X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metal Gear Solid: Peace Walker


Svar
BeanoBeanoSkrevet 21/04-10 08:31 
Syntes der manglede en tråd til MGS5 aka. Peace Walker :)

Spillet fik lige 40/40 af Famitsu så jeg glæder mig:
http://kotaku.com/5520907/metal-gear-solid-peace-walker-scores-famitsus-latest-4040

Det står pt. til udgivelse d. 18 juni i Europa.
SumezSumezSkrevet 21/04-10 09:36 
Ikke dårligt. Min PSP er bogstaveligt talt ekstremt støvet lige nu. Håber den stadig virker. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/04-10 09:38 
Ja det står sløjt til med spændende udgivelser lige nu :(
HankyHankySkrevet 21/04-10 09:47 
Også værd at læse i samme drag.

Peace Walker review bought
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 21/04-10 09:59, rettet 21/04-10 10:06 
Det lyder rigtigt nok temmeligt mistænkeligt - der er lige lovligt meget overlap ifm. MGS:PW og Famitsu. Konami og Famitsu er gået for langt her IMO. Man får også ofte mistanke om købte anmeldelser når man ser de store sites/magasiner have massive reklamekampagner for en titel som de samtidig giver skyhøje scores. Selvfølgeligt ikke noget bevis for smørrelse af anmeldere, meeen... :P

MGS:PW lyder dog stadig som en kanon titel... selv iflg. Kotaku :)

EDIT: Bryder mig heller ikke rigtigt om de promotions (product placements) de har proppet ind i spillet. Syntes ikke Pepsi, Doritos, Mountain Dew, Axe etc. passer ind i MGS. Håber ikke det er for dominerende. Men det er en helt anden historie.
SumezSumezSkrevet 21/04-10 10:15 
Jeg må indrømme at jeg også har taget Famitsu scores med et gran salgt over de sidste år - Der lader til at være gået inflation i perfect scores, hvilket også kan ses ud af årstallene nævnt i den linkede artikel. Det var stort dengang de første par perfects blev givet ud, men jeg er efterhånden holdt op med at lytte til det.
Om ikke andet er det nok ikke et lortespil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/04-10 10:25 
Sumez>
Om ikke andet er det nok ikke et lortespil.

Præcist :)

Der er forøvrigt noget co-op halløj i det - men om det kun er ad-hoc eller rigtigt online, ved jeg ikke.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/04-10 13:36 
Jeg ved godt det lyder usandsynligt, men kunne det være at spillet bare var rigtig godt?

Men jeg tager nok fejl, det er jo trods alt MGS og Kojima vi snakker om her, det kan umuligt være andet end en konspiration.
HeroldHeroldSkrevet 21/04-10 13:47 
Jeg brød mig godt nok ikke om det forrige håndholdte MGS, men jeg har konkluderet at jeg nok bare er sur og gammel.

Selvom det ikke ser kønt ud med artiklen ovenfor, så er der kun sammenfald og ingen beviser - spillet kan godt være til 40/40, især når man tænker på at det jo er MGS.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 21/04-10 13:53, rettet 21/04-10 14:05 
Du er da ikke gammel :)

EDIT: Man kan downloade en engelsk demo via dette link:
http://www.joystiq.com/2009/12/17/download-the-metal-gear-solid-peace-walker-psp-demo/
HeroldHeroldSkrevet 21/04-10 14:11 
Gammel NOK! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 21/04-10 14:13 
Hvad er strømstyrken på en PSP (originale model) strømforsyning forresten? Tror jeg skal ud og finde en ny, hvis jeg vil have strøm på min maskine, da den gamle pludselig gik i stykker med en voldsom lyd i går aftes.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/04-10 14:15 
Kan lige checke i aften - for man kan kun oplade via USB hvis maskinen kan tænde... jammen hallo, Sony!?!?! :P
SumezSumezSkrevet 21/04-10 14:17 
Min maskine kan godt tænde, den er bare næsten løbet tør. Men der er jo ikke noget USB-stik i den, så det bliver lidt svært at oplade via USB :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/04-10 14:21, rettet 21/04-10 14:29 
Jo der er USB stik (mini-B) i PSP-1000 også. Den er i toppen af maskinen. Kommer dog i tvivl om USB opladning er muligt på PSP-1000, men det kan du jo bare prøve :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/04-10 14:34 
Man kan ikke usb charge på fat modeller, med mindre den er moddet.
BeanoBeanoSkrevet 21/04-10 14:36 
Ok, det er rigtigt... så er den billigste løsning nok et USB-PSP oplader kabel som dette:

http://www.gamebits.dk/shop/2in1-usb-charger-1985p.html

Kan sikkert findes billigere andre steder.
SumezSumezSkrevet 21/04-10 15:48 
Den er fiks nok. Men jeg har allerede en 5V adapter, som jeg tror kan bruges til min PSP, vil bare gerne sikre mig at den er stærk nok, og ikke fucker noget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/04-10 15:53, rettet 21/04-10 15:53 
Den bør virke hvis det er den rigtige spænding og polaritet :)
SumezSumezSkrevet 21/04-10 15:55, rettet 21/04-10 15:57 
Ja, jeg kender ikke så meget til det, men man kan ikke forestille mig at det sløver batteriet, ødelægger adatperen, eller skaber andre problemer hvis PSP'en ikke får den strømstyrke den kræver?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/04-10 15:59, rettet 21/04-10 16:29 
Hvis strømforsyningen ikke kan levere ampere (strøm) nok, så oplader den nok bare ikke - eller bare langsommere. Så længe spændingen (volt) og polaritet er den korrekte, bør det virke uden problemer.

EDIT: Der står 5V og 2000mA på min originale PSP oplader. Plus er center i stikket.
BeanoBeanoSkrevet 26/04-10 12:21 
Nyt i Kotaku vs. Famitsu/Konami sagen...

"Kotaku Japan Confronted by Famitsu and Konami"
SumezSumezSkrevet 26/04-10 12:28 
Jeg tror Kotaku får penge fra Konami for at prøve at skabe kontrovers, der skal give spillet mere opmærksomhed. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig