X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billige accessories


Svar
StimpyStimpySkrevet 11/04-10 18:29, rettet 11/04-10 18:29 
Jeg er stødt på en webshop der sælger billige controllere til både nye konsoller samt gamle. Jeg overvejer at købe et sæt SNES controllere. Er der nogen der ved om det ryger i tolden?

Super Gaming Stuff
SaftenSaftenSkrevet 11/04-10 18:39 
Hvis jeg skal være helt ærligt ser den butik mig noget skummel ud, så ville nok ikke selv tage chancen med dem.
Men hvis det er snes controllers du skal bruge, hvorfor hopper du så ikke bare på Ebay?
Her er en sælger der endda har dem til en billigere pris end den side du snakker om.

Ebay.co.uk: Controller for Official Nintendo PAL SNES Console *NEW*
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/04-10 18:41 
Men de er ikke originale :) Med hensyn til om din pakke vil blive taget i tolden fra Super Gaming Stuff kommer det helt an på hvor i verden de befinder sig. Det synes jeg ikke jeg kan se på deres hjemmeside hvilket også virker lidt skummelt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SaftenSaftenSkrevet 11/04-10 18:48 
Ups, havde jeg ikke lige set. Men man kan bare søge efter snes controllers på Ebay, og så kommer der en masse andre op, som godt nok er brugte men originale.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
StimpyStimpySkrevet 11/04-10 18:54 
Jeg har ikke interesse i brugte varer. Ellers tak for inputet :)
silverstarsilverstarSkrevet 11/04-10 20:27 
Jeg ville nok skyde en email afsted til dem.
Det fremgår ikke klart og tydeligt hvor shoppen sender fra. Hvis det er indenfor EU (minus kanaløerne) er der ingen toldrisiko, udenfor er der risiko for told.
Jeg ville nok også lige sikre mig at det rent faktisk er spritnye, originale SNES controllers der sælges, billedet er af en original controller, men hellere spørge en gang for meget end en gang for lidt :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
AzzkikrAzzkikrSkrevet 12/04-10 13:57 
Jeg tror ikke der noget galt med siden, jeg kunne ikke finde nogen der var utilfredse med den eller blevet snydt, men omvendt kun et par stykker som rent faktisk har brugt den.

Men man kan bruge paypal, så hvorfor ikke prøve, det er jo super nemt at få sine penge igen med paypal hvis der skulle være noget galt.

Jeg forstår dog ikke hvor de har nye originale snes controllere fra, det virker underligt, men det kan være det er et begrænset antal.

Man må gå ud fra siden er Amerikansk, eventuelt canadisk, så der er told risiko, men det sker ufatteligt sjældent at pakker til 20$ bliver snuppet og du kan sikkert få ham til at downmark (hvis ikke han gør det automatisk).
StimpyStimpySkrevet 12/04-10 16:23 
Jeg skrev til dem igår. De sender som gave og sender tingene enkeltvis såfrem man bestiller mere. Så det lyder jo godt nok. Jeg har bestilt 2 SNES controllere og en af de røde Xbox 360 Controllere. Så er jeg spændt på hvor lang tid det tager. Jeg vender lige tilbage her, når jeg modtager pakkerne.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig