X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 harddisk?


Svar
HulleHulleSkrevet 10/04-10 14:11 
Nu hvor den nye opdatering understøtter eksternt lagring af spil m.m. (16gb.. Pffft..) så er det vist på tide at jeg får lidt mere plads end de 13gb jeg har til rådighed.. Spørgsmålet er bare hvilken løsning der er den bedste og billigste, jeg syntes ikke helt jeg kan gennemskue markedet.

Skal jeg vælge en usb nøgle, eller ekstern harddisk? Fordele, ulemper og pris? Nogen der kan hjælpe med prisfornuftige konkrete løsninger?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SaftenSaftenSkrevet 10/04-10 14:40 
Eurogamers søster-side Digital Foundry har en ret oplysende test af de forskellige metoders fordele og ulemper.

Xbox 360 Storage Showdown: The Flash Factor
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
HulleHulleSkrevet 14/04-10 22:10 
Tak for linket, det var god læsning som ledte mig på sporet af en ekstern harddisk. Så er der lidt ekstra plads at gøre godt med.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/01-11 13:45 
Hiver lige den her tråd op af gemmeren da jeg lige har fundet ud af at Gamebits sælger harddisk kasetter til den gamle 360 model hvis man, ligesom jeg, går og bokser med alt for lidt plads. De har også en fin guide der beskriver hvordan man får en almindelig harddisk til at blive genkendt af 360'eren.

http://www.gamebits.dk/shop/xbox-360-harddisk-11222p.html
HeroldHeroldSkrevet 03/01-11 15:53 
Blev den metode ikke knaldet på Live på et tidspunkt?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/01-11 17:21 
Det seneste fra det dér forum som gamebits linker til er at Microsoft åbentbart kun banner folk for at modificere deres DVD drev.
HulleHulleSkrevet 04/01-11 20:42 
Hmm. Det er da stik imod hvad de gjorde før i tiden. Der blev man da banned, gjorde man ikke?
Men det har da givet mig blod på tanden til at forøge de sølle GB jeg har til rådighed. Men skal selvfølgelig være 100% sikker på at jeg ikke bliver banned :/
Nogen der har et officielt link der kan gøre mig tryg?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
dchangdchangSkrevet 04/01-11 21:09 
Hvis nogen er fristet til hjemme-byg, så er det under halv pris for samme kabinet (højst sandsynlig) her:

Dealextreme.com...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig