X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Copenhagen Robot


Svar
RJKRJKSkrevet 23/04-10 22:26, rettet 23/04-10 22:27 
I Bededagsferien står blandt andet Københavns Kommune, Region Hovedstaden og Wonderful Copenhagen bag den elektroniske festival Copenhagen Robot, der i tre dage forvandler Københavns centrum til en oplevelsesplatform for computerspil og elektronisk underholdning. Det er det største arrangement af sin slags i Danmark, og der forventes omkring 30.000 besøgende.

Play:Right og Spilmuseet står for det historiske indslag på festivalen i form af en interaktiv udstilling med gamle konsoller og computere. Her er det muligt at prøve en række spilklassikere som blandt andet International Karate +, Gunstar Heroes, Ice Climber, Pang og Street Fighter III: 3rd Strike.

Copenhagen Robot afholdes på Axeltorv i København, lige overfor Tivoli, fra fredag d. 30. april til søndag d. 2. maj. Der er gratis adgang for alle, så er du i nærheden, så mød os og vores opsætning i Dansk Spilråds telt. Her er der blandt andet også mulighed for at kigge nærmere på Playdeads kommende spil Limbo.

Der er selvfølgelig også alle mulige andre spilrelaterede begivenheder og udstillinger - se mere på www.copenhagenrobot.dk
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 25/04-10 13:19 
Vi fra GamersLounge vil også være at finde ved Robot med et par turneringer.

Fredag byder på fifa-turnering i Palads med 30.000 kr. i førstepræmie.
Læs mere her: http://gamerslounge.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=1614:fifa-10-til-copenhagen-robots&catid=44:copenhagenrobot&Itemid=118

Lørdag vil der være Modern Warfare 2 FFA turnering på Axel Torv med 7.000 kr. i førstepræmie.
Læs mere her:http://gamerslounge.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=1630:free-for-all-i-modern-warfare-2-til-copenhagen-robot&catid=44:copenhagenrobot&Itemid=118

Sidst men ikke mindst holder vi launchturnering i Super Street Fighter 4 om søndagen i Palads, hvor man kan være heldig at vinde et eksemplar af spillet.
Læs mere her:http://gamerslounge.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=1635:ssf4-copenhagenrobot&catid=44:copenhagenrobot&Itemid=118

Vi ses!
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
Play:RightPlay:RightSkrevet 30/04-10 00:05 
Så er det i morgen det starter - kig forbi.
dRxLdRxLSkrevet 30/04-10 14:36 
Copenhagen Robot
Taget lige før dørene blev åbnet her til formiddag.


Der foregår en del andre ting til CPH-Robot, så derfor er her

de præcise koordinater på teltet med spilmuseets udstilling
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 30/04-10 23:09 
Tak for i dag til de P:R'ere der dukkede op - vi håber at se nogle flere i morgen :)

Limbo er i øvrigt spilbart i to baner, og jeg vil sige at det i sin helhed lever op til de åbenlyse visuelle kvaliteter og de øvrige løfter det har givet. Jeg er sikker på at det bliver en virkelig god oplevelse og blandt de allerbedste på Xbox Live. Desværre kommer det formentligt først engang i løbet af sommeren, så kom forbi for at opleve det nu :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 01/05-10 01:55 
Det ser hyggeligt ud. En skam det ligger så afsides :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 01/05-10 06:07 
tak for idag... jeg tror jeg går i seng nu, jeg har det ikke så godt...
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
WikzoWikzoSkrevet 03/05-10 16:59 
Var hyggeligt at møde jer. Var selv medarrangør fra Dansk Spilråd, så var der alle dagene, hvor vi desuden satte små indie-spil op for Unge Spiludviklere.
SumezSumezSkrevet 03/05-10 18:06 
Hvem af dem fra Onde Spiludviklere var du? Tror ikke jeg fik hilst på dig. (ikke som Wikzo i hvert fald :))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 03/05-10 18:31 
Gustav. Var lidt over det hele i teltet og havde som de andre en hvid "Dansk Spilråd"-trøje på.
ElgenElgenSkrevet 03/05-10 18:44 
Du skulle da for pokker ha´ præsenteret dig...det er altid sjovt at møde folk herindefra irl };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 03/05-10 19:23 
Naaah, det er jo mest nørder ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/05-10 22:46 
Jups :D
RJKRJKSkrevet 09/05-10 23:26 
Billeder fra arrangementet.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/05-10 13:33, rettet 10/05-10 13:33 
Hvem sagde at Dreamcast ikke længere har (familie-/publikums)tække...

Copenhagen Robot

(Også sagt i en anden tråd, men billedet her virker mere rammende :)).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
millenniummillenniumSkrevet 10/05-10 14:05, rettet 10/05-10 14:05 
Skal jeg være helt ærligt, så var jeg lidt skuffet over CPH robot arrangementet. - Synes ikke helt det levede op til arrangørernes udtalelser og ambitionsniveau. Enten var teltenes formål lidt indforståede og dårligt præsenteret, eller også var det rendyrket promovering (som Bjergkøbing Grand Prix eller ModNation teltet).
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 10/05-10 14:17, rettet 10/05-10 14:18 
Vi fra Play:Right er vist også enige i at det samlede arrangement var temmelig tyndt og meget PR-præget, men var ganske stolte af hvad vi kunne præsentere i Dansk Spilråds telt, og satser på at det er noget der bliver arbejdet på op mod næste år.

Jeg er personligt meget nysgerrig efter at høre om der er noget du føler kunne gøres bedre i vores telt? Jeg synes det var ganske vellykket.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 10/05-10 22:49, rettet 11/05-10 20:18 
Først var jeg i xbox promo-teltet - kiggede lidt på de opsatte konsoller, som jo også findes i enhver Gamestop eller Blockbuster. Deltog i en konkurrence om en x360 og gik.

Så var jeg i det store counter-strike telt, hvor en masse klaner sad og råbte. Men det var komplet uinteressant når man ikke kendte nogen eller der var nogen formidling om kampene. Det ene tv ved Guitar Hero var i stykker.

Så var jeg i Dansk spilråds telt - ret sammenklemt og lidt som at være på camping med konsoller. Det var tydeligvis præget af lave budgetter og gør-det-selv løsninger. Ikke super hyggeligt at være der. Sorry to say so.

Så fandt jeg Il Tempo Gigante. Et par DS'er lå lidt tilfældigt så man kunne prøve Bjergkøbing Grand Prix - nogle var løbet tør for strøm, og det var nærmest umuligt at se skærmene i det udendørs dagslys. Distributørerne sad blot og snakkede med hinanden.

Sidst var jeg i ModNation teltet, men måtte ud efter 10 sekunder fordi min søn skulle på toilettet. :-)

Ikke den store ud-af-kroppen oplevelse. Jeg tror problemets kerne er i formålet med hele spilfesten - det manglede et tydeligere formål og en fast idé om hvilke målgrupper man ønsker at tiltrække.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig