X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Surt opstød


Svar
DarkenDarkenSkrevet 29/04-10 19:33 
Nå men jeg har siddet og stenet Red Dead Redemtion mp traileren. Ser sygeligt fedt ud, så er der så en af kameraterne der melder han har bestilt Ltd. Ed.

Så tænkte jeg det må jeg nok heller læse om. OST? nice nok.
Skin/hest og guld våben? heh stener nok... og så fandt jeg lige ud af at de ingame ting giver syge bonuser.

- Hesten er hurtigere end alle andre heste i spillet + den gør at du tager mindre skade når du er på den.

- Skin giver dig x2 "dead eye" regeneration (funktion til at targete flere fjender).

- Våben giver extra fame per kill (fame giver tilsyneladende flere missioner).


Nu kan det godt være jeg har misforstået noget, men jeg kan ikke se nogle steder at overstående bonuser kun fremkommer i SP delen.

Der må være andre herinde, der fuldstændig tager afstand fra den slags i et spil der ligger så meget op til MP som dette gør. Føj for pokker.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/04-10 20:04 
Det er sgu en ulækker måde at tjene penge på! >:-( Det er en form for, at spilfirmaerne har fundet ud af at score kasse på at sælge "snydekoder"... som jo ellers plejer at ligge frit tilgængeligt med en hurtig netsøgning, hvis man ellers bruger den slags.
KalicolaKalicolaSkrevet 29/04-10 20:33 
Jeg er sikker på at man også kan få disse ting i standard edition. Jeg tror det er ligesom bad company 2, hvor nogle af bonus'erne er unlocked i limited edition. Man kan også få disse bonus'er med standard edition, men man skal bare lige unlocke dem først.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 29/04-10 22:56 
Darken>
Nu kan det godt være jeg har misforstået noget, men jeg kan ikke se nogle steder at overstående bonuser kun fremkommer i SP delen.

Kan du se nogen steder at det er i MP?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/04-10 01:32 
Jeg kan godt lide special editions... Især hvis man får en fed artbook eller noget, men det er lidt noget pis når de putter ting i som er væsentlig vildere end det man kan få ved at købe den normale version.
Der er nogen spil, som f.eks. Splinter Cell, hvor de extra våben man får giver én en fordel tidligt i spillet, men senere finder man dog bedre våben.

Men hvorfor skal de være så vilde i Red Dead Redemption og hvorfor skal de være guld??? Seriøst??? Hvem syntes den slags er pænt??? Tror de at de eneste der gider købe de dér limited editions er Olie Sheiker eller 50 Cent?

Det er næsten lige så bullshit som dét med at nogen vælger at udelade gameplaymodes eller baner fra den normale version af spillet, bare for at de kan vride et par ekstra håndøre ud af dem der ikke har købt limited edition på et senere tidspunkt.

Jeg ved at EA gør noget lignende med deres udgivelser, men der putter de godt nok en kode sammen med ALLE spillene så man kan låse op for de dér ekstra ting. Det er vidst nok en taktik for at bekæmpe Games Top, men på sigt, når vi engang når til næste generation, er jeg bange for at det snart ikke bliver muligt at spille klassikere fra denne generation.

Bare tænk på alle de download titler og DRM der kræver at man er online... Når de fjerner den service, hvad så?

Jeg kan til hver en tid spille et NES spil i den originale hardware, men kan jeg også spille Castle Crashers om 20 år?
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/04-10 07:28 
Darkbeat>
... eller 50 Cent?


Jeg forestiller mig Curtis sidde og spille RDR... med den fedeste guld-seksløber, mens han tænker på hvorfor hans egne spil er... knap så fede :D
RJKRJKSkrevet 30/04-10 08:50 
Darkbeat>
Jeg kan til hver en tid spille et NES spil i den originale hardware, men kan jeg også spille Castle Crashers om 20 år?

Generelt om mange nyere og kommende spil: næh. Ikke med mindre nogen tvinger firmaerne til det. Så dét må vi jo arbejde på :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 30/04-10 08:58 
Det giver da heller ikke mere mening at bonusserne skulle være i SP-delen. Det er fuldstændig uforståeligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 30/04-10 13:11 
Sumez>
Det giver da heller ikke mere mening at bonusserne skulle være i SP-delen. Det er fuldstændig uforståeligt.

Mere mening end i multiplayer :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 30/04-10 13:15 
Og endda meget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig