X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castlevania - Lords of Shadow


Svar
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 25/04-10 18:17 
Faktum er at der er et nyt 3D Castevania spil på trapperne, med MercurySteam og især Kojima productions ved roret, lægger det op til Castlevania på en helt ny måde.
Det har vel længe været kendt at Konami har brugt de nye konsoller til at eksperimentere med serien på, mens vi på de håndholdte konsoller har kunne få lov at beholde de klasske 2D sidescroller/metroidvania castlevania spil. Se hele indlægget
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
136 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 25/04-10 18:17 
Faktum er at der er et nyt 3D Castevania spil på trapperne, med MercurySteam og især Kojima productions ved roret, lægger det op til Castlevania på en helt ny måde.
Det har vel længe været kendt at Konami har brugt de nye konsoller til at eksperimentere med serien på, mens vi på de håndholdte konsoller har kunne få lov at beholde de klasske 2D sidescroller/metroidvania castlevania spil.
Og da det på E3 sidste år blev offentligtgjort at Lords of Shadow skulle være et openworld 3D action adventure, holder det jo egentligt også meget godt tesen, set ud fra resten af serien(ikke at det betyder spillet bliver originalt).
Om det så er et desperat forsøg på at "redde" serien at konami har kontakte hideo kojima vides dog ikke. :P

Min største ærgelse er dog nok efter Michiru Yamane forladt Konami ikke kommer til at lave musikken til spillet.
Flere steder på nettet er det dukket op at Oscar Araujo skal lave musikken til spillet, han er ukendt for mig, men behøver vel ikke at være et dårligt tegn.

Alt i alt er jeg meget spændt på denne title da alt tyder på det bliver Castlevania på en helt ny måde, dog er jeg lidt betænkelig ved MercurySteam jeg kendte dem ikke før, men efter lidt google lader det ikke til de har voldsomt meget erfaring, eneste umiddelbare referance er Clive Barker's Jericho, hvilket jeg ikke var synderligt imponeret over.

Jeg vælger ihvertfald at forholde mig positivt afventene og stoler på Hideo ikke vil lægge navn til et lorte spil.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 25/04-10 18:20 
Trailer til dem der skulle have misset den fra sidste års E3:
http://www.konami.jp/kojima_pro/e3_2009/castlevania/
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
RaGeRaGeSkrevet 25/04-10 18:54 
Et af de spil jeg ser mest frem til, det ser jo fremragende ud :P
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
nerosnerosSkrevet 25/04-10 18:59 
Mit "Sauron Øje" hviler også over den her titel ;D
Bashful Neophyte
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/04-10 19:35, rettet 25/04-10 23:37 
Det tyder på at blive mere dystert og blodigt end tidligere CV-spil, hvis jeg kender udvikleren MercySteam ret efter min oplevelse af CB's Jericho. Det spil synes jeg faktisk havde en forfriskende tilgang til FPS-genren. Nu er jeg så også inkarneret tilhænger af alt, hvad Clive Barker rører ved - mest forfattermæssigt (er ikke vild med alle hans spøjse malerier).

Det ser pt. ud til, at Lords Of Shadow leverer varen rent "CV"-visuelt, og så man jo håbe på, at oplysningerne rundt omkring holder stik: at det indeholder gameplay-elementer fra Shadow Of The Colossus (måske kun i boss-kampe?).

Trist at Yamane ikke komponerer musikken. Jeg kender ikke meget til den spanske komponist Araujo, bortset fra at han åbenbart også havde en finger med i CB's Jericho (hvortil jeg ellers troede at musikken kun var leveret af "God Of War"-komponisten Cris Velasco).

Mht om CV:LOS bliver en ny og anderledes CV-oplevelse, så skal det siges, at jeg ikke bryder mig om visse udvikleres "lad os nulstille en spilserie med et spil, der bliver mere lettilgængeligt for et nyt publikum"-mentalitet. Men i det her tilfælde ser jeg frem til det nye CV-spil pga netop den udvikler, der står bag roret. Jeg håber dog, at det kan distancere sig fra spil som God Of War og Dante's Inferno.

Jeg foretrækker CV-spil i 2D: "Metroid"-style eller som Super Castlevania IV. Af 3D-spillene i CV-serien er det stadig kun Lament Of Innocence, jeg mener der har formået at genskabe en tilsvarende holdbar CV-mekanik. Jeg frygter, at Lord Of Darkness går helt bort fra dette med "Open World"-konceptet.

Noget af det lige nu mest lovende ved LOS, må næsten være stemmeføringerne fra folk som Robert Carlyle (The World Is Not Enough), Sir Patrick Stewart (Star Trek) og Natascha McElhone (Solaris).

EDIT: at blande CV-undertitler sammen (Legacy Of Darkness og Lords Of Shadow)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
nerosnerosSkrevet 25/04-10 20:17, rettet 25/04-10 20:18 
SkyblazeR>
Noget af det lige nu mest lovende ved LOD, må næsten være stemmeføringerne fra folk som Robert Carlyle (The World Is Not Enough), Sir Patrick Stewart (Star Trek) og Natascha McElhone (Solaris).

Yes Sir!

Men mener du ikke Lords of Shadow?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 25/04-10 22:07 
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal vente. Jeg ser mere frem til en ny DS-titel, så tager jeg det her som det kommer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/04-10 23:26 
Det ser i hvertfald nice ud rent teknisk. Så må vi håbe historien og personerne i spillet er på samme niveau og med Kojima til overse projektet fra sidelinjen er det vel ikke helt utænkeligt.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/04-10 23:35 
neros>
Men mener du ikke Lords of Shadow?

EDITED - men vel snart hip som hap med alle de undertitler, der findes i CV-serien :) Indrømmet: har spillet en hel del Legacy Of Darkness (er IMO et meget undervurderet CV-spil).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 17/06-10 17:43 
Damn, Castlevania: Gods Of War ser godt nok storslået ud!!

Det har ikke været billigt at producere, det spil, det er godt at se Konami satse stort på CV-franchisen igen.

E3 Trailer (temmelig lang video)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 17/06-10 17:52 
Og hvis man ikke syntes videosekvenserne alene lignede God of War:

http://www.youtube.com/watch?v=Pyvh_-oqjtc

:P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 17/06-10 17:59, rettet 17/06-10 18:00 
Først traileren - WOW!!

Men så ligner det jo bare en God Of War klon i gameplay. Jeg håber meget at det spil har mere at byde på end bare flotte scenerier og et gameplay som efterhånden er blevet gennemsyltet her på det seneste.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 15/07-10 00:14 
Det står til Release Date: Aug 4 på Gamespot. Hvornår kommer det i lille Danmark så?
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/07-10 07:47 
Der er ingen officiel `release` date på spillet endnu.

Det kommer helt sikkert ikke 4 august. Engang i Oktober/November er et godt bud.
nerosnerosSkrevet 15/07-10 08:00 
Ah ok synes også det var lidt tidligt.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 31/08-10 16:49 
Fixed camera...hmm lidt ærgeligt men det ser nu faktisk rigtig godt ud :-)

preview-walkthrough
Bashful Neophyte
GoodtimesGoodtimesSkrevet 31/08-10 19:05 
Det ser spændende ud, og kameravinklerne synes jeg også ser fine ud. Forhåbentlig bliver det en meget stemningsfuld oplevelse.
nerosnerosSkrevet 31/08-10 19:10, rettet 31/08-10 19:10 
Jeg er faktisk lidt skuffet over at det ligner så meget til forveksling en God Of War Klon i højeste grad..Så kan de putte alle de små tweaks og gadgets ind som de vil det vil ikke ændre på den sag. Sådan har jeg det ihvertfald ved at se det gameplay, men jeg håber jeg bliver overrasket når det udkommer.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 03/10-10 09:05, rettet 03/10-10 09:07 
Så er der et review oppe.

Jeg er imponeret over grafikken, men jeg havde ønsket de havde lavet noget mere banebrydende end bare at kopierer fra God Of War :-(

Gameplay ser en smule irriterende ud..?

Det skal da prøves men det bliver ikke et spil jeg vil betale fuld pris for.

GT review
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 03/10-10 09:54 
Demoen er forresten oppe på PSN Store for alle. Det virker faktisk helt ok og er meget flot, men det er total GoW klon... de har vist også lånt lidt fra SotC :)
SumezSumezSkrevet 03/10-10 10:04 
Downloader! :o
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RaGeRaGeSkrevet 03/10-10 15:32, rettet 03/10-10 15:41 
Jeg er sådan set ligeglad om det er en "GOW" klon så længe spillet leverer varen. Har bestilt det til PS3 og synes det ser for fedt ud :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 03/10-10 16:09 
Også tilstrækkeligt for mig :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/10-10 16:50, rettet 03/10-10 17:04 
99% af alle spil nu om dage er jo 'kloner' i større eller mindre grad. Men der er godt nok meget GOW ripoff heri, de quicktime events og det med at 'ridde' på store fjender og bruge dem til at nakke forhindringer/andre fjender er godt nok latterligt, det er jo gow3 om igen, men det er måske for meget at forvente at de finder på noget nyt...

Det ser flot ud, jeg håber historien er god så jeg kan holde focus og spille spillet i mere end en time i træk, det har jeg nemlig svært ved i andre button mashers som gow/dmc/baoynetta osv pga handlingen enten er for kedelig eller at der for langt imellem momenterne.
nerosnerosSkrevet 03/10-10 18:02, rettet 03/10-10 18:03 
Jeg synes på trods af at det virkelig er et GOW rip-off, at det faktisk er meget fedt, og jeg synes faktisk det virker mere interessant end GOW3! Så måske alligevel er det noget jeg går hen og køber i sidste ende ;-)

Synes det er super hyggeligt når Captain Jean-Luc Picard læser op!
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/10-10 18:59 
Man behøver jo heller ikke opfinde den dybe tallerken hver gang :)
AV Intelligent Terminal
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/10-10 19:29, rettet 03/10-10 19:30 
Nej, men de behøver vel ikke direkte stjæle. Det 'beast riding' der, som bruges til at nakke fjender og overkomme en forhindring tæt på er jo en 100% kopi af GOW3, samme er den quick time event hvor han brækker nakken på den ulv eller hvad end det er ved at hive i armen og trampe den i hovedet og det er vel ønsketænkning at de to ting man ser i videoen der er de eneste kopier.

Det er da uhyggeligt uopfindsomt fra udviklernes side.
RaGeRaGeSkrevet 03/10-10 19:35, rettet 03/10-10 19:37 
Jeg kan stadigvæk ikke se problemet i det så længe det fungerer. Jeg vil hellere have, at man satser på noget velkendt der fungerer, end at de smider et eller andet udueligt i spillet.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/10-10 19:42, rettet 03/10-10 19:49 
Det gør jeg tydeligvis?

Er da fuldstændig irrelevant om det fungerer eller ej, pointen er at det er fantasiløst fra udviklernes side. At de ikke har fantasi eller evne til lave deres egne gameplay elementer så de ligefrem laver 100% kopier af små elementer/scener fra andre spil er da under al kritik.

Det har intet med at 'satse på noget velkendt der virker' når vi har at gøre med små elementer/scener i gameplayet der er direkte kopieret. Jeg har intet problem med at det generelt spiller som gow, men når de kopiere selv små detaljer og små gameplay elementer, istedet for at finde på deres eget, bliver det for meget og for fantasiløst efter min mening.

Men det er du ligeglad med eller hvad? Bare det virker, så kan gameplayet være en 100% tro kopi af GOW, bare i et andet setting og med en anden historie. Så bliver det squ nemt at lave spil lige pludselig.
nerosnerosSkrevet 03/10-10 20:33 
Killer Bean 2>
Man behøver jo heller ikke opfinde den dybe tallerken hver gang :)

Nej du har ret, men der er ved at være meget langt imellem de gode og opfindsomme spil efter hånden. Dermed siger jeg ikke at det ikke er ok at stjæle fra andre spil, men der bliver godt nok kogt suppe iøjeblikket ;-)
Bashful Neophyte
The DaneThe DaneSkrevet 03/10-10 22:14 
Det ligger rigtigt nok tæt op af God of War, men vil nu vente med at afgive en endelig dom over det da historien godt kan fænge så meget at det er til at overse.

Demoen solgte dog ikke voldsomt efter min mening - kunne eksempelvis godt have lagt mere vægt på at han rent faktisk er en Belmont. Men som sagt; må se det an når det kommer :)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 04/10-10 08:03, rettet 04/10-10 08:06 
Killer Bean 2>
Man behøver jo heller ikke opfinde den dybe tallerken hver gang :)

Jeg synes bare det er trist at presse ned over en serie som Castlevania, der i forvejen har været med til at sætte standarden for andre. Det hjælper jo heller ikke meget at rippe en serie som God of War, hvis man ikke kan gøre det bedre eller tilføje noget nyt/ting man hugger andre steder fra, som f.eks. Darksiders gør det.
Iøvrigt synes jeg slet ikke at beat'em up genren klæder CV-serien. Mere platformshopperi, tak! :)

Mit indtryk af Lords of Shadow er at det er utroligt flot, men rigtig kedeligt at spille...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/10-10 11:52 
Sumez>
Mit indtryk af Lords of Shadow er at det er utroligt flot, men rigtig kedeligt at spille...

Heldigvis virker det meget bedre end det forfærdelige Castlevania: Lament Of Innocence og middelmådige Curse Of Darkness til PS2. Mit største kritikpunkt var kameravinklerne og total mangel på Castlevania-musik :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 04/10-10 12:07, rettet 04/10-10 12:08 
Konsolkongen>
Heldigvis virker det meget bedre end det forfærdelige Castlevania: Lament Of Innocence og middelmådige Curse Of Darkness til PS2. Mit største kritikpunkt var kameravinklerne og total mangel på Castlevania-musik :/

Jeg har aldrig prøvet de gamle Carstenvania spil til PS2..

Ja kameravinklerne er lidt uheldige engang imellem. På et tispunkt stod jeg og angreb noget jeg ikke kunne se, og faktisk kunne jeg heller ikke se mig selv :-/

Alligevel er jeg blevet lidt hooked på spillet. Kan virkelig godt lide sådan en Dracula setting med varulve og andet godt folk som spillet besidder ;-)
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 04/10-10 12:15 
Jeg har forudbestilt det hos shopto. Jeg er pjattet med den vampyr, varulv setting der er :) Jeg forventer ikke et gammeldags castlevania, så bliver forhåbentligt ikke så skuffet :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 04/10-10 12:24 
Det her video review fortæller måske ret godt hvad spillet er for en størrelse.

Link...
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/10-10 12:51, rettet 04/10-10 12:55 
neros>
Kan virkelig godt lide sådan en Dracula setting med varulve og andet godt folk som spillet besidder ;-)

Hvilket Dracula setting? Efter hvad jeg har læst skulle kun en brøkdel af spillet foregå på selve 'castlevania' - dracula's slot. Resten af tiden går med at rende rundt og lege Kratos wannabee og nakke iskæmper og stengiganter i 'episke boss kampe'(snoooork, find dog på noget selv mercurysteam).

Jeg kan heller ikke rigtigt se hvordan disse titan efterligninger passer ind i castlevania universet, burde det ikke være lidt mere dystert/sagnmonstre/splatter/zombie/vampyr/whatever istedet.

Det er jo i bund og grund bare et rip-off af gow fordi MercurySteam åbenbart ikke har fantasi til at til at finde på et koncept selv, så laver de nogle halvhjertede efterligninger der overhovedet ikke passer ind i universet, det er squ for tamt.

Det var en fejl af Konami at få en mindre vestlig udvikler til at udvikle et spil som skulle genstarte serien, der skal noget mere fantasi til end mercurysteam åbenlyst har haft og derfor er spillet blot blevet en generisk gow klon der ikke har noget nyt at byde på.

Dermed ikke sagt at spillet ikke kan være udemærket, men fra en CV fans perspektiv er det skuffende at et såkaldt 'reboot' af serien blot bliver et generisk action adventure der låner og sjæler, helt ned i små detaljer, fra andre spil i genren.

Spillet henvender sig mere til fans af genren fremfor fans af Castlevania serien, hvilket er skuffende.
SumezSumezSkrevet 04/10-10 13:00 
http://en.wikipedia.org/wiki/Castlevania:_Lords_of_Shadow]Wikipedia[/LINK]" target="">Wikipedia
The game was originally announced as Lords of Shadow with no connection to the Castlevania series mentioned. According to Konami, this was to keep their plans to radically change the direction of the Castlevania myth a secret and to prevent the announcement of the game from upstaging their other series `release` at the time, Castlevania Judgment.

Skal man nu også tro på den? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/10-10 13:04 
neros>
Det her video review fortæller måske ret godt hvad spillet er for en størrelse.

Av ja, det video review bekræfter jo alt hvad jeg lige skrev.

Det er virkelig skræmmende så meget gow rip-off der er, tonsvis a quicktime events og minsandten om han ikke også lige nakker en stor trold ved at give dens øje ud med pisken, hvor har jeg dog set det før ;D.

Det burde ikke hedde castlevania det spil der.
nerosnerosSkrevet 04/10-10 13:12 
Ja dog har jeg tænkt mig at tage spillet for hvad det er. Faktisk har jeg ikke spillet så meget Castlevania i min tid alligevel. Jeg havde håbet på noget andet og mere opfindsomt godt nok, og er en smule skuffet, men det skal ikke udelukke mig fra at prøve det og se hvad det har at byde på ;-)

Jeg kan sagtens forstå fans af serien ikke bifalder det når det så åbenlyst bare er en GOW klon uden noget nyt at tilbyde.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 04/10-10 13:28 
Sumez>
Skal man nu også tro på den? :)

Ha ha ha... temmelig stor BS-faktor i den Konami udtalelse :D
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/10-10 13:28 
Hvis man er helt vild button mashing action-adventures er spillet sikkert kanon.

Men selv fra den synsvinkel synes jeg der er stjålet for meget fra Gow. Det minder lidt om Dante's Inferno der også bare var 90% rip-off.

Jeg havde hellere set Konami selv forsøge at genstarte genren og komme med noget nyt istedet for at få en vestlig udgiver der som så mange andre af slagsen, ikke har fantasi til andet end at lave en generisk klon.

Det er stilsikkert spil lavet til masserne som kun hedder Castlevania for at få mere opmærksomhed.
SumezSumezSkrevet 04/10-10 13:38, rettet 04/10-10 13:39 
Problemet med alle klonerne er også at GoW-spillene virkelig også er meget mere end den gang button mashing action de giver sig ud for at være. Udover at kampsystemet er utroligt "tight" og med sin simple opbygninger kræver meget af spillerens evner og reflekser, og ikke hviler så meget på indlæring og gentagelser af de stærkeste angreb (som f.eks. Ninja Gaiden), og så er der en tilpas mængde udforskning og variation i spillene (især 2'eren), der gør at man sjældent bliver træt af kampene, fordi de er så godt pacede.

At dømme ud fra demoerne, har både Dante's Inferno og Lords of Shadow (som nok er de to mest prominente GoW-demoer jeg kan tænke på lige nu) meget svært ved at leve op til det premis, hvor f.eks. Darksiders skiller sig ud ved at smide flere andre velafprøvede ingredienser i opskriften.
Bare i demoen af Lords of Shadow blev jeg mere træt af at kæmpe imod de samme fjender igen og igen end jeg nogensinde er blevet i selskab med Kratos.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/10-10 13:48 
Darksiders er faktisk også meget mere Metroidvania-agtigt end Lords Of Shadow ser ud til at være ;)
BeanoBeanoSkrevet 04/10-10 18:01, rettet 04/10-10 18:01 
Demoen skulle være på XBLM nu.
WikzoWikzoSkrevet 05/10-10 12:29 
Jeg har aldrig spillet Castlevania-serien, men jeg synes, at universet/stilen i Lords of Shadow mindede meget om Lord of The Rings, og at gameplayet var en smule i stil med God of War.
nerosnerosSkrevet 07/10-10 22:24, rettet 07/10-10 23:14 
Hvad skal man dog sige til det her spil!?

Det er hamrende flot lavet rent grafisk men det stjæler med arme og ben fra Shadow of the Colossus og God Of War serien. Det er næsten synd for spillet i sig selv, fordi det måske er godt nok, men det er svært ikke at føle det som om man har prøvet det hele før...
Jeg har også en mistanke til efter at have nedkæmpet den første Titan, at man ovenikøbet har stjålet lidt af historien fra SOTC. Jeg synes faktisk spillet er en smule komisk fordi det stjæler så meget fra andre spil, og jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg spillede det ;-)

Jeg håber at jeg kan se igennem fingre med at det åbenbart er så utroligt skamløst i sit gameplay, og vil kunne lide det for hvad det er. Når det så er sagt kan jeg simpelthen ikke forstå at veluddannede spildesignere ikke gider at finde på noget nyt når man ovenikøbet tænker på at man snakker om et Castlevania spil som har en enorm fanbase over hele jordkloden. Det skal der sku være en god potion is i maven til!!! Man vil åbenbart bare tjene penge istedet for at forny serien og prøve at skabe noget nyt. Hvor er alle kunstnerne henne i den branche efterhånden? Har man ingen nye ambitioner?
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 08/10-10 14:03, rettet 08/10-10 14:06 
Folk glemmer åbenbart, at de fleste spil låner af hinanden og det har GOW os gjort i stor stil. Efter at have læst og set utallige reviews fra diverse brugere, så er jeg virkelig hooked på det her spil, og en del mener endda at det overgår GOW.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SumezSumezSkrevet 08/10-10 14:05 
En ting er at låne af hinanden, en anden ting er at lave en direkte kopi :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RaGeRaGeSkrevet 08/10-10 14:08, rettet 08/10-10 14:18 
Læste nogle indlæg på IGN, hvor folk mente spillet "lånte" ligeså meget fra de tidligere castlevania spil i 3d. Folk har åbenbart en tendens til at whine, så snart der ikke bliver indført et eller andet japansk syretrip gameplay.

Jeg er nu lige glad om det føles som et dejavu, bare universet, historien, lyden og gameplayet fungerer, så er jeg lykkelig.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
136 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig