X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Saboteur, et overset spil?


Svar
dpldplSkrevet 16/04-10 05:49, rettet 16/04-10 09:53 
Købt dette spil for lidt over en uge siden og gennemførte der her for et par dage siden (24 timers spille tid).

Når jeg kigger rundt på P:R, synes jeg ikke spillet bliver nævnt overhovedet. Det har faktisk ikke engang en indlæg til selve spillet og kun 1 der har det under samler. Hvilket enlig er meget synd, da dette er et rigtig godt spil, især når det kan fåes til under 200kr fra England.

Spillet i sig selv er "bare" et åben verden type, ligesom GTA og ligne, hvor din opgave er at redde Paris fra nazisterne i anden verdenskrig. Til det styrer man en irsk racerkører, som kan en smule mere end bare kører race.
Missioner kan enlig gøres hvordan man vil inde for spillet rammer selvfølig. Personlig elsket jeg snige mig rundt med lyddæmpet våben(Pistol og SMG), stjæle deres uniform også klatre op af huse for at udgå et satte alarm 5 igang, hvilket kan være svært at komme væk fra igen!
Udover er der lille perk system, som giver dig et par ting du kan gører for unlock nogen perks(Kan være alt fra unlock af våben, biler, til ny assassination trick.).

Må så sige Midnight show DLC(gratis med alle nye spil) enlig er en mærkelig lille ting. Nu kan man så se kvinders bryster på Belle, der 4 burlesque shows og en ny bil. Ville aldrig have købt den, men da det er gratis er det nu en sjov lille ting af tilføje spillet.

Som min bror sagde, hvad er bedre end skyde nazister og kører franskmand over! :P
Så Jeg vil enlig bare lige anbefale dette spil videre til folk, da det er for overset og er Pandemic sidste spil!(Får mig var det mere penge værd end Bioshock 2, som begge blev købt på samme tid)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/04-10 05:51, rettet 16/04-10 05:52 
For mig blev det for meget af det samme, så jeg endte med at droppe det halvvejs igennem.
Jeg syntes da der var en del omtale af dét, men det var selvfølgelig også lige i November/December det kom ud, ligesom så meget andet og så går spil jo hurtigt glemt.
dpldplSkrevet 16/04-10 06:16 
Måske, men mange spil går i glemme bogen når de udgives i november samme tid at spil som MW2, AC2, dragon age og forza+borderlands måneden før.
Og personlig bedømmer jeg spil efter tid, pris og hvor sjov jeg har det. Hvilket dette spil faktisk ramt høj på alle punkter for et ren singleplayer spil.

Kan også være der skal mere til før jeg bliver træt af spil der er det samme igen og igen.(Siger jeg som en person der nød både Assassins creed 1 og crackdown, bare ved lave random ting rundt omkring)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 16/04-10 09:14 
Ja, jeg husker også der blev snakket en del om det herinde. Jeg synes det så spændende ud, men lidt for tørt/GTA-agtigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 16/04-10 09:15 
dpl>
Nu kan man så kvinders bryster på Belle

Jeg forstår "bryster", men derudover er jeg ikke sikker på hvad den sætning betyder?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/04-10 09:16 
Jeg har bevidst sprunget det over til det bliver billigere - £17 hos zavvi :)
dpldplSkrevet 16/04-10 09:49 
Sumez: Første og fremmest så har jeg en meget stor had til 3D GTA spil. Hvilket nok gøre det mere mærkelig at jeg kan lide saboteur.(Men freeroaming med klatre bygning som det, assassin creed og crackdown er bare fede efter min menig)

Angående de bryster. Så er Belle De Nuit night club et lille sted hvor kvinder går rundt med nøgen bryster. Men uden Midnight show DLC så ville de været gemt væk med en censur.

Vis snakket en del om den herinde, er sgu mærkelig jeg ikke kunne finde noget ved at søge på spillet. Måske er det bare mig! :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/04-10 09:51, rettet 16/04-10 10:24 
Sumez>
dpl>
Nu kan man så kvinders bryster på Belle

Jeg forstår "bryster", men derudover er jeg ikke sikker på hvad den sætning betyder?

Det er da ikke så svært at forstå. Alle kvindebryster i spillet blomstrer og sætter frø. Dem kan man så høste og plante på en tøs, der hedder Belle, hvorefter hun får bryster over hele kroppen... kan jeg forestille mig.

Nahh, nok kun hvis spillet var udviklet i Japan :D
AV Intelligent Terminal
dpldplSkrevet 16/04-10 09:55 
Nej kan nu godt se hvad sumez mener nu, mangler lige et "se" i den sætning. :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 16/04-10 09:55 
dpl>
Sumez: Første og fremmest så har jeg en meget stor had til 3D GTA spil. Hvilket nok gøre det mere mærkelig at jeg kan lide saboteur.

Fint, så er der også større chancer for at jeg kan lide det :)
Jeg har ikke noget decideret imod 3D GTA-spillene, men jeg synes godt nok de er dræbende kedelige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/04-10 11:29 
Det er jo fordi du ikke har humoristisk sans :D

Når det så er sagt, så vil jeg i forbindelse med Saboteur sige at EAs PR og marketing var meget low-key i forbindelse med spillet. Jeg har været til en par præsentationer hos EA i årene inden og det var meget sån "...ja, derovre i hjørnet bag de papkasser, har vi noget der hedder... øh... Saboteur... som kommer på et eller andet tidspunkt...Zzzz"
silverstarsilverstarSkrevet 16/04-10 11:39 
Jeg har spillet det igennem og synes det var godt, men ikke fantastisk. Ideen med de "farvede" zoner i byen er interessant og fungerer IMO godt. Men jeg kunne også mærke kedsomheden krybe ind i sidste halvdel af spillet. Manglende variation var nok min største anke. Jeg har også set flere kritisere at det ville have været fedt, hvis der var bedre mulighed for at løse missionerne via stealth fremfor total destruction hver gang. Det ender som oftest med at du løser missionerne med guns blazing hvilket også er sjovt, men mere balance mellem action og stealth havde været et plus i min bog.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
CoreCoreSkrevet 16/04-10 14:05, rettet 16/04-10 14:11 
Jeg var også positivt overrasket over Saboteur. Jeg syntes at de "farvede zoner", var et vildt godt påfund, og tema/settings/historie tiltalte mig langt mere end de fleste andre Free-roaming-spil har gjort.

Jeg var vild med det besatte Paris, og det faktum at jeg skulle straffe nazier som modstandsmand.

Det er klart det bedste Pandemic har lavet siden SW: Battlefront-spillene. Til tider minder det dog lidt for meget om Godfather-spillene.

Men det er NO WAY NEAR så godt som Bioshock 2.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/04-10 14:41 
Jeg havde det ok sjovt med Saboteur, men jeg spillede det lige efter at have gennemført AssCreed2 og så er det altså lidt svært at tage den uhjælpelige kravle-fysik i Saboteur alvorligt. Det føltes pinligt ringe i forhold til den flydende ninja-akrobatik i AC2, når man skulle bevæge sig fra vindueskarm til vindueskarm, og hele by-layoutet var irriterende opbygget, så man var tvunget til at kravle langt mere end hvad godt var.

Jeg er ellers en sucker for alt GTA-freeroam-agtigt, men dette var faretruende tæt på at blive så irriterende, at det blev lagt på hylden før gennemførsel (men det klarede lige skærene). Der er dog intet at komme tilbage efter, når først man har trasket gennem historiedelen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig