X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gasgrill


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 13/04-10 21:04 
Nu hvor grillsæsonen nærmer sig, er det relevant at kigge sig omkring efter en ny grill.
Jeg har selvfølgelig kigget på Webers og Dancooks program men priserne er IMO lidt for høje.
Kan det med fordel købes på den anden side af grænsen?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 13/04-10 21:24 
Hvorfor gasgrill?
Kødet får en helt anden (og forkert) smag :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 13/04-10 22:01 
Lige nu har vi en helt almindelig kuglegrill til kul. Skal jeg være helt ærlig (og det skal jeg jo:)), så har jeg dælme svært ved at smage forskel på bøfferne når de er tilberedt på henholdsvis vores grill og et vennepars gasgrill. Og så skal man jo huske på, at det går langt hurtigere at starte sådan en gasgrill op.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/04-10 22:58 
Jeg er så glad for min Weber Q320 jeg købte sidste år. Jeg kan heller smage forskel.
JuggernautJuggernautSkrevet 14/04-10 10:47 
Q320 (og Q300) er faktisk de to modeller jeg har lidt interesse i. Kan der med fordel handles i Tyskland f.eks.?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/04-10 10:57 
Det ved jeg så ikke. Vi købte vores i XL-byg :D
JuggernautJuggernautSkrevet 14/04-10 10:59 
Og der har de faktisk tilbud lige nu. Mener det er omkring 2400,- for Q300 inkl. et overtræk til grillen. Man er jo rørt til tårer ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
fumfumSkrevet 14/04-10 13:42 
Jeg har købt sådan en gasbrænder, til ukrudt i flisegangene.
Den er genial og sjov at tænde grill med.
Det tager ingen tid.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
McBrainMcBrainSkrevet 14/04-10 16:07 
Uha den Q320'er ser god ud. Kan være den skal afløse min 27 centimeters noget bedagede weber.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig