X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lidt hjælp til speciale


Svar
VasquezVasquezSkrevet 13/04-10 12:49, rettet 13/04-10 12:51 
Jeg har ikke været i stand til at finde et regelsæt, der beskrev om det er tilland at linke til egne spørgeskemaer herinde, men da jeg specifikt søger svar fra gamere, håber jeg at jeg kan bruge et site som Playright til at søge lidt hurtig hjælp...
Ellers må mods jo slette tråden og give mit et lille hint...

Men, anyway...

Hvis du har tid og lyst, ville jeg sætte stor pris på lidt hjælp i forbindelse med min speciale eksamen, der omhandler lanceringen af et videospil.
Følg linket til et spørgeskema herom. Du må hjertens gerne sende linket videre til andre gamere :)

www.askpeople.dk?i3=63a5500d1031922

På forhånd tak for din hjælp :)
"Have you ever been mistaken for a man?" "No... have you?"Spiller nu: Resident Evil 4, Darkstalkers Chronicle:..., Silent Hill 4: The Room
SumezSumezSkrevet 13/04-10 13:50 
Meget sjove idéer.

Jeg var selv med til Københavns zombiecrawl sidste år, og det var meget sjovt, og jeg er også stor fan af Dead Rising, men jeg ville ikke deltage i en lignende event afholdt i forbindelse med spillet alene af den grund at jeg synes grundlaget er alt for nørdet. Den slags begivenheder er efter min mening kun interessante, når de afholdes alene med fokus på at have det sjovt og feste.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig