
Bede-xBede-xSkrevet 15/02-14 18:41 
Groupees Bundle til $1 med Syberia 1+2 og en masse crap:

http://groupees.com/steampunk2#
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-14 23:12 
Der er gode spil i Hubba indy bunda i denne omgang. Guacamelee, Dust: An Elysian Tale, Giana Sisters: Twisted Dreams, The Swapper, Antichamber og Monaco: What's Yours is Mine.

The average er 4.16$ lige nu

https://www.humblebundle.com/
JmogJmogSkrevet 18/02-14 23:58 
Jeg havde allerede Giana og Guacamelee men 5$ for The Swapper, Dust og Antichamber var ikke til at stå for.

Og så de ekstra spil, som de sikkert føjer til i de kommende dage.
KTCKTCSkrevet 19/02-14 08:55 
Indie Bundles har en evne til at få mig til at gå på kompromis med al logik.
Jeg har allerede købt Giana Sisters på GOG, Guacamelee og The Swapper på Steam.
Så er der Dust, som ser virkelig godt ud, mens Antichamber og Monaco ikke har sat mig så meget endnu.
Man vil jo gerne støtte de gode formål, og problemet er også, at de lokker med kommende spil, så et eller andet sted kan jeg nok ikke slippe :)

Er der nogen der ved om det er DRM fri udgaver af alle spillene, for de ville da ikke være skidt at få Guacamelee og The Swapper uden DRM?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 19/02-14 09:03 
Det er desværre blevet sindssygt svært at gennemskue hvornår humble's spil er DRM-fri, men jeg tror nok man kan regne med at de er det, når der ikke er et Steam-logo ud fra dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 19/02-14 10:51 
Nå, nu så jeg følgende på siden: "All of these games are available DRM-free for Windows, Mac and Linux."

That does it! Nu er den købt, og så bliver der ikke snakket mere om det :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 19/02-14 12:01, rettet 19/02-14 12:09 
Lige et tip, til andre som køber dette bundle:
Der er to downloads til Giana Sisters Twisted Dreams: "Twisted Dreams" og "Base Game"
Personligt var jeg meget i tvivl om, hvad der er forskel på de to downloads, og havde en teori om, at det ene måske var udvidelsespakken "Rise of the Owlverlord".

Men, efter at have hentet og installeret begge pakker, har jeg sammenlignet dem, og herefter med min GOG version, og kan konkludere følgende:

"Base Game" er spillet, inkl. de seneste patches, som også indeholder nogle ekstra baner.
"Twisted Dreams" er det oprindelige release, som altså ikke indeholder noget ekstra.

Summa summarum: Hent og installer kun den, der fylder mest.

EDIT: LOL! For at gøre forvirringen komplet, bytter de rundt på filnavnene til deres download, så når man trykker på "Twisted Dreams", henter man "gianasistersbuild.exe", og når man trykker på "Base Game", henter man "GianaSistersTwistedDreams_Windows_1391539472.exe". De retter det sikkert senere, men hvis man henter den, der fylder mest, går man nok ikke galt i byen. Jeg har i hvert fald rettet min tekst til, så den passer med dette :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 19/02-14 18:59 
KTC>
problemet er også, at de lokker med kommende spil, så et eller andet sted kan jeg nok ikke slippe :)

Mener godt man kan få de ekstra spil, selvom man ikke køber bundlet inden, de kommer på. Så hvis det var dét du var lidt bange for, kan du nok godt vente næste gang :)
KTCKTCSkrevet 19/02-14 21:10 
Nej, det ved jeg godt :)
Det var bare endnu et argument for at jeg ikke kunne slippe ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 25/02-14 22:46 
Så kom der lidt ekstra argumenter. Følgende spil er føjet til bundlen:
Fez
Starseed Pilgrim
Beatbuddy

Jeg kender kun Fez, men har faktisk aldrig fået det købt, så det er jo en dejlig bonus.
KTCKTCSkrevet 25/02-14 22:59 
Ja, samme her. Jeg har Fez til Xbox 360, men det kører ikke ret flydende. Hele patch-fadæsen har også givet mig en dårlig følelse, så har det godt med at have det på pc nu :)

BeatBuddy ser faktisk ret interessant ud, synes jeg.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 13/03-14 20:22, rettet 13/03-14 20:26 
Ny Humble Bundle. Betal hvad man har lyst til for:

Alpha Protocol
Company of Heroes
Rome: Total War
Hell Yeah! Wrath of the Dead Rabbit

Betal $5.99 eller mere og få yderligere:

Binary Domain
Typing of the Dead
Renegade Ops
10 Classic Sega Genesis Games (Altered Beast, Comix Zone, Crack Down, Ecco the Dolphin, Gain Ground, Golden Axe, Golden Axe 2, Golden Axe 3, Shinobi III, Vectorman)
Medieval II: Total War

Mere end $14.99 og man får Total War: Shotgun 2 med i købet.

https://www.humblebundle.com/weekly
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 24/04-14 20:57 
Seneste Humble Bundle hvor det meste er DRM frit, hvis man ønsker det.

Betal 5 øre for:

Cave Story+
Thomas Was Alone
VVVVVV
Dust Force
Puzzle Bots

Ved $6 får man også:

Limbo
Reus
Mutant Mudds Deluxe
Cthulhu Saves the World
Lone Survivor
Element4l

For $10 smides Teslagrad oven i.

https://www.humblebundle.com/weekly
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/05-14 20:47, rettet 13/05-14 20:48 
Humble Bundle kører daglige bundles over de næste to uger:

We must be out of our minds. In the midst of weekly bundles and a massive store sale we are now producing bundles on the daily. Catching a glimpse of what it must feel like to be an amped salesperson on a used car lot. You know the ones, they have the wacky waving inflatable arm flailing tube men on the lawn but they are not taking care of them at all and will likely lose the deposit because they are too distracted by pure energy coursing through their veins. This isn’t about us though, or tube men for that matter, but rather 14 days of bundles.

Every 24 hours beginning May 13 at 11 a.m. Pacific Time, we will feature a brand new daily bundle. Expect some unique bundles curated specifically for this event. You will also see special deals on games packaged with great extras. We are also opening up the vault and bringing back some bundles for one-night-only reunion shows and kicking off this festival with one of our favorites.

I dag er det en Deep Silver bundle. Betal hvad du vil for:

Saint's Row the Third
Saints Row 2
Risen 2: Dark Waters
Sacred 2: GE

Slå gennemsnittet (pt. $5.65) og få:

Dead Island GotY
Saint's Row the Third Full DLC Package
Metro 2033
Risen
Sacred Citadel

Betal $9 for også at få Dead Island: Riptide Complete Edition.

https://www.humblebundle.com/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 16/05-14 21:03 
Dagens bundle er ret godt. Kopipasta:

Pay what you want for:

Dear Esther
Capsized
Awesomenauts
Thomas Was Alone
Little Inferno

Beat the average and get:

Hotline Miami
Proteus
Tiny and Big in Grandpa’s Leftovers
English Country Tune
Intrusion 2
Oil Rush

https://www.humblebundle.com/
jaesjaesSkrevet 30/05-14 14:45 
Godt ugentligt bundle, omend nok mest for (hobby)udviklere.

Man kan selv bestemme prisen for nyeste version af RPG Maker samt "DLC #1" (musik og grafik) + et par spil. Dertil et par kategorier med flere spil og RPG Maker-ting for lidt flere penge (bl.a. To The Moon og mere DLC).

https://www.humblebundle.com/weekly
DarkenDarkenSkrevet 30/05-14 16:30 
Jeg havde allerede en par af tingene og selvom jeg ikke har lavet noget vildt, har jeg haft det hyggeligt med RPG Maker Ace VX.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Bede-xBede-xSkrevet 08/07-14 21:14, rettet 08/07-14 21:16 
Nyt Humble Bundle. Pay what you want:

Bioshock
The Bureau: XCOM Declassified
The Darkness II

Slå gennemsnittet ($5.48 pt) og få også:

Bioshock 2
Mafia II
Spec Ops: The line
+ uannoncerede spil

Betal $20 for:

XCOM: EU
Bioshock Infinite

https://www.humblebundle.com/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 22/07-14 20:56, rettet 22/07-14 20:56 
Square Enix Bundle...

Tier 1 - betal hvad du vil:

Thief Gold
Daikatana
Mini Ninjas
Anachronox
Hitman
Hitman 2

Tier 2 - betal mere end gennemsnittet (ca. $6) og få yderligere:

Deus Ex: Invisible War
Deux Ex: The Fall
Hitman: Absolution
Nosgoth Veteran Pack
Battlestations: Midway
+ flere p.t. uannoncerede spil

Tier 3 - betal $14.99 eller mere og få også:

Deus Ex: Human Revolution Director's Cut
Just Cause 2
Lara Croft and the Guardian of Light
Deus Ex: Game of the Year Edition
Kane & Lynch 2: Dog Days

https://www.humblebundle.com/
259 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig