X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Keder Xbox (Live) osse jer?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 07/07-03 21:00 
Jeg troede ikke det ville ske, men jeg keder mig på XBL.

Synes ikke det er så sjovt længere, som det var lige til at starte med.

Jeg var helt oppe at køre, da jeg fik XBL, og fik købt en helt masse spil, som jeg spillede konstant og hele tiden.

Men nu....nu gider jeg ikke engang spille Moto GP mere - og det var absolut det sjoveste spil jeg havde og har, til XBL.

Jeg vil hellere ha' stærke singleplayer spil i øjeblikket; Spil som udfordrer mig med leveldesign, action, AI, puzzles, etc.

Xbox Live er nærmest PC gaming for mig, og bortset fra Moto GP, så var det da osse mest en flok PC ports jeg spillede på XBL. Desuden er det trættende, at man skal sidde og høre på folk snakke, og sidde med sit headset og snakke med dem, når man egentligt bare vil sidde og slappe af, og spille lidt videospil. Det bliver altså ikke ved med at være sjovt i længden, at sidde og kommentere sine medspilleres crashes i Moto GP.

Jeg er så tæt på at skille mig af med Xbox'en, og købe en PS2, så jeg kan spille Silent Hill 3, Rygar, Rez, Ape Escape 2, Mark Of Kri, Tenchu, Shinobi m.m. Eller måske en Cube? Jeg blev aldrig færdig med Resident Evil 0....øv..

Det eneste som næsten afholder mig fra at droppe Xbox for altid, er udsigten til Halo 2. Det kommer først engang næste år - måske kommer det først OM et år, eller mere...hvem ved?

Jeg har det da osse ret sjovt med Splinter Cell i øjeblikket, men det kunne jeg ligeså godt spille på f.eks PS2 - hvor det skulle være et bedre spil, pga. flere features og gameplay elementer.

Tror min pointe er, at der ikke findes noget eksklusivt på Xbox, som virkeligt interesserer mig, og man kan ikke blive ved med at gennemføre Halo i al tid og evighed - selvom det ER et af de allerbedste spil jeg nogensinde har spillet.

Hvad fanden skal man gøre, når den eneste konsol man har, ikke rigtigt har noget man gider spille?

Godt jeg osse har en GBA SP :-)

Nåh jo ! Halo over XBConnect er osse fantastisk, og det er osse én af tingene som afholder mig fra at skille mig af med Xboxen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 07/07-03 21:14, rettet 07/07-03 21:32 
Jeg har det lidt på samme måde, men jeg tror det afhænger meget af om man spiller med danskere eller amerikanere, hvilket spil du spiller, og om der er meget lag i spillet.

Jeg har været meget tændt på MechAssault, men spiller det ikke så meget mere (vil hellere gennemføre Halo banerne:), men man bliver træt af at høre på hylende amerikanere eller andre engelsktalende folk, og spil som Rtcw fungerer også bedste når man kommunikerer med folk der bruger sit eget sprog, men så er der selvfølgeligt alt lagget:(

Jeg fandt dog også ud af jeg ikke var til skydespil med primitive våben og omgivelser.


Jeg er sikker på Halo2 bliver værd at spille online når det kommer, og jeg krydser fingre for at det bliver lige så lagfrit som MA og MotoGP. Til den tid har vi forhåbenligt også fået flere danskere på XBL og får nogen gode MP oplevelser med Halo2!
Håber de fastholder Halo2 realese til engang i marts, så køber jeg det hjem fra Amerika:)

Edit: Jeg vil næsten råde dig til at beholde den, hvis ikke for live, så i hvertfald for Halo2!
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 07/07-03 21:16, rettet 07/07-03 21:17 
Okotta:
Køb du roligt en PS2 (bliver det så nr. 4? ;P). Når du så bliver træt af den, så køber du bare en Xbox eller GC igen, som du plejer ;)

Nej seriøst, du er svær at give råd, specielt når du for nylig har brokket dig over, at der næsten ikke er nogle gode spil til PS2 - eller på vej for den sags skyld :)

Men køb da en PS2. De spil du nævner er da god underholdning, og PS2 har (stadig) det bredeste udvalg af spil.
DommergaardDommergaardSkrevet 07/07-03 21:40 
Cube har jo også sine perler:

Zelda: TWW, Metroid Prime, Starfox Adventures, Super Mario Sunshine, mm.

De er bestemt værd at se på!!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/07-03 21:55 
Har du ikke lige solgt din Cube fordi du ikke spillede på den pga Live?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DommergaardDommergaardSkrevet 07/07-03 21:56 
Moi??
APHAPHSkrevet 07/07-03 22:03 
For mit vedkommende har XBL aldrig været så populært, som det er lige fortiden. Grunden til dette er udelukkende at jeg er kommet i besidelse af Midtown Madness 3. Spillet er som skabt til online gaming, med ekstrem underholdene gamemodes og et vanedannende gameplay. Spillets netkode overgår MOTOGP´s, og det hjælper også en del på helhedsintrykket..
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KeenKeenSkrevet 07/07-03 22:47, rettet 07/07-03 22:49 
måske skulle du spille lidt mere single player (offline) nu har du jo stort set kun spillet på live og efterhånden bliver man vel træt af det...
OkottaOkottaSkrevet 07/07-03 23:37 
SeventhSun >
Har du ikke lige solgt din Cube fordi du ikke spillede på den pga Live?

Jo.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 07/07-03 23:39 
Knight Keen >
måske skulle du spille lidt mere single player (offline) nu har du jo stort set kun spillet på live og efterhånden bliver man vel træt af det...

Jo. Singleplayer er det jeg savner, men Xbox har påfaldende få gode singleplayer oplevelser, som jeg er interesseret i.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 07/07-03 23:52 
jaes >
Nej seriøst, du er svær at give råd, specielt når du for nylig har brokket dig over, at der næsten ikke er nogle gode spil til PS2 - eller på vej for den sags skyld :)

Det kan være jeg tog fejl? :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
millenniummillenniumSkrevet 08/07-03 14:28 
Jeg har kun PS2 lige nu, men hvis jeg skulle vælge at købe endnu en konsol (hvilket jeg nok gør når pengene viser sig) ville det nok blive GC. Der er flest GC spil der trækker. XBOX syntes jeg ikke har så mange unikke titler. På dét område mener jeg klart PS2 og GC ligger i fronten.
The medium is the message.
RebelheartRebelheartSkrevet 08/07-03 15:12 
Paasch >
For mit vedkommende har XBL aldrig været så populært, som det er lige fortiden. Grunden til dette er udelukkende at jeg er kommet i besidelse af Midtown Madness 3. Spillet er som skabt til online gaming, med ekstrem underholdene gamemodes og et vanedannende gameplay. Spillets netkode overgår MOTOGP´s, og det hjælper også en del på helhedsintrykket..

Jamen så er jeg da glad for, at jeg har bestilt det fra DVDCrave. Jeg glæder mig til at se dine baghjul i den nære fremtid! ;-)
RebelheartRebelheartSkrevet 08/07-03 15:16, rettet 08/07-03 15:16 
Okotta:
Køb dig en GameCube...igen! :-)
GC og Xbox er de eneste konsoller, som er noget værd imho.
enfenenfenSkrevet 08/07-03 15:16, rettet 08/07-03 15:52 
Paasch >
For mit vedkommende har XBL aldrig været så populært, som det er lige fortiden. Grunden til dette er udelukkende at jeg er kommet i besidelse af Midtown Madness 3. Spillet er som skabt til online gaming, med ekstrem underholdene gamemodes og et vanedannende gameplay. Spillets netkode overgår MOTOGP´s, og det hjælper også en del på helhedsintrykket..

Jeg kan så kun sige, at jeg er blevet skuffet over MM3. Grafikken er nu hellere ikke noget at skrive om. Den er pæn, og flot i nogle tilfælde, men ellers synes jeg faktisk kun at spillet har middel grafik. Jeg kunne nævne mange flere ting, men det vil jeg vente med, til jeg har skrevet mit "MM3" indlæg :)

Spillet skal i hvert fald kun købes, hvis man har XBL, ellers går det ret hurtigt hen og bliver ret så kedeligt.

Ovenstående er selvfølgelig bare min mening. Den kan selvfølgelig ændre sig, men jeg tvivler dog på det.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 08/07-03 15:55 
Der er osse noget med en custom soundtrack bug, i MM3.

Irriterer den så meget, at brugen af ens egen musik i spillet, bliver en kende for ligegyldig?

Hvad er det iøvrigt nøjagtigt den bug gør?

Der kommer vel en patch til MM3 snart..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/07-03 16:04 
Hvis man bruger custom soundtrack spiller den kun den første sang om og om igen.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 08/07-03 16:09 
Jeg forstår stadig ikke, at sådan en åbenlys fejl ikke bliver fundet i testfasen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 08/07-03 16:13, rettet 08/07-03 16:20 
Hvad er det ved gameplayed du ikke bryder dig om? Man bliver ihvertfald meget skuffet over spillet hvis man forventer sim racer, med en virkelighedstro fysik. MM3 er ligesom sine forgænger en disteret arcade racer, tilsat en masse plat humor, og alt hvad dertil hører.
Spillets singleplayer del er rimelig underholdene, dog ikke så udfordrende som man kunne håbe, og kan gennemføres på ca 10 timer. Der hvor spillet virkelig skinner igennem er ved online gameing på XBL. De forskellige gamemodes er ekstrem underholdene, altså såfrem hosten kan finde ud at sætte dem ordenligt op, da det f.eks. i hunter ikke er specielt underholdene hvis man spiller med sportsvogne såsom Lotus Esprit og Chrysler Viper, da de er langt hurtigere og har bedre køre egenskaber end politi bilerne.
Følgende gamemodes syntes jeg personligt er de mest underholdene:

-8 player hunter med touringcars (Mini + Renault 5), i en begrænset bane

- StayAway med busser eller andre af de helt store biler.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 08/07-03 16:17 
Okotta >
Der kommer vel en patch til MM3 snart..

Jeg læste på xbox.com forumet at der formenligt skulle komme en opdatering til MM3 sidst på ugen. Opdateringen skulle indeholde en patch til costum soundtrack og der skulle også blive frigivet nogle nye biler til spillet
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/07-03 17:20 
jaes >
Okotta:
Køb du roligt en PS2 (bliver det så nr. 4? ;P). Når du så bliver træt af den, så køber du bare en Xbox eller GC igen, som du plejer ;)

Hey! Den remark ramte også mig - lad være med det! :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/07-03 13:21 
Hmmmm..... jeg vil da ikke benægte at jeg ikke har det på samme måde, men jeg er ikke træt af servicen! Der skal bare nye spil til....

Men man må også være fair! Selvom et multiplayer spil giver god holdbarhed, så er det stadig jo bare at spille mod andre, end NPCer... Det er jo klart man bliver træt af det efter et stykke tid!

..... Well.... Tænkte i en periode på samme måde, men når du sidder med en PS2 eller en GC igen Okotta, tror du så ikke du vil blive træt af de spil på et tidspunkt, ligesom du er blevet af dine live spil nu?

... Hader denne gaming vane:/......
Well crucify the insincere tonight...
RebelheartRebelheartSkrevet 12/07-03 14:22 
Enfen >
Jeg kan så kun sige, at jeg er blevet skuffet over MM3. Grafikken er nu hellere ikke noget at skrive om. Den er pæn, og flot i nogle tilfælde, men ellers synes jeg faktisk kun at spillet har middel grafik. Jeg kunne nævne mange flere ting, men det vil jeg vente med, til jeg har skrevet mit "MM3" indlæg :)

Spillet skal i hvert fald kun købes, hvis man har XBL, ellers går det ret hurtigt hen og bliver ret så kedeligt.

Ovenstående er selvfølgelig bare min mening. Den kan selvfølgelig ændre sig, men jeg tvivler dog på det.

Jeg har lige modtaget mit eksemplar af MM3 her til morgen. :-)
P.g.a. Tour de France har jeg dog ikke fået prøvet det endnu. :-(
Jeg ser frem til at kunne nærstudere jeres baghjul online i den nære fremtid! ;-)
SaturinoXSaturinoXSkrevet 12/07-03 14:29 
jeg har lige fået mit XBL til at virke igen, og UC RtCW og GR keder mig BESTEMT ikke..
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
HeroldHeroldSkrevet 12/07-03 18:38 
Okotta: Hvis du nu beslutter dig at købe en Cube igen, så behold den for Guds skyld, og køb dig også en PS2.

Nøjes med at sælge de spil, du ikke gider at spille, for erfaringen viser efterhånden at hver konsol har sin renæssance flere gange. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 12/07-03 19:15 
Herold >
erfaringen viser efterhånden at hver konsol har sin renæssance flere gange

kan du komme med nogle specifikke eksempler?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
HeroldHeroldSkrevet 12/07-03 22:49 
Ja, i Okottas tilfælde kan jeg sagtens :)

(pointen var at for Okotta har konsollerne flere renæssancer)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
juventus champjuventus champSkrevet 13/07-03 06:07 
Jeg synes xbox live er i verdenklasse og det keder mig bestemt ikke.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig