X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gears of War 3


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 11/04-10 13:14 
Hovsa er nok det ord der bruges hos LIVE folket lige pt ;)
Men ser frem til se noget fra selve spillet og siden de siger April næste år. Så er der noget mere at glæde sig til :D

Hvor mange har set den lille tour på Epic's studio som ligger på Inside Xbox?
Kan godt lide deres samling af gamle Arcade maskiner

Se hele indlægget


Hovsa?
89 emne(r).
« < 1 2

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 17/05-11 17:20 
Gears of Wars 3 samlerudgave

Limited Edition
An Octus Award Box with Octus Service Medal - A 1:1 match in size and weight, this zinc-alloy cog-shaped medal replicates the award given to Adam Fenix in recognition of his work on the Hammer of Dawn.
Dimensions: 77 mm x 10 mm

* Exclusive Unlockable Adam Fenix Multiplayer Character - Each Octus Service Medal replica is engraved with a unique Xbox LIVE code that is the only way to unlock Adam Fenix in multiplayer.

* A fabric COG Flag - Proud colors that once flew above the House of Sovereigns.

* The personal effects of Adam Fenix, including his "Last Will and Testament," the initial Hammer of Dawn schematic, and other Fenix family mementos.
Gears of War 3

Epic Edition
* A Limited Edition Marcus Fenix Statue - Designed by Epic Games Art Director Chris Perna and expertly crafted by the artisans at Triforce, this fine PVC statue collectible makes the ultimate living room centerpiece for any true "Gears" fan.

Dimensions: height 285 mm (11.2 in.), diameter 225 mm (8.9 in.).

Weight: 1.7 kg

* The Art and Design of Gears of War by Tom Bissell - Through unprecedented access to the Epic Games team, acclaimed author Tom Bissell (Extra Lives) gives readers an incisive behind-the-scenes glimpse into one of the most celebrated sagas in video game history with 96 pages of interviews, photos, concept artwork and more.

* Infected Omen Weapon Pack -- Custom multiplayer skins for the game's five starting weapons; Lancer, Retro Lancer, Hammerburst, Sawed-off Shotgun, and Gnasher Shotgun.

* All the contents of the "Gears of War 3" Limited Edition.
Gears of War 3
Hva så Gears fans.. er det bare selve spillet denne gang eller kan EPIC friste med lidt lir til reolen ;)
BeanoBeanoSkrevet 15/09-11 09:35, rettet 15/09-11 09:36 
Gametrailers anmeldelse...

(gimme)

"Godt uden at være prangende"
SumezSumezSkrevet 15/09-11 10:53 
Spændende med arcade mode.

http://www.1up.com/reviews/review-play-gears-war-3]1up.com's review[/LINK]" target="">1up.com's review
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/09-11 17:33 
Jim Sterling har (sammen med andre) fået emails fra programørerne der undrer sig over hvorfor Gears 3 "kun" har fået 8/10

Gears of War 3
Gears of War 3
SumezSumezSkrevet 15/09-11 18:01 
Hvem er Jim Sterling?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 15/09-11 19:11 
En både vigtig og sjov person.
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/09-11 19:33 
Jim Sterling er Review Editor hos Destructoid.com og laver en mængde informative videoer om spil og ting.

Hér er en video om Halo
http://youtu.be/8ZOAEgSbfvQ
GreaseballGreaseballSkrevet 16/09-11 12:38 
Alf81>
En både vigtig og sjov person.

Aldrig hørt om ham. Lyder omtrængt lige så spændene som Helle Thorning :p Masser af varm luft.

Men tilbage til Gears 3.
Hvor mange er frisk på noget multi-player når spillet lander?
SumezSumezSkrevet 16/09-11 12:56 
Jeg SKAL spille det gennem co-op, men gider kun spille local :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/09-11 13:00, rettet 16/09-11 13:03 
Er der nogen der sælger det tidligt i DK?

@Greaseball: Nu holder du! SÅ slem er han ikke :D


EDIT: Nevermind... fik lige mail fra coolshop om at mit eksemplar er sendt :)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 16/09-11 13:39 
Sumez>
Jeg SKAL spille det gennem co-op, men gider kun spille local :)

Hvorfor? det er da langt federe at have skærmen for sig selv. Alle de gange jeg har spillet co-op på samme skærm, har den mindre billedstørrelse og detaljegrad påvirket mit spil negativt.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 16/09-11 13:46 
Jeg synes det er langt federe at kunne sidde sammen med en ven og more sig over spillet sammen. Jeg synes tilmed det er en stor og afsindigt vigtig del af spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 16/09-11 14:53 
Jojo, er helt enig, men hvorfor kun lokalt? Det samme kan jo opnås over xbl. Det jeg gjort med de to første spil.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 16/09-11 14:55, rettet 16/09-11 14:56 
Det kan det da ikke? At sidde i samme rum, snakke sammen og være sammen om spillet er da en helt anden oplevelse end kun at kunne kommunikere via nettet. Især når vi har med et co-op spil at gøre.

Jeg spiller også kun Diablo sammen med folk jeg kan sidde i nærheden af.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 16/09-11 15:12 
Når man alligevel sidder og er fuldt fokuseret på skærmen, synes jeg ikke det er så stor forskel.
Du ser på skærmen og har begge hænder på et gamepad. Om du råber ud i luften eller igennem en mikrofon ændrer vel ikke på at man sagtens kan kommunikere.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
John DoeJohn DoeSkrevet 16/09-11 15:34 
Jeg har det nu på samme måde som Sumez, jo det ville da være rart med hele skærmen for sig selv, men det hele er bare sjovere når man sidder i samme rum.
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
CoreCoreSkrevet 16/09-11 15:56 
Jeg er med Cenobite på den her.

Når jeg spiller co-op, kigger jeg kun på skærmen, og har ikke det vilde behov for at røre ved min medspiller, og så er dialog i headset og fuld skærm til begge spillere klart at foretrække.

Med mindre medspilleren er en topløs trunte selvfølgelig. Så kunne jeg godt lokkes til splitscreen, men så ville det alligevel være sjovere at spille Kinect.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 16/09-11 16:25 
CenobiteDK>
Når man alligevel sidder og er fuldt fokuseret på skærmen, synes jeg ikke det er så stor forskel.
Du ser på skærmen og har begge hænder på et gamepad. Om du råber ud i luften eller igennem en mikrofon ændrer vel ikke på at man sagtens kan kommunikere.

Jeg kunne ikke være mere uenig.
Gears of War er ikke et hardcore-gameplay spil. Det er et spil der handler om samarbejde og at dele en oplevelse. Der får man sgu ikke meget ud af at sidde fjernt fra hinanden uden andet end et usselt headset at kommunikere igennem. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 16/09-11 16:35 
Du glemmer at dette ikke spilles på Wii. Xbox-headsets er skam ikke usle ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/09-11 16:46 
De er møghamrende usle... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 16/09-11 17:00, rettet 16/09-11 17:00 
Det gamle headset var bedre synes jeg da det nye jeg har hele tiden falder ud af kontrolleren, og så er lyden alt for lav..?
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 16/09-11 17:28 
Ja, de nye er pudsigt nok både dyrere og meget ringere. Men det gamle standard-headset fejler ikke noget.

Det trådløse er dog heller ikke så godt, men ikke desto mindre er Xboxens stadig de bedste kommende fra en konsolproducent, men dette skyldes primært at Wiispeak er lort og Sony er gået ren trådløst.

Men blandt 3.parts-løsningerne er her ret mange rigtig gode.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GreaseballGreaseballSkrevet 16/09-11 17:48 
Beano>
Er der nogen der sælger det tidligt i DK?

@Greaseball: Nu holder du! SÅ slem er han ikke :D


EDIT: Nevermind... fik lige mail fra coolshop om at mit eksemplar er sendt :)

Heh.. du har ret Beano, det var ikke pænt sagt om ham ;)

Har også lige fået at vide at min Xbox360 Gears of War edition er blevet sendt. Glæder mig! Også fordi min gamle er begyndt at hakke hver gang et spil skal loade noget.

Men ja. Co-up lokalt er en anden oplevelse end over LIVE. Begge dele er sjovt. Men der nu noget ved at side flere om samme skærm.
Men er der nogen stykke her fra der frisk på en 4-player co-up tur?
spectrespectreSkrevet 17/09-11 12:35, rettet 17/09-11 12:35 
Elgiganten sælger Gears of War 3 til Xbox 360 på tirsdag til 333,-
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
jaesjaesSkrevet 17/09-11 17:54, rettet 17/09-11 18:38 
Når folk nu har fået spillet nogle timer, vil jeg være glad for at høre, om der er nogle sjove "situationer" a la i 2'eren, som varierer gameplayet. Er ikke stødt på info i de anmeldelser jeg har læst. Tænker på ting som:

SPOILERS

- Sekvensen i ormens mave
- Der hvor man med en soldater-buddy skal bære en bombe
- Den sekvens hvor man kører og skal undgå huller i isen på en sø
- Sekvensen hvor man skal undgå lys-/laser-stråler i en bygning, ellers sætter man en alarm eller lignende i gang.

SPOILERS SLUT

EDIT: Den ene sekvens var forresten lidt gimmick-agtig, men om ikke andet illustrerer den, hvilken type situationer, jeg taler om.
BeanoBeanoSkrevet 18/09-11 11:34 
HVAD HELVEDE?!?!?

Så kom der en update i dag som jeg accepterede, startede spillet og nu siger den at mit save game er corrupt og skal starte forfra!

Andre der har oplevet det?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/09-11 12:22 
Hvad sker der hvis du fjerner updaten igen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 18/09-11 13:00 
Dunno. Men fandt heldigvis ud af at man alligevel kan loade kapitel/afsnit manuelt i menuen selvom der står "corrupt" ud for det. hmm!
Man skal dog ikke lade spillet slette ens save når den spørger om det - vil jeg tro :)
HeroldHeroldSkrevet 19/09-11 00:05 
Fik den også. Det satte mig lige 30 min tilbage. :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 19/09-11 07:56 
Valgte du at slette de korrupte savedata?
BeanoBeanoSkrevet 19/09-11 11:18 


Gears 3 går multiplatform!
HeroldHeroldSkrevet 19/09-11 13:53 
Det tror jeg, siden spillede anbefalede det (og de var jo korrupte), men jeg er sgu ikke helt sikker. Jeg kunne stadig se at mit spil var korrupt på de forskellige slots, så reelt slettede var de ikke - jeg kunne dog godt starte tæt på dér hvor jeg sluttede, så lidt har den da gemt. Jeg er relativt sikker på at jeg tog "delete"-muligheden, men i retrospekt er jeg ikke sikker, blandt andet fordi at jeg kunne se den korrupte data. Man kan så sige at de kan være ligeglade, eftersom spillet ikke er ude endnu...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 19/09-11 13:57 
Men omvendt tillykkeønsker de køberen for at have fået fat på spillet inden release :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/09-11 01:57 
Hvis man er interesseret i at få Griffin som multiplayer skin (Griffin bliver spillet af Ice-T) kan man gå ind og Gears of War siden på Facebook og trykke på "Get Griffin" linket i venstre side.
dpldplSkrevet 25/09-11 23:19 
Det var så den weekend, Gears 3 endte med at tage HELE weekend fra mig ><. Slet ikke engang regnet med den kom denne uge(fik den i Fredags), da ikke havde planer om at købe den og elgiganten kan være langsomme om at sende til tider. Men pris til 333kr fra elgigant og masser venner der købte det, blev det svært at sige nej.

Nåde kun gennemføre spillet solo på hardcore, gennemføre Horde på normal(Fuck den wave 50 var svær!), Beast mode 2 gange og mindst 50 kampe af diverse versus modes.

Er godt nok længe siden jeg har spillet et spil så meget over en enkel weekend, så de 333kr er godt givet ud allerede.
Nå ja, fik også lige snuppet Haze skin gratis, da MS havde lavet en fejl med den skins pris :D
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
GreaseballGreaseballSkrevet 27/09-11 22:55 
De som har gennemført det. Hvordan syns i om slutningen på selve historien?
Jeg nød hele spillet men syns stadig jeg sad sådan med lidt blandet smag. Der var nogen ting man ikke rigtig fik svar på.


---SPOILERS---
Som f.eks hvad var der med det sted man besøgte i nr 2. Der hvor man fandt nogen beviser på syge mennesker og nogen væsner de kaldte Sires.
Og hvis man vender det om, er dronningen så meget værre end mennesker, hun kæmper jo også for sit folks overlevelse. Locust havde jo boet lige så længe på Sera som mennesker.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/09-11 22:32 
Er det bare mig eller er AI'en værre i denne udgave?

Jeg har gennemført spillet på "Hardcore", og jeg synes konsekvent, at jeg mødte Locust der var "i skjul" lige foran mig, men bare sad og gloede i flere sekunder, inden de angreb mig. Desuden synes jeg ens allierede hele tiden spæner afsted, inden fjenderne tættest på dem er nedkæmpede.

Jeg husker det som om Gears of War 2 havde en bedre AI, men det er selvfølgelig også et stykke tid siden jeg spillede det sidst.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
enfenenfenSkrevet 30/09-11 23:03 
Jeg har ikke spillet 3'eren endnu, men jeg huskede 1'eren, som den havde bedre AI en 2'eren. Men det er nu også ved at være længe siden, jeg spillede det første spil.
What is the Matrix?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/10-11 10:45 
Sådan har jeg det også, Echelon.

F.eks. kunne en Mauler i toeren ikke drømme om at vende siden til dig med vilje, når du pløkker på dens skjold. Det gør de rask væk i treeren, så man kan give den skade på kroppen i stedet for det lidt kedelige fodskud :-)

Der er mange andre eksempler, men generelt synes jeg også at det er tydeligt, at fjenderne gør mange flere "dumme" ting end i toeren.

Det er dog stadig en fin og varieret kampagne (omend rail-shooter-segmenterne ikke er min kop te), og både Horde og Beast er mægtigt sat op.
89 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig