X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spilleklub Co-Op: Splinter Cell Convic.


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/04-10 21:28 
Jeg tog en hurtig beslutning i dag, og bestilte det kommende Splinter Cell fra coolshop.

Planen er at spille det i co-op, og dele oplevelserne med jer.
Ved at lave en spilleklub ligesom de har det hos retrofolkene, håber jeg at vi kan gøre det til en tilbagevendende ting, og P:R for alvor kan (for)blive et sted hvor vi snakker om co-op oplevelser, inspirerer hinanden til indkøb og finder nogle at spille med.

Præsentation af Co-Op
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dpldplSkrevet 13/04-10 23:28 
Efter jeg så spillet på Gamestop bytte ind liste, kunne jeg heller ikke springer over dette spil mere(Future soldier beta, gjorde det kun letter). Og se ikke ud til nogen mine engelsk venner for spillet.

Så jo jeg ender nok også med at mangle en til co-op.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 13/04-10 23:55 
SeventhSun>
Planen er at spille det i co-op, og dele oplevelserne med jer.
Ved at lave en spilleklub ligesom de har det hos retrofolkene, håber jeg at vi kan gøre det til en tilbagevendende ting, og P:R for alvor kan (for)blive et sted hvor vi snakker om co-op oplevelser, inspirerer hinanden til indkøb og finder nogle at spille med.

Når du nu selv lægger bolden op og skyder så vil jeg gerne gribe den og spørge: Hvad der er så galt med en retrospilsklub på P:R?
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 13/04-10 23:56 
Har han da sagt der er noget galt med retroklubben?
nerosnerosSkrevet 13/04-10 23:58, rettet 14/04-10 00:01 
Jeg opfatter bare den kommentar, "(for)blive" for at manden er bange for P:R ikke længere er som P:R burde være og der er gået for meget retrosnak i den, men måske jeg opfatter det skævt.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 14/04-10 00:04 
Tilbage til emnet
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KajikaKajikaSkrevet 14/04-10 00:12 
Fraktionsdanelser på P:R, så har man set det med :p Jeg melder mig da gerne under fanen for en omgang Co-op.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
KeenKeenSkrevet 14/04-10 01:12 
jeg har haft det forudbestilt langt tid nu, og er helt klart med på nogle co-op timer, jeg har bare allerede aftalt med to at vi skal spile co-op i det lige når det udkommer, og så er der jo single player, men efter det er jeg klar! XD
nerosnerosSkrevet 14/04-10 08:22, rettet 14/04-10 08:26 
Klart sorry!
Bashful Neophyte
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 14/04-10 09:28 
Jeg får også spillet imorgen og melder mig under co-op fanerne når SP delen er klaret.

Super idé med en co-op spilleklub!
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/04-10 09:41 
Det skal siges at co-op historien hedder "Prologue" og er netop en forhistorie til Sam Fischers solomission.
(selvom jeg ikke kan forestille mig, at det er noget problem)

Og dette er IKKE et forsøg på at danne fraktioner.
Snarere en misundelse over en fokuseret indsats, og jeg synes lige så godt man kan prøve det i andre genrer også.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
nerosnerosSkrevet 14/04-10 09:43 
Jeg er helt med og synes det er en god ide ;-)
Bashful Neophyte
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/04-10 10:10 
Hov og så glemte jeg at sige, at Coolshop eftersigende sendte spillet til mig allerede i går, så der er god mulighed for at få fingre i det hurtigt gennem dem :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dpldplSkrevet 14/04-10 11:47 
Lige snakket med Gamestop i kolding (Hvor jeg skal hente mit spil), fik at vide at spillet udkommer faktisk imorgen og ikke på fredag.

Ser ud til Ubisoft gør det samme som EA og udgiver om det en dag før i norden. ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/04-10 12:44 
Ifølge tothegame.com er officiel udgivelsesdato i Norden d. 15.

SC: Conviction på ToTheGame.com
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 14/04-10 14:18 
dpl>
Efter jeg så spillet på Gamestop bytte ind liste, kunne jeg heller ikke springer over dette spil mere

Er det to spil + 199,- eller hvordan?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/04-10 14:36 
1 kr tilsyneladende: http://www.gamestop.dk/pdf/00/12-DK.pdf
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 14/04-10 14:44 
Skønt, det kan jo lige nås i dag!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RitesRitesSkrevet 16/04-10 13:39 
Regner også med at hente det i dag :)
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/04-10 14:26 
Jeg går i gang med at spille singleplayer nu (søndag eftermiddag), men hvis nogen har lyst til at prøve multi, så send mig en invite.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WikzoWikzoSkrevet 18/04-10 18:16 
Har gennemført singleplayer og spillet tre baner med min lillebror i co-op. Det er egentlig ganske sjovt, men desværre også lidt ensformigt i længden. Der er ikke så meget taktik over det, som man kunne håbe på.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/06-10 12:00 
Hvis nogen stadig har lyst til co-op mangler jeg at gennemføre nogle småting.

Jeg er med på at spille alle modes (story, hunter osv.), men vil helst køre noget Last Stand igennem på realistic, og evt. noget Hunter for at få de svære challenges (gennemfør bane uden at skyde og uden at blive spottet).

Add me: KenslerDK
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/06-10 20:34 
Det lyder rigtig godt.

Jeg har desværre slet ikke fået spillet co-op overhovedet.
Kun noget Hunter.
Men jeg har ferie fra på mandag, så mon ikke der bliver tid til lidt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/06-10 14:53 
Great... jeg er klar fra mandag aften og frem også! :-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig