X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spilleklub Co-op: Left 4 Dead 2


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/05-10 15:11 
Jeg er klar over, at dette er en halvgammel titel, men i forbindelse med den nye udvidelse, er jeg blevet overtalt til at købe og spille det via Steam.

Jeg spillede aldrig 1'eren, udover et kort glimt af demoen på XBLA, men har hele tiden tænkt, at det burde jeg.

Nu har jeg så spillet 3 - 4 timer i 2-, 3- og 4-mands co-op.

Og grundlæggende:
What's the fuss about?!?!

Jeg er super skuffet faktisk.
Bortset fra at historien er skræddersyet til 4 personer, kan jeg på ingen måde se, at dette spil skulle være noget særligt i co-op "genren".

Det føles som et Half-life mod, hvor modstanderne tilfældigvis er zombies.
Selvom man kan hjælpe hinanden, og vi f.eks spillede en bane, hvor man skal hente nogle benzindunke i området, så synes jeg at gameplayet/formen er lysår bagude ift. hvad man får af co-op oplevelser med f.eks Halo, Gears of War og RE5.

Måske er jeg farvet af, at jeg virkelig ikke bryder mig om styreformen.
Det er måske lynhurtigt og præcist for PC purister, men for mig er det forjaget og utilgivende.
Den typiske Counterstrike spillestil, hvor man spurter rundt og skyder på alt og alle, passer IMO utrolig dårligt til et zombie apocalypse spil, hvor man burde gå stille frem og dække hinanden. (check those corners, check those corners)

Og så synes jeg de særlige zombies er mega irriterende.
Jeg kan leve med at en Tank bare er vildt sej.
Men de andre typer, som oftest kommer ud af ingenting, eller fra en uventet vinkel hvor man ikke kan se dem, det synes jeg bare er latterligt.
Som nævnt i en anden tråd: det er jo ikke svært, at lave et spil svært eller skræmmende, hvis man bare kan spawne fjender bag ved spillerne, eller i det hele taget gøre det umuligt at forsvare sig imod, eller forudse et angreb.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 05/05-10 15:26, rettet 05/05-10 15:27 
Fik det selv forleden til 360 og heller ikke imponeret indtil videre (!).

Har kun spillet det kort i singleplayer for at lære styringen og gameplayet bedre inden jeg går online, men utroligt upræcis oplevelse. Har stået flere gange og skudt på en zombie skråt bagved en partner men hvor partneren blev ramt i stedet. Det syntes jeg var frustrerende.

Vil dog spille mere for at se om det ændrer sig om og oplevelsen er helt anderledes mht. præcision online.
PlaykidPlaykidSkrevet 05/05-10 19:48 
Jeg synes stadig at Left 4 Dead er Valves bedste spil :)

Left 4 Dead 1 i coop, med 4 motiverede spillere på ekspert er en af de bedste coop oplevelser jeg har haft.
Spillet er simplet, men alligevel dynamisk og godt udfordrende.

Speciel infected har det med at komme ud af det blå, men det er en del der er med til at gøre spillet udfordrende og opfordre til at spille sammen.

Left 4 Dead 2 har jeg ikke spillet så meget desværre, der er nogle enkelte ændringer jeg ikke bryder mig om, men det har fået en del mere indhold.
Spiller nu: Halo 3
HeroldHeroldSkrevet 05/05-10 21:00 
Jeg forstår ikke rigtigt jeres kritik, men det kan være fordi jeg spiller det på pc? Der fungerer det i hvert fald helt fantastisk!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 05/05-10 21:07 
Jeg har råspillet etteren og gennemført toeren en enkelt gang. Foretrak nummer et, men begge dele synes jeg var super oplevelser.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig