X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Denon DVD-2930 Universal-afspiller


Svar
NaieraNaieraSkrevet 06/05-10 17:52, rettet 06/05-10 17:52 
Farven er sort, og mens afspilleren er brugt dagligt i nogle år, så er standen god, og den virker helt som den skal. Der er desværre ingen original emballage, men jeg har (muligvis) manual (ellers kan den jo hentes på nettet) og et garantibevis fra HiFi Klubben. Fjernbetjening medfølger selvfølgelig også. Og det er en LÆKKER fjernbetjening ;)

Pris: 1000,- inkl. forsendelse.

S: Denon DVD-2930 Universal-afspiller

Yderligere info
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/05-10 20:10 
Mmm, jeg føler mig fristet til at hapse den :)
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 06/05-10 20:18 
Følg dit instinkt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/05-10 20:20 
Hvor habil er den som alm. CD-afspiller? Kan man hive stereo ud på den digitale udgang eller er det kun 5.1?
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 06/05-10 20:29, rettet 06/05-10 20:29 
Den kostede næsten 7k fra ny, så det er en temmeligt habil afspiller til det hele. Den har også pænt avanceret dvd de-interlacing, hvis det skulle være interessant.

Jeg er sikker på man kan få stereo ud af alle de tre forskellige digitale udgange. Den har jo også ret god D/A-konvertering, så de dedikerede analoge stereo-udgange kunne man jo også med fordel benytte sig af.

S: Denon DVD-2930 Universal-afspiller

(højreklik og 'vis billede' for at forstørre)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/05-10 20:34 
PM sendt :)
AV Intelligent Terminal
JmogJmogSkrevet 06/05-10 22:32 
Killer Bean 2>
Hvor habil er den som alm. CD-afspiller? Kan man hive stereo ud på den digitale udgang eller er det kun 5.1?

Ud af ren nysgerrighed, kan DVD-afspillere normalt ikke hive stereo ud af deres digitale udgange? Jeg har haft tre i tidens løb og de kunne alle. Jeg anede dog ikke det var specielt.

Faktisk undrer det mig at det skulle være tilfældet i nogen afspillere overhovedet. Der er jo ikke noget særligt "5.1-agtigt" ved digitale udgange.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/05-10 22:42, rettet 06/05-10 22:47 
Jeg spurgte også kun fordi, jeg aner hat om det :D

Digital lydoverførsel er først begyndt at interessere mig på det seneste, efter jeg har opdaget, at man kan modde både Saturn'en og Dreamcast'en til at have digital coax udgang til lyden.

EDIT: rettede lige lidt dobbeltkonfekt...
AV Intelligent Terminal
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/05-10 23:20 
Jmog>
Ud af ren nysgerrighed, kan DVD-afspillere normalt ikke hive stereo ud af deres digitale udgange?

Jo, derfor er det heller ikke noget specielt.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig