X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gears of War 3


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 11/04-10 13:14 
Hovsa er nok det ord der bruges hos LIVE folket lige pt ;)
Men ser frem til se noget fra selve spillet og siden de siger April næste år. Så er der noget mere at glæde sig til :D

Hvor mange har set den lille tour på Epic's studio som ligger på Inside Xbox?
Kan godt lide deres samling af gamle Arcade maskiner

Se hele indlægget


Hovsa?
89 emne(r).
1 2 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 11/04-10 13:14 
Hovsa er nok det ord der bruges hos LIVE folket lige pt ;)
Men ser frem til se noget fra selve spillet og siden de siger April næste år. Så er der noget mere at glæde sig til :D

Hvor mange har set den lille tour på Epic's studio som ligger på Inside Xbox?
Kan godt lide deres samling af gamle Arcade maskiner

http://www.gamereactor.dk/nyheder/77477/Gears+Of+War+3+i+april+2011/

Hovsa?
BeanoBeanoSkrevet 11/04-10 13:31 
Spillet bliver officielt annonceret i morgen - og muligvis sammen med et spil mere (Bulletstorm?) :)

"BulletStorm Revealed in Latest Game Informer"
GreaseballGreaseballSkrevet 11/04-10 14:20 
Heh.. ja, men det var sat til at blive annonceret noget før. En eller anden lille fimset musiker kom i vejen.
nerosnerosSkrevet 11/04-10 14:51, rettet 13/04-10 10:48 
Jeg glæder mig da til at se hvad de har fundet på denne gang, måske Gears of War 3 får besøg af The Akrids ;D
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 13/04-10 10:45 
Det ligner Akrids.

Ashes to Ashes Trailer
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/04-10 12:34 
Ser cool ud. De nye Cogs man ser i traileren ser lidt mere menneskelige ud end de sindssyge bodybuildere i de foregående spil.
Enten dét eller også har jeg bare vendet mig til at se på Marcus' grimme ansigt så meget efterhånden. :D
nerosnerosSkrevet 13/04-10 23:56 
Der er ihvertfald en pige med også ;-)
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 14/04-10 00:20 
Hun ligner lidt hende fra de to første som bare har været nød til at trække i battle gear'et nu :D
SaftenSaftenSkrevet 14/04-10 00:48, rettet 14/04-10 01:01 
Ding ding ding, we have a winner.
Det er faktisk Anya der er den nye cog-soldat.

"Anya is the female COG soldier seen in the "Ashes to Ashes" trailer. We will learn more on her transition from pencil pusher to soldier throughout the books."

Epic Games Forum: The Gears of War 3 Thread
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
SumezSumezSkrevet 14/04-10 08:04 
Rimelig åndssvagt, men oh well, det er ikke plottet man spiller de spil for :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 14/04-10 08:25 
Det kan vi blive helt enige om :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 14/04-10 08:49 
Sumez>
Rimelig åndssvagt, men oh well, det er ikke plottet man spiller de spil for :)

Enig, men det kunne have været langt værre... de kunne have introduceret en irriterende møgunge eller hund :P
WehnerWehnerSkrevet 14/04-10 09:22 
Hvorfor er det åndssvagt? Oprigtig spørgsmål, jeg kan ikke se det...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 14/04-10 09:29, rettet 14/04-10 09:31 
Wehner>
Hvorfor er det åndssvagt? Oprigtig spørgsmål, jeg kan ikke se det...

Hun er jo ikke en (front)soldat? Idéen bag Cog-soldaterne er jo at de er super-pumpede elite-soldater. At en pen pusher så pludselig hopper i rustningen og er akkurat ligeså hardcore som resten af besætningen (husk at de gik så vidt som at hive hovedpersonen ud af et fængsel, fordi de havde brug for de absolut bedste af de bedste), er jo et typisk symptom på franchises der er kørt så langt ud at de begynder at omskrive deres eget univers på tumpede måder, der ikke hænger sammen.

Jeg så hellere at de introducerede en ny kvindelig figur, som fra starten var lavet af den rette støbning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 14/04-10 09:35 
Ja, hvis hun ikke faldt i gryden med steroider som spæd, så kan hun knap nok bære en af de der rifler.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 14/04-10 09:40, rettet 14/04-10 09:40 
Mon ikke det viser sig, at hun gjorde netop det :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 14/04-10 09:42 
Jeg kan slet ikke huske hende pigen der? Så lidt fænger historien på mig ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/04-10 09:43, rettet 14/04-10 09:44 
Wehner>
Mon ikke det viser sig, at hun gjorde netop det :)

Jeg læste noget om at hun har fået noget supersoldier-behandling, men det gør det da ikke mindre søgt.

neros>
Jeg kan slet ikke huske hende pigen der? Så lidt fænger historien på mig ;-)

Det er hende der sidder og briefer dine soldater. Ikke en person det nogensinde ville give mening at sende ud til fronten, hvorfor skulle hun overhovedet være interesseret i det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/04-10 09:59, rettet 14/04-10 09:59 
I Anya's forsvar:

"Set 18 months after Gears of War 2, and after the fourth Gears of War book."

"The Coalition has disbanded or dismantled. Everyone is essentially a Stranded."

"We will learn more on her transition from pencil pusher to soldier throughout the books."

18 måneder er jo rigeligt til at pumpe hende fuld af COG-juice og gøre hende til en af drengerne! :-) Og hvis man synes, det lyder usandsynligt bliver det jo udpenslet i bøgerne (hvis man rent faktisk bekymrer sig om historien og ikke bare nyder at pløkke Locust).
BeanoBeanoSkrevet 14/04-10 10:38 
Hyakotake>
18 måneder er jo rigeligt til at pumpe hende fuld af COG-juice og gøre hende til en af drengerne! :-)

Fuld af.. HVAD?? :O
nerosnerosSkrevet 14/04-10 10:39 
Sumez>
Det er hende der sidder og briefer dine soldater. Ikke en person det nogensinde ville give mening at sende ud til fronten, hvorfor skulle hun overhovedet være interesseret i det?

Åh ja selvfølgelig, men måske menneskeheden bare har brug for alt hvad der kan krybe og gå til kamp mod "Ormehæren", eller hvad det nu er ;D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/04-10 12:03 
Hyakotake>
"We will learn more on her transition from pencil pusher to soldier throughout the books."

Jeg havde faktisk tænkt mig at skrive "Og lad nu være med at bede mig læse bøgerne" i mit indlæg ovenfor, men regnede ikke med at nogen tog dem seriøst...

18 måneder er jo rigeligt til at pumpe hende fuld af COG-juice og gøre hende til en af drengerne! :-)

Jamen hvorfor? Det er jo netop stereotypen på de meningsløse plot-elementer der typisk opstår i franchises der er kørt af sporet.

Men som sagt er historien jo ikke noget man skal hænge sig i :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/04-10 12:24, rettet 14/04-10 12:24 
Jeg kender intet til bøgerne, men de er vel kanon? (med tryk på KA, og langt a!)

Komprimerede budskaber ("Anya bliver COG soldier") kan tit lyde totalt idiotiske, men med de rigtige bevæggrunde og detaljer kan det sagtens sandsynliggøres af en god forfatter - uanset hvor kliché det er, når det er kogt ned.
GreaseballGreaseballSkrevet 14/04-10 14:18 
Tror ikke GOW serien er kørt af sporet. Vi har kun med 3 spil at gøre og der er ikke lavet nogen Gears of Kart Racing eller lign.

Hvad ang. historien så får vi nok noget hendes overgang forklaret endten i selve spillet eller gennem nogen preview film op til spillets udgivelse næste år.

Men hvis alt er ved at gå ned så er det klart at alle er nød til at slås for at overleve.
WehnerWehnerSkrevet 14/04-10 14:23 
Jeg ser stadig heller ikke noget problem.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 14/04-10 14:38 
Det vigtigste er vel også bare der er 4- player Coop :)

Jeg har nu heller intet problem med det.
Spiller nu: Halo 3
SumezSumezSkrevet 14/04-10 14:57 
Jeg ser heller ikke noget problem, jeg udtaler bare at det er "åndssvagt", hvilket jeg ikke kan se nogen grund til at være uenig i, men der skal jo tydeligvis intet til før der kan blæses en diskussion op af intet her på forummet. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 14/04-10 15:02 
Tja, jeg synes nu det kommer lidt ud på det samme.
Plottet er nu en ret vigtig for mig i Gears, dermed ikke sagt det behøver at være noget dybt.

Hvis menneskeheden er under stort pres så synes jeg da det giver fin mening at sende hende med de andre i fronten for at slåsse.
Spiller nu: Halo 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/04-10 15:27 
Jeg ved ikke rigtig.

Skynet prøvede lidt det samme i T3, og se hvordan dét gik...
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
enfenenfenSkrevet 14/04-10 19:06 
Historien fungerer fint for mig i GOW serien. Den er ikke dyb, men den er god.
What is the Matrix?
GreaseballGreaseballSkrevet 15/04-10 16:11 
Jeps, og godt fortalt. Har altid været nogen gode scener idet. Den som jeg syns folk husker best er der hvor Dom finder sin kone i Gears 2.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/07-10 09:14 


Carmine's fate is in your hands
SumezSumezSkrevet 22/07-10 09:25 
Hvis det ikke var fordi det gik til velgørenhed ville jeg mene at det var et rigtig klamt stunt.

Men stadig meget god reklame for spillet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 29/07-10 23:51 
der er kommet en ny Video:
http://www.gametrailers.com/video/gears-of-theduogroup/702283

nu med Johnny Cash ;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SumezSumezSkrevet 30/07-10 08:41, rettet 30/07-10 08:42 
Hold da op hvor er jeg træt af at høre Johnny Cash's cover af Hurt i alle muligt tænkelige og utænkelige sammenhæng. Det er et godt cover, men det er jo helt latterligt så meget alle masturberer det nummer. Og hvad var der nu galt med hhv. originaludgaven af Hurt, og alt hvad Johnny Cash ELLERS har lavet? Det er da trist at det sådan en genial musiker gennem mange årtier bliver husket for er et covernummer. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 30/07-10 09:03 
rolig nu...
tror stadig de fleste forbinder johnny med "walk the line og burning ring of fire"
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/07-10 11:30 
Nejnej, "When the Man Comes Around" fra Dawn of the Dead Remake... den passer perfekt dertil :-D
WehnerWehnerSkrevet 30/07-10 14:02 
Jeg vil altid huske ham for Personal Jesus.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/07-10 23:06 
Af en fan-video synes jeg faktisk den er ganske godt skruet sammen...!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GreaseballGreaseballSkrevet 28/04-11 00:10 
Her vinder man en kode til beta'en, redeem'er den og trykker download... DAADAA!!! "Item not aviliable from your current location" well fuck me sideways XboxLIVE. Hvad kan jeg bruge det til. FUCK en omgang hø... Og hvis de fordi ens konto I tidernes morgen er lavet med UK adresse så kan de tror NEJ om jeg gider ændre den. Tror pokker om man gider havde problemer med at alle ens Downloads ikke virker mere eller andet crap.

Man undre sig over hvorfor man kun gider spille retro snart. Er ikke andet en BØVL med alt det online.

Lige dagens sure cirtron XD
enfenenfenSkrevet 28/04-11 08:17, rettet 28/04-11 08:18 
Du kan sende koden min vej, hvis du ikke selv skal bruge den ;)

Medmindre, der er andre, som bare er ellevilde. For det er jeg ikke.
What is the Matrix?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/04-11 10:10 
@Greaseball

Du kan bare oprette en ny dansk profil, hente betaen med den, og så spille betaen med din almindelige profil.
Jeg havde samme problem.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
GreaseballGreaseballSkrevet 28/04-11 11:47, rettet 28/04-11 12:02 
Hmmm.. Det prøver jeg lige :D

Update: Takker mange gange ^^; Det trick havde jeg glemt alt om.. havde en gammel DK profil som stadig virker :D Så den kan jeg bruge til det :D
KTCKTCSkrevet 28/04-11 14:51 
Jeg har også kæmpet med at hente diverse ting fra min konto, og det er faktisk først forleden, at jeg fik skovlen under deres irriterende IP-regionslåsninger. Jeg har overvejet lave en tråd omkring proceduren og mine erfaringer, men jeg er lidt i vildrede om det er klogt, da MS sagtens kan bruge informationen til at få lukket hullet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ViolatorViolatorSkrevet 28/04-11 19:11 
Wehner>
Jeg vil altid huske ham for Personal Jesus.

Som ikke er nær så god som originalen...
WehnerWehnerSkrevet 28/04-11 19:25 
Det er sandt nok, men ikke desto mindre god.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 28/04-11 23:30 
KTC>
Jeg har også kæmpet med at hente diverse ting fra min konto, og det er faktisk først forleden, at jeg fik skovlen under deres irriterende IP-regionslåsninger. Jeg har overvejet lave en tråd omkring proceduren og mine erfaringer, men jeg er lidt i vildrede om det er klogt, da MS sagtens kan bruge informationen til at få lukket hullet...

Kan altid sende en Besked om emnet
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/04-11 08:03 
SeventhSun>

Du kan bare oprette en ny dansk profil, hente betaen med den, og så spille betaen med din almindelige profil.
Jeg havde samme problem.

Hmmm... tak... da jeg havde samme problem med min presse-beta brokkede mig til MS ... det kunne de ikke hjælpe mig med... stwange
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/04-11 10:21 
Og det behøver i øvrigt ikke være en Live Gold konto :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/04-11 14:04 
Det er godt, for min kones konto er ikke gold. Vi kan ikke ha at hun danser med andre over nettet :)
89 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig