X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fixe en Xbox 360 Controller


Svar
StimpyStimpySkrevet 13/04-10 01:52 
Jeg tabte min controller på gulvet og heldig som jeg er klikkede bumper knapperne ikke efterfølgende. Jeg tænkte at det nok ikke var det store problem at fixe, så jeg bestilte en tx8 skruetrækker, for at komme problemet til livs.

Jeg åbner så lortet. Umiddelbart er der ikke noget der ser ud til at sidde skævt og der er heller ikke noget i stykker. Jeg prøver at klikke på bumper knapperne og det fungerer fint. Lige så snart jeg får låget skruet sammen igen, så klikker de ikke længere. Bumper panelet (delen som bumperne sidder på) synes ikke at sidde tæt nok, når låget sættes på igen. Jeg er ved at blive sindsyg af det, for det er selvfølgelig min Covernant controller det gik ud over. Sådan en kan ikke lige skaffes igen. Jeg spiller bare bedst med en controller med glat overflade, så det er et must at få fixet lortet.

Er der nogen af jer der har gjort jer erfaringer heraf?
KTCKTCSkrevet 13/04-10 19:57 
Og du er sikker på der ikke er knækket noget af?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
StimpyStimpySkrevet 14/04-10 02:58 
100% sikker. Har du prøvet at åbne en 360 controller? Jeg vil vædde på, at hvis du prøver at åbne den, skiller lortet ad, sætter det sammen igen, så virker dine bumpers heller ikke ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 14/04-10 05:49 
Det er nu ikke tilfældet, du kan sagtens skille en 360 controllere og samle den igen, uden at det volder problemer. Jeg gør det indimellem for at rense dem. Kender dog godt til problemet, jeg mener også det er en defekt på controlleren.
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 14/04-10 09:19, rettet 14/04-10 09:21 
Jeg har også skilt flere ad og samlet dem igen uden problemer - efter kyndig oplæring af Playkid :)

I øvrigt ville det klæde dit sprog at skære en smule ned på brugen af fækale referencer Stimpy.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/04-10 10:22, rettet 14/04-10 10:22 
I samme boldgade:

Er det muligt at stramme sticks'ene op? Jeg er på min 5-6 controller, fordi (for det meste) venstre stick bliver løst (det kan give sig 1/4 millimeter i sin socket, hvilket er nok til at controlleren får kontinuerligt input).
KeenKeenSkrevet 14/04-10 11:38 
og lge et tillægs spørgsmål mere, kan man købe sticks løst, mine er lidt slidte og har ikke samme "grip" som de havde engang...
HeroldHeroldSkrevet 14/04-10 11:42 
Så hudt jeg visker, var der tidligere end tråd om sådan nogle addons, man kunne smide på sticks, men husker ikke om det var 360 eller bare PS3, de kunne fås til.

Jeg mener dog at konsensus var at de skulle på, inden det blev for voldsomt med slidtagen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 14/04-10 11:45 
De dupper var kun til PS2/PS3 controllers. Har desværre ikke set dem til 360 controlleren.
ElgenElgenSkrevet 14/04-10 11:52 
Jeg har vist nok et sæt spritnye sticks (altså kun selve plastik/gummi-sticken, ikke "indmaden", dvs. vil ikke hjælpe på "slør") fra da jeg trashede en original wired controller til mit arcadesticksmod.
Dem kan man få gratis ved afhentning eller betaling af P&P.

(skal dog lige checke om jeg stadig har dem , eller om de er røget ud...)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 14/04-10 12:03 
En helt ny controller kan købes for kr. 215,- inkl forsendelse fra shopto.net - så jeg ville personligt ikke bruge for meget tid på at reparere :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/04-10 12:35 
Ahr, come on, hvis det nu er en operation, der kan klares med en skruetrækker på 5 minutter er det da en meget god timeløns-besparelses-rate :-)
BeanoBeanoSkrevet 14/04-10 12:43, rettet 14/04-10 12:44 
Tænkte nu mere på med at udskrite sticks osv. - der går hurtigt meget mere end 5 min. når det skal findes reservededele, bestille hjem, osv. Nok om det - ville bare nævne en god controller pris :)
ElgenElgenSkrevet 14/04-10 13:01 
De var der stadig...2 stk. originale grå stick-dutter (sprit-nye) up for graps...og det tager kun 5min og en skruetrækker at skifte dem };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig